Szukaj

Lista ocen Mazda Tribute I (11) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 18 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Bartosz
Mazda Tribute I
Terenowy 2.0 16V 124KM 91kW
Kolejne pozytywne zaskoczenie. Bardzo precyzyjnie i pewnie sie go prowadzi. Wspomaganie hydrauliczne działa nader elegancko, ale nie nerwowo. Czuć, że prowadzisz samochód. Pompa zdrowa i nic sie nie dzieje. Przeczytałem, że to jeden z mankamentów tego modelu, ale mnie jakoś - odpukać - ominęło. Miłe jest też to, że kierownica jest jak w osobówkach: mała i mięsista. Bardzo bobrze kręci na płaskim, a na nierównościach raczej sam cię poprowadzi...
4,0
~bolenie
Mazda Tribute I
Terenowy 3.0 V6 197KM 145kW
Zawieszenie dość sztywne. Po zapakowaniu 300 kg robi się bardziej komfortowy i pewniej się prowadzi (ale to moje subiektywne odczucie). Kupiony z przebiegiem ciut ponad 140 000 km i wymienione zostały łożyska kół przednich ponieważ stał grubo ponad rok (120 zł/szt). Z pliku rachunków które dostałem z samochodem wynika że były wymieniane tylko łączniki drążka stabilizacji i końcówki drążka kierowniczego. Ja oprócz łożysk nie wymieniałem nic....
5,0
~bartek
Mazda Tribute I
Terenowy 2.0 16V 124KM 91kW
na moje potrzeby wystarczajacy i bardzo komfortowy. Zimą genialny napęd 4x4. prosty w obsłudze i bardzo dobrze trzyma sie drogi. jazda po śniegu b przyjemna - na dobrych oponach ( pirelli scorpion Ice grip.
5,0
~Artur
Mazda Tribute I
Terenowy 2.0 16V 124KM 91kW
Świetny na suchej i mokrej drodze.W lekkim terenie też daje radę. Miałem subaru w sumie nie widzę różnicy w napędzie.
3,0
~tomek630@o2.pl
Mazda Tribute I
Terenowy 2.0 16V 124KM 91kW
Układn jezdny badzo dobry chociaz po dluzszym czasie jazdy po naszych wspaniałych drogach musze wymienic drązki ale to norma.
5,0
~JarekPIno
Mazda Tribute I
Terenowy 3.0 V6 197KM 145kW
Idealny na nasze drogi. Warto zwracać uwagę na uszczelnienia przy napędach - koszt wymiany uszczelki 20-50zł.
4,0
~Andrzej
Mazda Tribute I
Terenowy 2.0 16V 124KM 91kW
Na nasze \"wspaniałe\" drogi doskonały i dziuroodporny , a części nie są drogie więc idzie wytrzymać.
5,0
~częstochowa
Mazda Tribute I
Terenowy 2.0 16V 124KM 91kW
rewelacja szybko reaguje, doskonale się prowadzi
2,0
~domin79@poczta.onet.pl
Mazda Tribute I
Terenowy 3.0 V6 197KM 145kW
zawieszenie twarde na kierownicy czuć większe dziury
4,0
~arochnow@mw.mil.pl
Mazda Tribute I
Terenowy 2.0 16V 124KM 91kW
Na nasze drogi nie wyobrażam sobie innego typu auta
Mazda Tribute I