Szukaj

Lista ocen Mitsubishi Outlander III (69) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 35 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~The_Eagel
Mitsubishi Outlander III
SUV 2.2 DOHC DI-D 150KM 110kW
A więc tak, do ok 100-120km/h należy powiedzieć że jest cicho/akceptowalnie, można swobodnie rozmawiać, jest DOBRZE. Powyżej 120km/h robi się głośniej, powyżej 140 jest jeszcze głośniej, przy mojej autostradowej prędkości 160km/h w samochodzie osoby przestają rozmawiać, wyjmują smartfony/tablety i wracamy do rozmowy po zjechaniu z autostrady, KIEPSKO! Tego nie byłem w stanie sprawdzić podczas jazd próbnych, mój błąd nie pojechałem na...
4,0
~Robert
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2015 2.2 DI-D 150KM 110kW
Powiem tak jest cicho. Poza pierwszymi sekundami od uruchomienia silnika, kiedy do uszu dochodzi dźwięk ropniaka potem jest cicho. W drodze ledwie słyszalny jest dźwięk toczenia a po przekroczeniu 120 km/h zaczyna dochodzić szum wiatru. Ale i tak można swobodnie prowadzić rozmowę bez potrzeby podnoszenia głosu. Dźwięk silnika słychać również podczas raptownego przyspieszania, ale i w tym przypadku nie zakłóca to rozmowy. Bardzo podoba mi się...
4,0
~Misiek
Mitsubishi Outlander III
SUV 2.0 DOHC MIVEC 147KM 108kW
Porównywałem miernikiem dźwięku z poprzednim autem (zanim je sprzedałem) i wynik w dB wyszedł prawie identycznie. Zarówno dla jazdy spokojnej, szybkiego przyśpieszania, przejazdu po dziurach. Mimo, że poziom dźwięku jest podobny, to jednak jest on mniej przyjemny i wydaję się głośniejszy. W czasie testów jeździłem na innych oponach i było znacznie lepiej, więc po ich zmianie powinno być dobrze.
4,0
~Jakub
Mitsubishi Outlander III
SUV 2.2 DOHC DI-D 150KM 110kW
Duzo ciszej niz w poprzedniej generacji Outlandera, ale wciaz mogloby byc lepiej. Silnika prawie nie slychac (niekiedy troche turbo gwizdze), tylko wyciszenie kol wciaz nie jest idealne. Na dobrej nawierzchi super, na kiepskiej - mocno slyszalne oglosy opon. O dziwo oryginalne poprzeczki do relingow nie daja swistu nawet przy b. wysokich predosciach - tylko w deszczu juz je slychac przy 120 kmh.
4,0
~Jakub
Mitsubishi Outlander III
SUV 2.2 DOHC DI-D 150KM 110kW
Duzo ciszej niz w poprzedniej generacji Outlandera, ale wciaz mogloby byc lepiej. Silnika prawie nie slychac (niekiedy troche turbo gwizdze), tylko wyciszenie kol wciaz nie jest idealne. Na dobrej nawierzchi super, na kiepskiej - mocno slyszalne oglosy opon. O dziwo oryginalne poprzeczki do relingow nie daja swistu nawet przy b. wysokich predosciach - tylko w deszczu juz je slychac przy 120 kmh.
4,0
~Jakub
Mitsubishi Outlander III
SUV 2.2 DOHC DI-D 150KM 110kW
Duzo ciszej niz w poprzedniej generacji Outlandera, ale wciaz mogloby byc lepiej. Silnika prawie nie slychac (niekiedy troche turbo gwizdze), tylko wyciszenie kol wciaz nie jest idealne. Na dobrej nawierzchi super, na kiepskiej - mocno slyszalne oglosy opon. O dziwo oryginalne poprzeczki do relingow nie daja swistu nawet przy b. wysokich predosciach - tylko w deszczu juz je slychac przy 120 kmh.
5,0
~phev2017
Mitsubishi Outlander III
SUV PHEV Facelifting 2017 2.0 203KM 149kW
Klasa PREMIUM. 4mm szyby, slychac tylko szum opon, to jest najlepiej wyciszone auto jakim dotychczas jezdzilem. Jezeli ktos robi trasy, doceni ten fakt. Ja lubie sluchac muzyki w trasie, sprzet grajacy ROCKFORD FOSGATE® PREMIUM SOUND SYSTEM 9in1 z DTS Neutral Sound zadowoli kazdego audiofila, a dzieki temu wyciszeniu mozna delektowac sie muzyka przy predkosciach 120 w gore! Bomba!
5,0
~Leszek
Mitsubishi Outlander III
SUV PHEV 2.0 DOHC MIVEC 121KM 89kW
Tu jest super do tego stopnia że rozglądam się za oponami z indeksem niższym jak 68dB bo głównie je słychać podczas jazdy. Silnik trochę zawyje dopiero jak ktoś wszystkie konie do roboty zagna przy ostrym starcie. W innym przypadku możemy nie zauważyć że pracuje.
5,0
~Rafik
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2015 2.2 DI-D 150KM 110kW
Chyba najcichsze auto w swojej klasie. Po zmianach dokonanych w 2015 r. to chyba największy skok jakościowy. Przy prędkościach rzędu 140-160 km/h nie jest głośno i można spokojnie rozmawiać. Mój kolega ma wersję z 2014 r. która jest na prawdę sporo głośniejsza. Bardzo duży plus!
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Outlander III
Średni koszt przejechania 100 km
45,00 zł
7,8
l/100km
8,4
l/100km
10,1
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~MB
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2015 2.0 MIVEC 150KM 110kW
Przy spokojnej jeździe i niskich obrotach silnika jest cicho. Problem zaczyna się przy wyprzedzaniu, na austostradzie (wyjściem jest ustawienie manualnego wirtualnego biegu "6", ale wtedy auto nie ma żadnej dynamiki (choć silnik przestaje wtedy wyć)
Mitsubishi Outlander III