Szukaj

Lista ocen Ford Focus II Kombi (263) - Silnik

Na liście zabraknie 130 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Sebastian
Ford Focus II
Kombi 1.8 Duratorq TDCi 115KM 85kW
Silnik: nie mam większych uwag. Zrobiłem autem ponad 90 tyś km i w silniku wymieniałem olej, filtry i raz przewód od interkulera. Dwumasa się nie rozsypała, nic nie wyło ani nie stukało. Niskie spalanie uzyskuje się po tym, jak się auto wyczuje. Można latem w mieście spalać poniżej 6 l/100 km.
4,0
~ander000
Ford Focus II
Kombi 1.8 Duratec Flexifuel 125KM 92kW
Wzmocnione gniazda zaworowe, dynamiczny silnik przy małym spalaniu. Rozrząd na łańcuchu. jedyne co przy silniku robiłem to wymiana oleju i świec. jedyny mankament to zimą przygasa silnik przy odpaleniu (prawdopodobnie map sensor zabrudzony) ale nie przeszkadza mi to jeszcze na tyle aby coś z tym robić.
4,0
~pepe
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratorq TDCi DPF 109KM 80kW
Silnik nie jest demonem prędkości jeżeli chodzi o start spod świateł, natomiast na trasie nawet w pięć osób z bagażem pozwala na całkiem dynamiczną jazdę. Chcąc przyspieszyc pod górkę jesteśmy w stanie spokojnie to zrobić, wyprzedzanie nie stanowi problemu, choć oczywiście mogło by byc lepiej.
4,0
~kolofix
Ford Focus II
Kombi 2.0 Duratec 145KM 107kW
W silniku drzemiąca moc 145 KM budzi się do walki dopiero od ok 4000 obr/min. Jednak śmiało można poruszać się 5 biegiem przy prędkości obrotowej ledwo przewyższającej 1000 obr/min. Auto jedzie płynnie i potrafi przyspieszać. Przy tej mocy silnik powinien mieć \"lepszy dół\", ale w końcu to nie diesel.
4,0
~Dziubzak
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratorq TDCi 90KM 66kW
Silnik bardzo przyjemny. Na początku trochę klekocze ale po rozgrzaniu pracuje naprawdę bardzo ładnie. Jak na taką małą moc (90 km) samochód radzi sobie dobrze. Do miasta jak najbardziej wystarcza. W trasie przydałoby się trochę więcej koni. Przy większych prędkościach trzeba planować wyprzedzanie.
4,0
~Grzegorz Mlynski (grzegorz.mlynski@gmail.com)
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW
Silnik dosyć udany, choć głośny i mało dynamiczny na niskich obrotach. Bardzo dobre przyspieszenie na 2 biegu od około 4000 tys. obrotów. Dźwięk silnika trochę metaliczny, może drażnić przy dłuższej jeździe. Przy włączonej klimatyzacji przyspieszenia na niskich obrotach wyraźnie słabsze.
5,0
~igor35
Ford Focus II
Kombi 1.8 Duratorq TDCi 115KM 85kW
Jak dla mnie bajka, poprzednio miałem diesla starego typu bez wodotrysków więc pracował dośc głośno. W focusie jest cichutko, a jak sie nagrzeje to jeszcze ciszej ;o). Co do elastyczności to też bajka , ciągnie naprawdę nieźle. Osiągi wyższe niż przewiduje książka, spalanie po nagrzaniu autka rewelacyjne.
5,0
~Cezorek
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratec 100KM 74kW
Fajna jednostką bez fazatorów. Klekocze jak diesel, ale tak ma i nie ma co się obawiać. W automacie przy 100km/h jest całkiem cicho, jednak przy autostradowym tempie trzeba dać głośniej radio. Ja robiłem od razu remont, więc nie mam co narzekać na wycieki i inne podobne.
5,0
~Damian
Ford Focus II
Kombi 2.0 Duratorq TDCi 136KM 100kW
W tym roczniku cieżko znaleść lepszy silnik. Zero problemów technicznych, dynamika bardzo dobra, nawet podczas jazdy z 4 pasażerami i bagażem. Turbo dziura praktycznie nie występuje, silnik ochoczo zbiera sie do pracy juz od 1600 obrmin. NAJWIEKSZY plus tego samochodu.
Dziennik kosztów dla Ford Focus II Kombi
Średni koszt przejechania 100 km
34,33 zł
6,2
l/100km
8,5
l/100km
10,3
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~kierowca
Ford Focus II
Kombi 1.8 Duratec Flexifuel 125KM 92kW
elastyczny silnik, razi krotki 3 bieg (szybko wzrasta moment obrotowy), 4 bieg idealny do wyprzedzania przy wejściu na duże obroty, ale ogólnie potrafi zaskoczyć auta wyższej klasy, cięższe SUVy, szczególnie spod świateł :) + to wzmocnione gniazda zaworowe i rozrząd na łańcuchu
Ford Focus II Kombi