Szukaj

Lista ocen Opel Astra H (443) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 563 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~astrodiesel
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.9 CDTI ECOTEC 150KM 110kW
trzeba się pogodzić z kilkoma rzeczami: - dwumas przy 150 tyś km, przy tej mocy to normalka, i proszę nie pisać że VW wytrzymuje więcej, zależy jak kto jeździ - ale koszt u dobrego mechanika on kupuje części ze swoimi zniżkami to około 2700zł z robocizną - tyle zapłaciłem - Ford chyba jest trochę droższy :) - w oplu mankament to chłodnica klimatyzacji, jest pierwsza od czoła pojazdu i najbardziej narażona na warunki atmosferyczne, błoto,...
4,0
~dominus23
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.7 CDTI ECOTEC 100KM 74kW
Jak na przebieg 90 tys. nie było żadnych poważniejszych usterek. Błąd położenia czujnika wału korbowego sugerujący (nie zawsze słusznie naprawę) to norma (ECN 50074). Jedną z bardziej kosztownych usterek w moim przypadku było znalezienie przyczyny rozładowywania akumulatora. Kosztowało mnie to nowy akumulator oraz 3 dni bez samochodu ponieważ tyle czasu zajęło mechanikom zregenerowanie alternatora (co nie przyniosło skutku) oraz w końcu...
5,0
~StanAd.
Opel Astra H
Kombi 1.6 ECOTEC 115KM 85kW
Pierwsza usterka była rok po zakupie - moduł CIM.Został wymieniony za free w ramach akcji serwisowej Opla.Druga mało poważna usterka była 2 lata temu - szlag trafił cewkę ( 550 zł). Jeszcze mniej poważną usterkę miałem miesiąc temu bo się przepaliła plecionka pomiędzy kolektorem wydechowym a katalizatorem i Asterka z lekka Ferrari udawała. Koszt z wymianą 155 zeta. Dlatego uważam, że jest to auto GENIALNIE BEZAWARYJNE !!!! i cholernie tanie w...
1,0
~Arti
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.3 CDTI ecoFLEX 90KM 66kW
Po zakupie na drugi dzień nie dojechałem do paracy. Nie zapalił. Po długich mękach serwisu okazało się, że do wymiany jest moduł silnika. W międzyczasie wymieniono: - centralkę alarmu - 2 krotnie cim - sterowanie w kole kierownicy - rozrusznik - tuleje w zawieszeniu tylnym - kilkakrotnie wgrywano program - wymieniono czujnik paliwa - i wiele innych dupereli Niestety do dzisiaj serwis nie potrafi sobie poradzić z kilkoma problemami...
4,0
~Adrian
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.7 CDTI ECOTEC 100KM 74kW
Moje auto jest z polskiego salonu odkupione od pierwszego właściciela (Kolega mojego Taty) z autentycznym przebiegiem który obecnie wynosi 151tys km. Auto ma oryginalną turbinę, dwumase. Z poważnych rzeczy patrząc w historię napraw astry to pęknięta tylna sprężyna (Uznaje to za niebezpieczną usterkę). Kolejny problem korozja, pojawiają się purchle pojedyncze w różnych miejscach, a najgorzej jest w miejscu gdzie mam dodatkowe uszczelki bo...
3,0
~maruja
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.7 CDTI ECOTEC 100KM 74kW
Przez pierwsze 4 lata (do 6-ego roku zycia i do 100tys)) bezawaryjna. Tylko lać, wymieniąc filtry, oleje i jeżdzić. W kolejne dwa lata - masakra. Wymienione w tym okresie prawie wszystkie elementy - 2 x turbina, alternator, wachacze, półośki, poduszki silnika, rozrząd, sprzęgło i koło dwumasowe, lampy przednie, problemy z elektryka (uszkodzone wiązki w drzwiach), pierwsze ogniski rdzy itp. Czyli reasumując - pozbyć się w wieku 5 lat i auto...
3,0
~Slawek
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.7 CDTI ECOTEC 110KM 81kW
po 2 latach użytkowania musiałem wymienić dodatkowo (nie mówię tu u klockach hamulcowych, filtrach, olejach itd.) następujące części: skraplacz klimatyzacji - uszkodzony podczas eksploatacji, chłodnicę - wada fabryczna (intercooler nieprawidłowo zamocowany powoduje uszkodzenia chłodnicy), intercooler - rozszczelnił się po 120 tys km., czujnik poziomu płynu chłodzącego - zwykła awaria czujnika. To chyba jak na razie wszystko - oby nie było nic...
1,0
~tikej
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.7 CDTI ECOTEC 110KM 81kW
Niestety mój egzemplarz powyżej 120 tys. ma ich bardzo dużo. Na przestrzeni 2 lat, lub też 25 tys. km trzeba było regenerować skrzynię biegów, wymienić koło dwumasowe i EGR oraz części z układu paliwowego (łącznie ponad 4 tys. PLN). Pozytyw taki, że naprawione dość kosztochłonne części, jednak ktoś kto nabył ten egzemplarz, a wie, że te rzeczy nie były wymieniane lub regenerowane może się nastawić na koszty.
1,0
~Tomek
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.6 Twinport ECOTEC 105KM 77kW
Było ich kilka, były drogie w naprawie albo trzeba było się naczytać godzinami na przeróżnych forach fanów Marki (gdzie swoją drogą ciężko o merytoryczną i sensowną pomoc a nie nawalankę kto ma rację...) żeby naprawić auto i czasem wystarczyła faktycznie część za 20 zł, a no i rozebranie pół auta żeby się do niej dostać ale to inna sprawa... życzę powodzenia tym którzy będą to czytać :D
4,0
~ŁUKASZ
Opel Astra H
Cabrio 1.6 Twinport ECOTEC 105KM 77kW
no więc-auto przyjechało z niemiec gdzie miało tylko 6ciu właścicieli!!!!!!! żaden z nich nie doinwestował auta w to co opel zepsuł projektując je,więc na wiosnę czeka mnie wymiana tulejek z trybami w silniczkach na mosiężne zamiast plastikowych-ponoć z wymianą wychodzi około 450 500pln(lepsze to niż wymiana całych silniczków za 4tys pln-swoją drogą Panie dzięki za vauxhalle "na części" z anglii)
Opel Astra H