Szukaj

Lista ocen Ford Focus II Kombi (230) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 163 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~imiel11
Ford Focus II
Kombi 1.8 Duratorq TDCi 115KM 85kW
Tutaj może zacznę od seata. Jak go kupiłem byłem pod wielkim wrażeniem jego trzymania na drodze i tego jak nie wzruszenie się prowadzi przy dużych prędkościach. Dodatkowo był bardzo bezpieczny a jego podsterowność była bardzo łatwa do opanowania. Zdejmując nogę z gazu szybko wracał na swój tor. Był też w miarę komfortowy na początku wydawał mi się sztywny ale po pewnym czasie złoty środek między komfortem a prowadzeniem. Nawet nie myślałem że...
5,0
~Smieszko
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratec 100KM 74kW
Niesamowicie zaskoczyłem się obecnością układu kierowniczego zmiennego elektrycznego. Na początku miałem wrażenie że daje mniej informacji od zwykłego wspomagania mechanicznego, ale po przyzwyczajeniu muszę stwierdzić że "coś daje, a coś zabiera". Nie jest tak łatwo teraz wyczuć stan nawierzchni ale jednocześnie kierownica reaguje na każdy przechył samochodu a nie tylko przy skręcie kół. Jeśli chodzi o zawieszenie - prawie komplet został...
5,0
~imiel11
Ford Focus II
Kombi 1.8 Duratorq TDCi 115KM 85kW
Co tu dużo pisać - ZNAKOMITY. Jest komfortowy wg mnie bardziej niż w golfie 5 a zarazem bardziej bezpośredni i lepiej trzymający sie drogi oraz bardziej przewidywalny. Ciężko wytrącić go z równowagi, a jak już straci przyczepność to lekko ucieka przód który bardzo łatwo naprostować zdejmując nogę z gazu. Co ciekawe nigdy przy takiej sytuacji zmiana obciążenia nie zarzuciła mi tyłu co właśnie potwierdza doskonale dopracowane tylne zawieszenie....
3,0
~atos55
Ford Focus II
Kombi 2.0 Duratorq TDCi 136KM 100kW
Sportowe zawieszenie - za twarde, może takie być ale gdzie regulacja za pomocą guzika (sport/komfort)??? Układ kierowniczy precyzyjny ale nerwowy, można ustawić, \'\'komfort\'\': czyli taki normalny ale na długich łukach trochę za bardzo oporny, \'\'normalny\'\': dla meni idealny, trochę bardziej szarpie na dziurach ale fajnie czuć jak się jedzie, \'\'sport\'\': trochę za ciężko chodzi - subiektywne moje odczuciu ale mimo wszytko przy...
3,0
~Andy
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratorq TDCi 90KM 66kW
Zawieszenie w zachowaniu wzorowe nie mam nic do dodania. Za to trwałość zdecydowanie gorsza niż w jedynce. Focusy I (5 szt.) sprzedałem przy przebiegu od 280 do 350 tyś. i w tylnym zawieszeniu kompletnie nic się nie działo. W tych nowych to jakaś masakra mniej więcej od 80 tyś przebiegu zużywają się elementy stalowo gumowe w tylnich wahaczach. W serwisie oczywiście chcą wymienić całe wahacze ale można same elementy stalowo-gumowe. Problem jest...
5,0
~Łukasz_piotrowski
Ford Focus II
Kombi 2.0 Duratec 145KM 107kW
Jedna z największych zalet Focusa. Auto pewnie się prowadzi, precyzyjnie pracuje kierownica. Zawieszenie jest sztywne, ale komfort jest na przyzwoitym poziomie, ja bynajmniej nie narzekam. Oczywiście zawieszenie jest fajne, jak jest sprawne. Jak tylny zawias jest już do roboty, to auto lubi bujać przy gwałtownych ruchach kierownicy, podobnie jest jak wjedziemy w dziurę lub studzienkę. Remont tylnego zawieszenia jest dość kosztowny, ale...
5,0
~MaTar
Ford Focus II
Kombi 1.8 Duratorq TDCi 115KM 85kW
Nie będę oryginalny jeżeli powiem że układ jezdny Focusa to jego jedna z najmocniejszych stron. Sam posiadam wersję SPORT która pozwala poczuć frajdę z jazdy i szybkiego pokonywania zakrętów. Ale wersja standardowa jest równie dobra więc ocena doskonała. Pomimo sporego przebiegu trwałość elementów zawieszenia jest wzorowa - nic nie stuka a testy na ścieżce diagnostycznej potwierdzają niewielki stopień zużycia poszczególnych elementów...
5,0
~Krzycho
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratec 100KM 74kW
No to jest rewelacja. Tato ma Focusa I z usportowionym zawieszeniem (fabrycznie) i myślałem że nie można już lepiej, a jednak można!!! Focus II to "poezja" prowadzenia i pewności zachowania się na drodze. Świetnie wyczuwalny i precyzyjny układ kierowniczy. Jak dotąd żaden samochód który prowadziłem nie miał lepszego zawieszenia. Jeszcze jedna uwaga - wersja kombi posiada tarczowe hamulce na tylnej osi!! a heczbeki NIE. I tu jest pies...
5,0
~kamk
Ford Focus II
Kombi 1.8 Duratorq TDCi 115KM 85kW
Wielowachacze z tyłu = więcej okresowych wydatków, remont-wymiana tulei, końcówek, zbieżność itd. wychodzi do 1000zł. ale to się robi nie częściej niż 80kkm. Dobrze trzyma się w zakrętach, pewnie. W tym aucie nauczyłem się jeździć dynamicznie, czasami zbyt ryzykownie, a zarazem nie zawiodło mnie w trudnych sytuacjach. Moje autko wyposażono w ESP, co w połączeniu z dobrym zawieszeniem, rozsądną jazdą pozwala zimą na śliskich i dziurawych...
4,0
~norbertmag
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW
Układ jezdny oceniam jako całkiem udany. Samochód dobrze się trzyma drogi, dobrze się go czuje i zazwyczaj jedzie tam gdzie mu każę. Piszę zazwyczaj, bo jak drogę przymroziło to nieposłuszny się zrobił, ale chyba większość samochodów lubi wtedy swoimi drogami podążać. A tak na poważnie, poza tym, że zawieszenie jest dość delikatne i szybko się zużywa to samochód prowadzi się naprawdę dobrze i pewnie.
Ford Focus II Kombi