Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Outlander III SUV PHEV

Leszek, 5 lat temu
Silnik 2.0 DOHC MIVEC 121KM 89kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 161 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mitsubishi Outlander III SUV PHEV 2.0 DOHC MIVEC 121KM 89kW 2014-2016 - Oceń swoje auto
4,71
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ elektryczny : Super wydajny i komfortowy. Oczywiście nie jest to bev tylko phev i o tym nie można zapominać bo często zupełni dyletanci wyśmiewaja zasięg ale to im trzeba wybaczyć.
5,0
Całokształt
Auto za rozsądne pieniądze które wymaga inteligentnego kierowcy. Auto nie dla cymbała w dresie który z Dżesiką w e36 piszczy pod remizami. Oszczędne w eksploatacji ale i niestety jakości materiałów.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest rewelacja,banalny i bezawaryjny.
5,0
Skrzynia biegów
Super bo jej nie ma. Jest tylko jedno przełożenie stałe odpowiadające 5 biegowi.
5,0
Układ jezdny
Na 18 calowych kołach trochę twardo ale nadal pewnie i wygodnie. Wybieranie nierówności dobre ale trakcja przy tej masie zajeb...a.
4,0
Karoseria
Wygląd to kwestia gustu więc w mojej ocenie jest ładny ale jakość blachy nie zadowala.
Komfort
5,0
Widoczność
Przy moim 190 cm jestem całkowicie zadowolony z wnętrza i widoczności.
5,0
Ergonomia
Brak miejsc do których szczególnie mógłbym się przyczepić. Wszystko pod ręką. Menu mmcsd jest zdrowo irytujące żeby nie napisać dosadniej.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje,chłodzi,loda nie robi.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ludzie normalni 180-190 będą czuli się komfortowo na każdym siedzeniu. Knypki mogą biegać w środku i grać w berka
5,0
Wyciszenie
Tu jest super do tego stopnia że rozglądam się za oponami z indeksem niższym jak 68dB bo głównie je słychać podczas jazdy. Silnik trochę zawyje dopiero jak ktoś wszystkie konie do roboty zagna przy ostrym starcie. W innym przypadku możemy nie zauważyć że pracuje.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Z ładowaniem koszty są śmieszne,bez już tak super nie jest ale przy 2 tonach to uważam za znikome. Reszta w zasadzie bezawaryjna nie mylić z bezobsługowa.
5,0
Stosunek jakość/cena
Na 2019 rok ,nadal nie widzę żadnego konkurenta z takim rozwiązaniem. Trochę Tesla ale jednak hybryda.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pseudo skóra pęka od wycierania jej dupskiem przy wsiadaniu i wysiadaniu. Tu tandeta materiału jest mega rażąca.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Chademo nie lubi tanich ładowarek i potrafi zrobić jaja przy ładowaniu na dziwnych stacjach. Wtedy laweta.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 DOHC MIVEC 121KM 89kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Outlander III SUV PHEV 2.0 DOHC MIVEC 121KM 89kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
5,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Mitsubishi Outlander III SUV PHEV