Szukaj

Oceny Mazda Tribute I

Podsumowanie 29 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Mazda Tribute I - Oceń swoje auto
4,24
średnia ocena z 29 ocen
Podobnie do średniej w segmencie
100%
użytkowników kupiłoby ponownie

Oceny Mazda Tribute I – wybierz silnik

Najnowsze oceny Mazda Tribute I

4,5
~Bartosz
Mazda Tribute I
Terenowy 2.0 16V 124KM 91kW
Samochód bardzo praktyczny, przestronny, wygodny, pakowny. Do spokojnej jazdy - idealny. Całościowo nie dam 5 gwiazdek, ze względu na amerykański standard wykończenia, czyli nieco toporne i wszechobecne plastiki. Z pewnością godny polecenia dla osób, które regularnie korzystają z wielu rodzajów dróg, i które cenią sobie obszerne wnętrza, oraz wszechstronne i niezawodne samochody. Powiedziałem sobie kiedyś, że kolejny samochód to też bedzie...
4,4
~bolenie
Mazda Tribute I
Terenowy 3.0 V6 197KM 145kW
Pierwsze własne auto 4x4. Osobiście wybrane i sprowadzone z uszkodzonym silnikiem. Handlarze omijali szerokim łukiem pomimo tego że reszta była w znakomitym stanie. Silnik został naprawiony (nie wymieniony) i do przebiegu zostało dołożone kolejne 60 000 km. Ani Mazda MPV (2002), którą jeździłem kilka lat temu ani Tribute (2002) użytkowany obecnie nie wpasowały się w stereotyp rdzewiejących na potęgę samochodów tej marki. Auto posiada kilka...
4,5
~Madzia_forever
Mazda Tribute I
Terenowy 2.0 16V 124KM 91kW
Ja kupiłem igłę i jestem zachwycony. A ci co oszczędzają na mechanika i kupują zaniedbane trupy to niech sobie narzekają. Długo się zastanawiałem, myślałem o Rav4 i CRV, ale Madzia przekonała mnie CENĄ, ATRAKCYJNYM wyglądem i większą przestrzenią. Polecam Tribute przede wszystkim za: Jakość wykonania, komfort prowadzenia, przestrzeń wnętrza, i legendarną dla MAZDy NIEZAWODNOŚĆ. Silnik 2.0 o mocy 124KM - jak na tę nie dużą moc to radzi sobie...
4,5
~Kamil
Mazda Tribute I
Terenowy 2.3 16V 150KM 110kW
Kupiłem auto z uszkodzonym silnikiem palił więcej oleju niż benzyny wymiana na nowy motor drobne usterki przy wymianie silnika ,pękła chłodnicza oleju a po 7tys uszczelka pod głowicą panewki wymienione na nowe nowe pierścienie i jak do tej pory wszystko ładnie pięknie śmiga
4,5
~JarekPIno
Mazda Tribute I
Terenowy 3.0 V6 197KM 145kW
Niedoceniony w Posce samochód - rzadko spotykany. Daje dużo frajdy z jazdy za sprawą dynamicznego silnika i automatycznej skrzyni biegów. Ceny części w porównaniu do konkurencji są niskie. Spalanie niestety dość duże z uwagi na brak możliwości rozłączenia napędu 4x4 choć latem zawsze można zdjąć wał i jeździć tylko z przednim napędem. Jak się znudzi to będzie Tribute II generacji albo CX7 :)
3,0
~prezes7
Mazda Tribute I
Terenowy 2.0 16V 124KM 91kW
Co najbardziej Cię zaskoczyło pozytywnie w tym aucie ? Silnik: Witam posiadam Tribute 2,0 4WD 2002r swietne autko za tak niewielką kasę. Jeśli GAZ to tylko sekwencja ja mam STAGA 300 plus, pracuje idealnie.Choć spalanie dość duże srednio 15 l, ale masa też niemała. Super sprawuje sie w terenie oczywiście w odpowiednich butach.Ford Maverick jest podobną konstrukcją ale posiada wiecej nidociągnięć Mazda jest staranniej wykonana
Dziennik kosztów dla Mazda Tribute I
Średni koszt przejechania 100 km
45,50 zł
9,6
l/100km
25,6
l/100km
Zobacz dzienniki
4,5
~tomek630@o2.pl
Mazda Tribute I
Terenowy 2.0 16V 124KM 91kW
Za ta cene auta dostajemy znakomity pojazd którym mozemy poruszac sie pare ładnych lat bez dokładnia . Jestem zadowolony z mojego Tributa choc przed zakupem miałem mieszane uczucia i zastanawialem się powaznie nad zakupem dla tego pojazdu ze wzgledu na komentarze dotyczace spalania ale nie jesty zle w kazdym razie lepszy wynik od Rav 4 która posiadałem wczesciej
3,1
~luksor@pro.onet.pl
Mazda Tribute I
Terenowy 2.0 16V 124KM 91kW
uwaga miłośnicy Mazdy. To nie jest japończyk- prawdziwa Mazda tylko jakiś cholera Ford i to amerykański. Przy elektyce już nawet się nie wysilali tylko pakowali wszystko ze znakiem Forda. Przesiadłem się ze swojej 323 i co 2 miesiące coś tam trzeba poprawić. Jedyna zaleta to że to tanie auto. Ale tylny most już był otwierany. Co tu mówić kiedy tamtą po 300 tys wymieniałem tylko przeguby. Ale moze nie będzie tak źle
4,5
~Andrzej
Mazda Tribute I
Terenowy 2.0 16V 124KM 91kW
Ferrari to nie jest, ale za to wjedzie tam gdzie Ferrari nie może... Ogólnie jestem zadowolony z autka.Nie straszne są mu \"polskie drogi\" a i z zaspami też świetni sobie radzi.
3,8
~tora tora
Mazda Tribute I
Terenowy 2.3 16V 150KM 110kW
Świetny samochód, trudno znaleźć coś równie fajnego za tak małe pieniądze. Szkoda, że nie zrobili kolejnego liftingu i dalej go nie produkują...
Mazda Tribute I