Szukaj

Lista ocen Opel Astra H (443) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 563 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Kuba
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.7 CDTI ECOTEC 110KM 81kW
Przy wiekszych przebiegach psują sie tylko drogie rzeczy wsród nich skrzynia biegow alternator wtryski egr i nieszczesny dpf ktorego usterka wywala mase błedow ktore sugeruja awarie innego elementu niż on sam 2x padł alternator co zmusiło mnie do lawetowania 1x padły linki lewarka skrzyni biegow co też zmusiło mnie do lawetowania ponieważ uległy awarii na wstecznym
4,0
~Ghostrider
Opel Astra H
Hatchback 5d 2.0 Turbo ECOTEC 170KM 125kW
Wypalenie zaworów przez LPG. Wymiana na nowe pod LPG i brak problemów do dziś. Pęknięcie kolektora wylotowego przy "klapie upustowej". Kolektor przy zakupie jest nieodłączną częścią turbo. Z racji, że turbo już przepuszczało kupiłem nowe.Po kolejnych 50 tyś km regeneracja turbo. Przebieg 170 tyś km wymiana sprzęgła, docisku, dwu-masy, naprawa skrzyni biegów.
4,0
~Ghostrider
Opel Astra H
Hatchback 5d 2.0 Turbo ECOTEC 170KM 125kW
Wypalenie zaworów przez LPG. Wymiana na nowe pod LPG i brak problemów do dziś. Pęknięcie kolektora wylotowego przy "klapie upustowej". Kolektor przy zakupie jest nieodłączną częścią turbo. Z racji, że turbo już przepuszczało kupiłem nowe.Po kolejnych 50 tyś km regeneracja turbo. Przebieg 170 tyś km wymiana sprzęgła, docisku, dwu-masy, naprawa skrzyni biegów.
2,0
~geo.info
Opel Astra H
Sedan 1.6 ECOTEC 115KM 85kW
Niestety dochodzimy do sytuacji, która zdecydowała, że postanowiłem wydać kolejną opinię. KOCHANI, AUTKO ZACZĘŁO DOSTAWAĆ BĄBLI PO 1 i 1/2 ROKU EKSPLOATACJI, PRZY NIECAŁYCH 26 TYS. KM.WYSYPAŁO JE NA KLAPIE BAGAŻNIKA TUŻ PONIŻEJ OZDOBNEGO NIKLOWANEGO PASA. WŁAŚNIE PO ŚWIĘTACH IDZIE DO GWARANCYJNEGO LAKIEROWANIA. GWARANT NAWET NIE ZAPROTESTOWAŁ, CZYLI TO JEST NORMAL.
1,0
~A. K.
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
mam auto od nowosci - od 6 miesięcy . w tym czasie wymieniono rozrząd (wada fabryczna ) przeskakiwał łąńcuch na zębatce, świsty przy uszczelahc okna od strony kierowcy, uszkodzony czip w kluczyku (auto odjechało na lawecie), zresetował sie komputer (auto odjechało na lawecie), urwało sie mocowanie w lampce podsufitowej pzry lusterku, ściągało samochód na prawą stronę
1,0
~Wookash99
Opel Astra H
GTC 1.6 Twinport ECOTEC 105KM 77kW
Unieruchomił mnie rozrusznik - trzeba było palić na popych. Z uszkodzoną cewką można jechać, ale słabo przyspiesza. Z jednej strony to części eksploatacyjne, z drugiej strony denerwujące. Z tyłu głowy trzeba mieć, że prędzej czy później będzie potrzebny remont silnika ze względu na pobór oleju w tej rodzinie silników (pierścienie tłokowe).
3,0
~marcus1212
Opel Astra H
Kombi 1.7 CDTI ECOTEC 100KM 74kW
Przebieg 111000km. Rok temu wyciek z turbiny-regeneracja- 2k zł. Awaria alternatora- laweta-naprawa 500zł. Tydzień temu znów padł alternator w ostatnie upały- regeneracja 550zł + nowy akku. 2xauto całkowicie zdechło(alternator), dobrze że byłem niedaleko domu. Licze że ostatnia naprawa starczy na długo... Reszta to drobne usterki.
4,0
~marcin.j23@op.pl
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.7 CDTI ECOTEC 80KM 59kW
jednokrotne unieruchomienie, jak się później okazało zatkany przewód paliwowy z powodu "doskonałej" jakości naszych paliw. odkąd tankuję diesla V POWER, albo VERWA problem zniknął całkowicie, różnica 5zł na baku jest opłacalna, uwierzcie mi. Wniosek jeden - auto zbyt wrażliwe na nasze paliwo, lub na odwrót, paliwo nie do takich aut.
3,0
~Wojtek Ka
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
Po bodajże 2 miesiącach wysiadł autoalarm - nie wysyłał do centralnego zamka sygnału otwarcia rygli. Tu było użeranie się z ASO. Równolegle do tego pojawiły się problemy niedomykania zamka jednych z drzwi (lewe tylne). To oczywiście była wina ASO, bo to był zamek dokładany do łysego samochodu. Wiele wizyt w ASO niestety :/ szkoda gadać.
4,0
~Karol
Opel Astra H
GTC 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
Tu raczej w porządku. Prosta konstrukcja silnika i jak się minimalnie dba to można długo i tanio jeździć. Należy uważać na CIM, który często się psuje i daje wiele objawów (np niedziałający klakson) albo te zaślepki kielichów przednich amorków. Sprawdzajcie też maglownicę, bo potrafi przepuszczać olej po jakimś czasie.
Opel Astra H