Szukaj

Lista ocen Ford Mondeo V Kombi 2.0 TDCi 180KM 132kW 2014-2019 (15) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 3 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~PZ
Ford Mondeo V
Kombi 2.0 TDCi 180KM 132kW
Bardzo pozytywne zaskoczenie. Skrzynia działa szybko i bez szarpnięć. W porównaniu do dwusprzęgłówek grupy VAG świetnie działa w korkach bo DSG lubią przy małych prędkościach szarpnąć. Nie znam czasu zmiany biegów w milisekundach ale przy normalnego jeździe jest więcej niż dobrze. Reakcja na kickdown też dobra - nie widziałem większej różnicy w porównaniu z konkuretnami. Z trybu sport oraz z łopatek bardzo mało korzystam więc napiszę tylko, że...
4,0
~Michał
Ford Mondeo V
Kombi 2.0 TDCi 180KM 132kW
Powershift jest dobrą skrzynią ale nie idealną. Przy spokojnej jeżdżie nie można za wiele zarzucić, zmienia biegi szybko i niezauważalnie. Przy mocniejszym traktowaniu gazu zauważyłem niepotrzebne przytrzymywanie tuż przed zmianą biegu, co według mnie niestety uderza trochę w dynamikę. DSG i skrzynia BMW robią to lepiej. Generalnie jednak jest bardzo dobrze. Zawsze wpięty jest bieg właściwy i plusem jest to, że mamy również łopatki przy...
4,0
~Michalnk
Ford Mondeo V
Kombi 2.0 TDCi 180KM 132kW
PowerShift forda to świetna skrzynia. Biegi zmienia bardzo miękko bez szarpnięć. Zawsze wpięty jest odpowiedni bieg a reakcja na kickdown jest naprawdę dobra. Oczywiście BMW ma lepszą skrzynię ale to są niuanse, które na codzień nie mają dużego znaczenia. Wogóle moim zdaniem niemieccy producenci aut technologicznie zaszli już tak daleko, że większość konstrukcji - skrzyń jest po prostu świetnych. Automat w fordzie gorąco polecam
4,0
~Jacob K
Ford Mondeo V
Kombi 2.0 TDCi 180KM 132kW
Skrzynia 6 na autostrady i trasy idealna. Zestopniowana poprawnie. Poniżej pewnych wartości obrotowych silnika biegi wchodzą z oporem zwłaszcza 2 i 3 tak samo gdy olej jeszcze nie rozgrzany poniżej 2 tysięcy obrotów jest takie odczucie ale jeśli zmieniamy biegi powyżej 2 tysięcy i olej jest rozgrzany biegi wchodzą pewnie i lekko. Ten typ tak chyba ma.
4,0
~Kamil
Ford Mondeo V
Kombi 2.0 TDCi 180KM 132kW
Bardzo dobra skrzynia, szkoda tylko ze jedynie 6 biegów. System start&Stop w połączeniu z automatem to kompletna porażka, na szczęście da się go łatwo wyłączyć. Skrzynia pracuje płynnie, bezawaryjnie i stosunkowo szybko. Bez problemu zapewnia płynną jazdę jak i dynamiczniejsze przełączenia.
2,0
~Carloss1986
Ford Mondeo V
Kombi 2.0 TDCi 180KM 132kW
Skrzynia biegów to najgorszy element tego auta. 6 biegowy power shift ma bardzo dużą bezwładność co powoduje, ze przy zmianie kierunku auto "żyje swoim życiem". Zmiana biegów jak na dwusprzęgłową przekładnię bez szału
4,0
~kedar_mk5
Ford Mondeo V
Kombi 2.0 TDCi 180KM 132kW
działa bez zarzutu, asystent zmiany biegu ( podpowiedzi na wyświetlaczu ) sugeruje zmiany przy dość niskich obrotach.
3,0
~Marcin
Ford Mondeo V
Kombi 2.0 TDCi 180KM 132kW
moim zdaniem źle dobrane przełożenia, 6 bieg można włączyć dopiero od 90km/h, w mieście też między 3 a 4 biegiem.
5,0
~Artur
Ford Mondeo V
Kombi 2.0 TDCi 180KM 132kW
Wybrałem manual. W przypadku powershifta z rynku wtórnego należy być pewnym historii serwisowej.
Dziennik kosztów dla Ford Mondeo V Kombi 2.0 TDCi 180KM 132kW
Średni koszt przejechania 100 km
47,00 zł
7,2
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Blachablacha
Ford Mondeo V
Kombi 2.0 TDCi 180KM 132kW
Na początku trójka wchodziła z trudem. Albo się przyzwyczaiłem, albo układ się wyrobił.
Ford Mondeo V Kombi