Szukaj

Lista ocen Fiat Cinquecento 0.9 i.e. S 39KM 29kW 1991-1998 (156) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 204 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~White shark
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.9 i.e. S 39KM 29kW
poprzedni wlasciciel zamontowal amorki monroe i chyba jakies twardsze(ale nie sportowe) ,pozatym mam alufelgi co polepsza trakcje (zmniejszona masa nieresorowana ) dlatego pomimo sporego przechylu nadwozia auto jedzie tak jak ja mu kaze .. pozatym przy predkosci max nie mam stracha ze auto pofrunie ,musze tu ocenic subiektywnie bo nie wiem jak sie zachowuje cienias na standardowych amorkach i felgach stalowych :(
4,0
~Rafał
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.9 i.e. S 39KM 29kW
Układ jezdny. Zawieszenie w tym aucie jest słabe praktycznie co roku coś trzeba wymieniać na szczęście części są dość tanie a naprawy proste. Komfort podróżowania jest średni, bardzo nieprzyjemne jest przechylanie się auta na zakrętach, to takie wrażenie jakby auto zaraz miało się wywrócić. Do pracy układu kierowniczego nie mam zastrzeżeń mimo braku wspomagania kierownica obraca się lekko.
3,0
~xxx
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.9 i.e. S 39KM 29kW
nawet sie trzyma ale przy naprawde szybkiej jezdzie w zakretach ciezko przewidziec w ktorym miejscu na drodze znajdziemy sie za zakretem no wiadomo zawsze cos tam stuka i puka ale idzie sie przyzwyczaic w czasach licealnych zapakowalismy 7 os i trasa dla qaudow (wiosenna pora) przejechalismy i nikt nie wysiadal z auta quadowcy nie mogli w to uwierzyc ja tez nie moge do dzis:)
3,0
~zdzlip
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.9 i.e. S 39KM 29kW
Trzeba na bieżąco wymieniać elementy met.-gumowe i amortyzatory-b.tanie w stosunku do innych aut-cztery amortyzatory-przód i tył-kupiłem na Allegro za 240 zł-paranoicznie niska cena.Z pozostałymi tulejami i robocizną(u Pana Arka w garażu :)) oraz regulacją zbieżności zapłaciłem razem 500 zł.Jeżeli te elementy są sprawne to jazda staje się w miarę komfortowa i bezpieczna
4,0
~rafał
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.9 i.e. S 39KM 29kW
Kierownica na parkingu bardzo leciutko chodzi, wspomaganie jest tu wogóle nie potrzebne, jedynie zastrzeżenia można mieć do zbyt znacznego przechylania się na zakrętach przy szybszej jeździe. Zawieszenie dobrze zestrojone jak na polskie drogi, może jedynie oprucz tylnej belki, dosyć szybko padają silentblocki, chociaz u mnie dopiero co 1 zaczeł się odzywać.
3,0
~Luki
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.9 i.e. S 39KM 29kW
uuuuu nie jest to samochod napewno do sportowej jazdy i szybkiego pokonywania zakretów przechyla sie jak fotel bujany niektore busy lepiej sie trzymaja. Jest tez strasznie chałasliwe stuki puki to normalna zecz chuba w kazdym CC i SC podobno wportowe zawieszenie poprawia własciwosci jezdne ale ogolnie ciezko na naszych drogach zadbac o zawieszenie
4,0
~Łukasz89
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.9 i.e. S 39KM 29kW
Moje auto porusza sie na felgach 13calowych to jest ok wiadomo casami troche zamacha na boki ale to przecież nie jest sportowy samochód przyklejkony do jezdni. P.S-ja nie narzekam moze dlatego ze w zawieszeniu u mnie nic nie stuka ani nie puka poprostu wszystko porobione:) Moja ocena to 4
4,0
~elbandit1@gmail.com
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.9 i.e. S 39KM 29kW
Dobrze trzyma się drogi, pod warunkiem że zawieszenie jest w dobrym stanie. Hamulce ok, natomiast nie ma ABS trzeba uważać na śliskim. Ma całkiem niezłą trakcję jak na tak nieskomplikowany samochód, fajnie się nim jeździ zimą. Brak wspomagania, ale lekko się kręci nawet na postoju.
3,0
~Root
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.9 i.e. S 39KM 29kW
Jeśli się autko wyczuje, to sprawia dużą radość z jazdy. Kierownica chodzi za ciężko przy manewrach, ale podczas jazdy daje fajne uczucie bezpośredniego kontaktu z jezdnią. Słabe tłumienie nierówności, małe koła wpadają w każdą dziurę. Wąskie opony powodują, że z hamowaniem jest źle.
4,0
~Użytkownik
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.9 i.e. S 39KM 29kW
Szału nie ma, ale przy odrobinie umiejętności jazda w zakrętach nawet tych ostrzejszych z prędkościami powyżej 100 km/h nie sprawia trudności, nawet na wąskich kapciach. Już nie długo mam zamiar wsadzić szersze, to na pewno się co nie co poprawi przyczepność.
Fiat Cinquecento