Szukaj

Oceny Mazda CX-5 II SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW od 2021

Podsumowanie 80 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Mazda CX-5 II SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW od 2021 - Oceń swoje auto
4,75
średnia ocena z 80 ocen
12% lepiej od średniej w segmencie
93%
użytkowników kupiłoby ponownie

Najnowsze oceny Mazda CX-5 II SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW od 2021

3,9
~Bartosz Czuba
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Moja druga mazda. 6 z 2017 roku zrobiłem 30 000 km bez problemu. Wiedziałem co kupuję. W pierwszych dniach było super do momentu upierdliwych awarii i-stop. Serwis olał temat drugi raz próbował mnie zbyć ładowaniem akumulatora, zobaczymy po 3 wizycie. Zawieszenie stuka. Odnoszę wrażenie że serwis wyszedł z założenia że kasa zapłacona więc można odpuścić temat niech się gość buja. Generalnie na dzisiaj nie polecam. Może zmienię zdanie po...
5,0
~pieczarka
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Auto w sam raz dla rodziny 2 + 1 z psem. Fajnie wyposażone i bardzo fajnie wygląda, szczególnie z przyciemnianymi szybami i na 19 calowych alu (wszystko fabryczne). Niesamowicie dobre automatyczne światła full LED + asystent (samoczynnie przełącza na drogowe w nocy) + doświetlanie zakrętów. Jakość materiałów jest na świetnym poziomie. Generalnie jak na ten segment, to naprawdę nie ma się do czego przyczepić. Świetny wóz za rozsądne pieniądze,...
5,0
~madziarz
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Mam Mazde CX-5 2.0 165 KM z 2022 r. (manual). Obecnie przejechałem około 27k km. Tryb jazdy to uogólniając 1/3 miasta, 1/3 trasy podmiejskie i 1/3 trasy szybkiego ruchu. Ogólne wrażenia są jak najbardziej pozytywny. Auta najlepiej się sprawdza na miasto oraz trasy podmiejskie, a moim zdaniem w szczególności na trasach "szybkiego ruchu". Do legalnych prędkości jest naprawdę wystarczająca dynamicznie i oszczędnie. Niskie spalania -im dalsze...
4,6
~Kamil
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
W moim przypadku jest to wersja Homura po liftingu z 2022, więc ponoć po wielu poprawkach w zakresie zawieszenia, wyciszenia, oprogramowania silnika i skrzyni oraz z odświeżonym wyglądem. Po roku użytkowania powiem krótko, że to bardzo przyzwoity samochód. Nie jest idealny i sporo w nim sprzeczności (typu bardzo dobre prowadzenie po zakrętach, ale jednocześnie z takim sobie trzymaniu bocznym), ale zrobiony bardzo solidnie, dobrze wyciszony i...
4,8
~Marcin
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Pełen obiektywizm bo nie jestem mazdaholikiem. Samochód wystarczających rozmiarów, bardzo dobrze zrobiony (dla mnie trochę szok po wielu wizytach w różnych salonach gdzie mazda była na samym końcu i dość przypadkiem), bałem się o komfort ale 1800 na raz km bez żadnego bólu pleców czy zadka, na zdjęciach środek taki sobie niby klasyczny ale staroświecki a w realu naprawdę dość dobrze to wygląda i ma dobrą jakość. Mój brat kupił w tym samym...
5,0
~paletadrewna
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Świetny samochód i na tym mógłbym skończyć. Natomiast dodając od siebie to: 1) Design i wygląd - samochód ma bardziej elegancki i tradycyjny wygląd ale wg mnie to zaleta bo jest audytem ponadczasowym, bez zbędnych dodatków, elementów które szpecą a nie pomagają. 2) silnik skyactiv-g niezawodny, odpowiedni dynamiczny i sprawdzony. 3) Ogromny komfort zarówno jeśli chodzi o jazdę jak i przebywanie w samochodzie. 4) świetna skrzynie manualną i...
Dziennik kosztów dla Mazda CX-5 II SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Średni koszt przejechania 100 km
60,00 zł
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~paletadrewna
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Świetny samochód i na tym mógłbym skończyć. Natomiast dodając od siebie to: 1) Design i wygląd - samochód ma bardziej elegancki i tradycyjny wygląd ale wg mnie to zaleta bo jest audytem ponadczasowym, bez zbędnych dodatków, elementów które szpecą a nie pomagają. 2) silnik skyactiv-g niezawodny, odpowiedni dynamiczny i sprawdzony. 3) Ogromny komfort zarówno jeśli chodzi o jazdę jak i przebywanie w samochodzie. 4) świetna skrzynie manualną i...
4,8
~dant
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Obejrzałem wiele samochodów zanim zdecydowałem się na Mazdę. Przekonała mnie bogatym wyposażeniem, designem wnętrza, wyglądem zewnętrznym i pojemnością bagażnika. Według mnie stosunek wyposażenia do ceny był najkorzystniejszy. Po pół roku użytkowania Mazda potwierdziła mój wybór. Dobrze się prowadzi, zero problemów technicznych. Średnie spalanie 8,6l/100km (jeżdżę dużo krótkich odcinków w mieście). Dla mnie komfort jazdy jest bardzo dobry....
4,6
~Adrian
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Ogólnie auto dobrze wykonane. Materiały wysokiej jakości, samochód będę zawsze porównywał do BMW bo z ta marką jestem cały czas związany. Żona dla koloru przesiadła się na Mazdę :). Większych zastrzeżeń nie mam, poza: 1. kierownica jest ogrzewana tylko częściowo, co uważam za totalną porażkę. Nieprzyjemne uczucie dla rak przy manewrach skręcania i parkingowych, nagle z ciepłej łapiesz zimną część kierownicy. Gdyby,m samochód kupował w zimie,...
4,9
~kainbers
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Samochód, pomimo upływu 7 lat od debiutu na rynku, wciąż przyciąga uwagę. Od prawie dwóch lat jestem jego właścicielem - kupiłem go jako nowe auto z salonu i od tego czasu służy mi zarówno na co dzień, jak i w podróżach długodystansowych. Choć nie jest to wersja wyposażona w najnowocześniejsze gadżety to zawiera ona wszystko, co niezbędne do codziennego użytku a posiadam niezbyt bogatą wersję.
Mazda CX-5 II SUV Facelifting