Szukaj

Lista ocen Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012 (83) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 83 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Mamrot
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
żeby nie było że jestem podstawiony to teraz coś na NIE!. Lakier jest do bani !!, dotkniesz paznokciem zostaje rysa, ptak nasra zostaje plama (nawet jak od razu wytrzesz ), żaden wosk ani taki ani siaki nic nie daje.Po kilku krotnym umyciu i woskowaniu zostają rysy , nie daj boże coś położyć albo postawić na lakierze , od razu ślady rysy itp. czegoś takiego w życiu nie widziałem !.Dbam o samochody , myje je i woskuje systematycznie co najmniej...
2,0
~WMIAREOBIEKTYWNY
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Na całe szczęście tylko źle mi zrobili akcję z wymianą przewodu dolotowego turbiny, wylądowałem na środku 1,5 km tunelu na autostradzie z brakiem możliwości dalszej jazdy:), potem się okazało że będą mnie holowali do serwisu oddalonego o 200km żeby przykręcić opaskę, którą w nerwach sam dokręciłem używając śrubokręta zrobionego z noża.AAAAAAA , UWAGA NA LAKIER , BYLE GÓWNO PTASZKA NA KAROSERII I PLAMA ZOSTAJE NIE DO USUNIECIA !!!!!.PAZURKI TEZ...
4,0
~Mariogdy
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Tutaj przypadlosc tych silnikow to EGR.Lubi sie zapchac.W rezultacie auto przy mocniejszym depnieciu wchodzi w tryb awaryjny.Ponowne odpalenie auta resetuje na jakis czas usterke. Po 200 tkm wtryski do regeneracji,ktore latwo i w miare tanio da sie naprawic..Ale tutaj wiem ze pompowtryski Bosha wytrzymuja nawet 350tkm lecz jakosc paliwa ma znaczenie.Ja niestety mialem pecha i kilka razy zatankowalem shit... Tankujcie tylko na dobrych i...
2,0
~Krzysztof
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Silnik 2,0 diesel to porażka, przednie zawieszenie po 70 000 zaczęło \"lać\" mimo że auto było używane w mieście i do wyjazdów na narty, zero terenu, błota itp. Nierówna praca hamulców od nowości, nie pomagała wymiana tarcz, klocków itp. Do tego te odgłosy z kół przy hamowaniu i najgorsze: RDZA na podwoziu już po pierwszej zimie - gwarancja tego nie obejmuje, tylna klapa, maska - bąble i parchy, lakierowanie na gwarancji tylko pogorszyło sprawę.
3,0
~mario
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
po 38 tys km miałem w aucie zdarte cakowicie przednie opony od wew strony. Auto miało już 3 przeglądy ( łacznie z tym po 1000), klocki wymienione po 30 tys. Nie wiem co jest pierwszy raz w swojej historii cośtakiego mam/ Po za tym klock po delikatnym naciśnieciu pedału hamulca wydają nieciekawy odgłos , męczocy uszy- wina mieszanki. Płyn wyrównawczy zapaskudził cały silnik, wydobywał się z źle zgrzanego pojemnika płynu wyrównawczego- wymiana...
4,0
~zskbz
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Nie miałem jeszcze poważnych usterek ale zato drobne w tym aucie są denerwujące. Osona silnika po autem taka mała klapka wciąż wysówała się dopuki jej sam nie przeykręciłem dwoma wkrętami od gorąca serwis proponował wymiane odpł.ale uważam że konstukja jest taka że ponownie od gorąca wysunie lepiej przykręcić.
4,0
~Jarosław 69
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Przy 58 tysiącach km zaszwankowała przepustnica - mała plastikowa zębatka wewnątrz...wytarła się . Zabić projektanta (albo księgowego VW) za użycie plastiku zamiast metalu celem oszczędności 17-tu groszy na tym newralgicznym elemencie !
4,0
~Zbyszek 45l
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Do 30tys nie było większych usterek. TYLKO RELINGI GNOJE MI UKRADLI!!! fabrycznie słabo zabezpieczone - znawca odkręci je od zewnątrz w 15 minut a nowe to 8tys. zł!!! Teraz kazałem wkręty zrywalne dodatkowo migomatem przyspawać.
1,0
~Maniek
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Żadnych poważnych usterek być może że była robiona głowica przez poprzedniego właściciela. A zawieszenie może mijam dziury a żona nie i stąd wymiana co pół roku a to gałki a to wahacza.
5,0
~Krisu
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
oprócz wypaminy częsci zużywalnych (olej, filtry, pasek rozrządu po 90tys km) dosłownie nic oprócz skrodowanej uszczelki płynu chłodnicowego co objawiło się brakiem ogrzewania (akurat zimą - prawo Murphiego).
Mitsubishi Outlander II