Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CRX III

Kuba Oss, 7 lat temu
Silnik 1.6 ESi 125KM 92kW
Rok produkcji 1995
Przebieg: 240 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Honda CRX III 1.6 ESi 125KM 92kW 1992-1997 - Oceń swoje auto
4,00
5% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Rdza na progach i nadkolach
Silnik : Uszczelniacze zaworowe, puszcza dymek
Przeniesienie napędu : Łożyska skrzyni biegów
4,0
Całokształt
Bardzo ładny samochód, zwraca na siebie uwagę, ludzie podchodzą i zadają pytania na jego temat. W tym wieku trzeba bardzo dbać by cieszył oko. Przyjemność z jazdy w lecie jest mega, aż się nie chce z niego wysiadać, bardzo to lubię. Osiągi ma jak dla mnie słabe, ale można w tym odnaleźć się. Słabo jest w zakrętach, brak sztywności przy dużej prędkości. Dach trzeszczy, czasem kapnie z niego i jest w nim głośno, ma słabą widoczność. Ruda go lubi i trzeba walczyć z tym na bieżąco. Łatwo można wiele rzeczy samemu sobie naprawić, łatwy dostęp i wymiana, tanie części a samochód sam w sobie mało awaryjny. Za te pieniądze naprawdę jestem zadowolony
Wrażenia
4,0
Silnik
Samochód ma swoje lata, jest katowany, przydała by się generalka, zużycie oleju zależy od stylu jazdy, w zimie nic a w lecie jak się ma ciężką nogę to i 1L na 1000, puszcza dymek. Przyjemność z jazdy na wysokich obrotach super. Silnik trochę słaby ale daje radę.
5,0
Skrzynia biegów
Oryginalna skrzynia S20 nie dała rady, łożyska padły. Puki co jest muł S40 do puki nie znajdę hybrydy lub krótkiej S20. Biegi wskakują super, brak luzu, zgrzytania ani innych wad. Tunel jest wysoki i bardzo wygodnie się zmienia biegi, jak w sportowym samochodzie.
4,0
Układ jezdny
Wszystko było by dobrze gdyby nie brak sztywności przez to że jest to tagra. Przy dużej prędkości na zakręcie to czuć i to bardzo wyraźnie, dziwne uczucie, do 100KM/h nie ma różnicy między zwykłym Civic-em. Zawieszenie jest twarde, kierownica jest bardzo czuła, trochę ciężko się kręci.
Komfort
2,0
Widoczność
Szyba bardzo niska, nie widać sygnalizacji na skrzyżowaniu, małe lusterka boczne, mała szybka z tyłu plus spoiler który zasłania pół obszaru w lusterku środkowym, a najgorsze są tylne słupki, mieszczą się w miejscu tylnych szyb w zwykłym samochodzie i zasłaniają bardzo dużo przestrzeni, trzeba o tym pamiętać na skrzyżowaniu.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, wygodne
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mała kabina,szybko parują szyby w deszczowy dzień, ogrzewanie ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jestem wysoki a pozycje ustawioną mam idealnie i jeszcze zostało wiele miejsca do tyłu, choć przydała by się regulacja kierownicy przód tył, (dlatego mam kierownicę z odsadzeniem) gorzej jest z wchodzeniem i wychodzeniem, są wysokie progi a niskie auto i nisko podłoga. Wszyscy moi pasażerowie byli pod wrażeniem ile jest tu miejsca na nogi
2,0
Wyciszenie
Jest słabo wyciszony, mam założone dodatkowe wyciszenie ale wiele to nie dało, dach trzeszczy na nierównościach, bardzo to z czasem przeszkadza, na autostradzie bardzo szumi.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeżdżę dynamiczne na podtlenku LPG i nie oszczędzam, po mieście 10-13L trasa 8-13L, zależy od prędkości
5,0
Stosunek jakość/cena
Małe cabrio ze sztywnym dachem za 10tysi w bardzo ładnym stanie można znaleźć, części tanie a samochód mało awaryjny i satysfakcja bardzo duża.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Uszczelka zaworu Vtec, uszczelka miski olejowej, wtyczka halogena
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
U mnie słychać było łożyska w skrzyni biegów, dlatego ją wymieniłem.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.6 ESi 125KM 92kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda CRX III