Szukaj

Lista ocen Honda CRX III 1.6 ESi 125KM 92kW 1992-1997 (27) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 21 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~cz
Honda CRX III
Del Sol 1.6 ESi 125KM 92kW
Biegi niestety trzeba wbijać. Precyzyjna skrzynia, choć trochę ciężka. I na nic zdadzą się tu częste wymiany płynu.. ona poprostu tak ma. Wsteczny najlepiej wchodzi po jedynce. Poza tym krótka i w miarę szybka. 4 i 5 troszkę za krótkie, więc w czasie podróży za miastem aby pojechać te nieprzepisowe 160-170 wchodzimy w "strefe" vteca, co powoduje mniej ekonomiczną jazdę. Jazda wg prawa oszczędna :)
5,0
~Przemek (Poznan)
Honda CRX III
Del Sol 1.6 ESi 125KM 92kW
Przełozenia króciutkie, dobrze zestopniowane, czaami wsteczny moze odmówic posluszenstwa ale po dłuzszym lub krótszym operowaniu trafi na swoje miejsce :) Przy elastycznosci takiej jak w Rexie nie trzeba czesto machac dzwignia.Stopniowania wzorcowe :D 1-60km/h , 2-130km/h , 3-160km/h... chyba nic dodawac nie trzeba
5,0
~Kuba Oss
Honda CRX III
Del Sol 1.6 ESi 125KM 92kW
Oryginalna skrzynia S20 nie dała rady, łożyska padły. Puki co jest muł S40 do puki nie znajdę hybrydy lub krótkiej S20. Biegi wskakują super, brak luzu, zgrzytania ani innych wad. Tunel jest wysoki i bardzo wygodnie się zmienia biegi, jak w sportowym samochodzie.
5,0
~Mr.Z
Honda CRX III
Del Sol 1.6 ESi 125KM 92kW
skrzynia doskonała... seryjnie dosyc krotkie przełożenia, lecz dla mnie były za długie i zastosowałem short shifter\'a zamiast seryjnego drążka, co skrociło maxymalnie skok drążka tym samym zmiane biegu w konsekwencji czego biegi zmienia się w milisekundach :D
5,0
~ketiw
Honda CRX III
Del Sol 1.6 ESi 125KM 92kW
skrzynia działa perfekcyjnie, chociaz sa problemy ze wstecznym biegiem, jak wiadomo hondy nie miały synchronizacji biegu wstecznego dlatego prawie zawsze słychac zgrzyt gdy wbijamy wsteczny :( ale to taka drobnostka :P wbijamy 4 bieg a pozniej dopiero wsteczny ;)
3,0
~LIMBO
Honda CRX III
Del Sol 1.6 ESi 125KM 92kW
Skrzynia jest przecietna. Z dwoch powodow. 1. Biegi trzeba wbijac.... nie jest to precyzyjna robota. wiec minus 2. Czesto sa problemy... u mnie problem z wbiciem R. Czesto cos zgrzytnie i wiele osob ma ten problem wiec najpierw trzeba wbic 4kę a potem R. A tak to wszystko git
5,0
~Bostorn
Honda CRX III
Del Sol 1.6 ESi 125KM 92kW
utwardzone, obniżone, 120 w zakretach do 60st to pikus, zakręty 90st 60-80 jak ktos potrtafi dobrze wjechac, cuuudo, ale nie na nasze dziurawe drogi ;/ już mi sprężyny zaczynają jęczec od dziur i nierowności
5,0
~Maciek
Honda CRX III
Del Sol 1.6 ESi 125KM 92kW
Prawie idealnie zgrane przełożenia, jedynie 3 i 4 mogłyby być ciut krótsze. Maksymalne prędkości na poszczególnych biegach : 1 - 60km/h, 2- 100km/h, 3-155km/h, 4-200km/h, 5- ???
5,0
~Sobczyński
Honda CRX III
Del Sol 1.6 ESi 125KM 92kW
Czasem są problemy z wbiciem wstecznego , ale i tak daje 5 gwiazdek ,ponieważ skrzynia jest bardzo precyzyjna , oraz ma dobrze dobrane przełożenia
Dziennik kosztów dla Honda CRX III 1.6 ESi 125KM 92kW
Średni koszt przejechania 100 km
45,00 zł
9,0
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Seru
Honda CRX III
Del Sol 1.6 ESi 125KM 92kW
bardzo fajnie, króciutki drążek, łatwo się zmienia, krótko się wbija, ale inżynier tutaj dał trochę ciała, jedynka do dwójki to jakby nie z tych samochodów :P
Honda CRX III