Szukaj

Lista ocen Mitsubishi Outlander II (188) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 84 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Mariogdy
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Za nowosci outo zachowywalo sie perfekcyjnie i przewidywalnie.Uklad napedowy 4x4 daje duze poczucie bezpieczenstwa w zakretach i przy szybszej jezdzie.Zdecydowanie polecam uzywanie AWD na codzien.Niejednokrotnie naped outka wyciagnal mnie z opresji.Przydatny 50/50 lock.Radzi sobie nawet na plazy...Lecz po zbytnim obciazeniu staje sie juz malo efektywny.Przelacza automatycznie na AWD.Zawieszenie trwale ,przy 120 tkm daly o sobie znac gumy...
2,0
~igorb@satland.com.pl
Mitsubishi Outlander II
SUV 3.0 i V6 24V XL 220KM 162kW
Ładowanie do tego samochodu 18\" felg to jakaś paranoja!! Ładnie to wygląda ale w czasie jazdy nie zajmujesz się niczym innym jak omijaniem dziur. W trakcie ruszania ( silnik V6) samochód myszkuje , przód podnosi się do góry, wstyd!!! Mitsubischi to wstyd , Przełączanie napędu w tym samochodzie to największa porażka , mamy do dyspozycji kręciołek pomiędzy fotelami no ale z reguły jeździmy na pozycji 2AWD bo na pozycji AUTO 4AWD samochód...
5,0
~Mirek
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.2 MIVEC DID 177KM 130kW
4X4 i wszystko jasne. Miałem wcześniej Subaru Forestera III SAWD i mogę powiedzieć, że Mitsubishi ze swoim doświadczeniem wyposażyło Outlandera w bardzo wydajny napęd. Możliwość zablokowania napędu (do momentu przegrzania układu, a nie jak większość twierdzi do 50 km/h) powoduje mega sprawność, komfort i bezpieczeństwo. Testowałem Outlandera w tych samych warunkach co Forestera i wszędzie sobie poradził conajmniej tak dobrze jak Subaru. W...
4,0
~Jarosław 69
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Tył fabrycznie siedział na pusto (to minus - głównie wizualny) . W tylne sprężyny włożone stożkowe sprężyny wzmacniające zakres pełnego obciążenia bez wpływu na komfort jazdy (produkt niemiecki z atestem ca. 150 Eryka) Polecam zgłębienie tematu na forum Mitsumaniaki. Po montażu niewyczuwalne zmiany w komforcie pracy tyłu. Rozwiązanie bardzo przydatne przy załadowanym albo z przyczepą. Generalnie autko dość twarde ale to nie C5 ....
4,0
~Lesio.
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.2 TC-SST 156KM 115kW
Układ jezdny zważywszy na typ auta jest całkiem przyzwoity. Prowadzenie auta nie jest może idealnym połączeniem kierowca-asfalt, ale trzeba sobie zdawać sprawę, że to nie jest auto sportowe. Przydałoby się odrobinę większego czucia drogi i mniej \"gumowatośći \" układu kierowniczego. Jak na SUV-a układ jezdny posiada spore możliwości poza asfaltem. Terenówka to nie jest, ale konkurencję w większości zostawia w tyle (sprawdzałem) poza Vitarą (...
5,0
~Tata - ojciec rodziny
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.2 MIVEC DID 177KM 130kW
To jest ten element w Outim, który robi różnicę z innymi SUV-ami. 4x4 w tym aucie jest naprawdę napędem na 4 koła z możliwością blokady (elektronicznej oczywiście) tylnego mechanizmu różnicowego bez ograniczeń prędkości. Na śliskich nawierzchniach prowadzi się jak po sznurku i zimą i latem. Dziś już takich napędów się nie robi, niestety. Ostatnio uszczczelniałem wał napędowy przy tylnym moście - zaczął się lekko pocić i podczas rutynowe...
5,0
~LafarM
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.4 MIVEC 170KM 125kW
Bardzo dobrze. Prowadzi się naprawdę przyzwoicie. Oczywiście może być to spowodowane wyborem odpowiednich opon. na lato mam koła 18 a na zimę 16. Na 18 auto jest sztywniejsze, ale 16 na dziurawych pozimowych drogach jest przyjemniejsza dla kierowcy i auta. Napęd 4x4 to duży plus. Testowałem auto z wyłączonym napędem i to nie jest to samo. Trafiały się posliźnięcia na mokrym asfalcie podczas dynamicznej jazdy. Z 4x4 jazda to przyjemność.
4,0
~arturk
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Auto prowadzi się dobrze. Mam porównanie do Forda więc mogło być trochę lepiej, ale to duży samochód i porównanie może być mylące. Trwałość na przyzwoitym poziomie, odradzam przedwczesną wymianę elementów metalowo-gumowych, te z pierwszego montażu bardzo długo wytrzymują natomiast zamienniki się sypią. Oryginały w serwisie są kosmicznie drogie. Zawieszenie w poprzednim naprawiałem po 150 kkm a jeżdżę trochę w terenie.
5,0
~Simon
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Auto jest nastawione na komfort, miękkie, bardzo dobrze tłumi nierówności, zawieszenie jest trwałe. Wspomaganie mechanicznie, a nie elektryczne. Ma to swoje wady jak i zalety. Na pewno nie jest tak precyzyjne i stabilne jak w elektrycznym. Myślę, że jeżeli chodzi o trwałość to nie ma sobie równych. Po za asfaltem bardzo dobrze sobie radzi. Polecam opony 16 bardzo dobry kompromis miedzy wygodą, a bezpieczeństwem.
4,0
~japoniec
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Auto ma dość miękkie zawieszenie ..jeżdze po fatalnych drogach i to mi akurat pasuje. Na autostrady i ciasne zakręty nie ma szans z BMW. Za to jest trwałe co najważniejsze i nie miałem do tej pory problemów . Outek ma słabe hamulce, które dośc szybko się zużywają. Oryginalne tarcze starczyły na 100 tkm a są niezmiernie drogie. Na szczęście można w dobrych pieniądzach znaleźć dobre zamienniki .
Mitsubishi Outlander II