Szukaj

Oceny Dacia Duster II SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW 2020-2021

Podsumowanie 25 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Dacia Duster II SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW 2020-2021 - Oceń swoje auto
4,23
średnia ocena z 25 ocen
Podobnie do średniej w segmencie
76%
użytkowników kupiłoby ponownie
Pozytywne zaskoczenie
Uciążliwe usterki

Najnowsze oceny Dacia Duster II SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW 2020-2021

4,6
~Makapaka
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Zalety: - bardzo niskie spalanie (8l LPG w mieszanym), zwłaszcza jak na swoje wymiary i całkiem przyzwoite osiągi. W skali roku to są realne, spore oszczędności względem aut konkurencji. - prowadzenie, miło mnie zaskoczyło jak auto o takiej wadze i wymiarach się prowadzi. Dobry kompromis pomiędzy komfortem, a sztywnością pojazdu. Nie spodziewałem się tego po Dacii. - miejsce w środku i bagażnik (chociaż przód auta, pod maską mogłoby być...
4,6
~Leemaxx
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Auto napewno nie dla każdego, szczególnie nie dla "macaczy plastików","blokowych szpanerów"czy "mistrzów prostej".Duster to solidne auto w rozsądnej cenie do pracy na codzień ,dla rodziny, na kiepską drogę dojazdową na działkę czy do domu,jednym słowem dla osób pragmatycznych i realnie kalkulujacych za co płacą i co dostają.Auto mam od nowości z fabrycznym LPG.Zanim zdecydowałem się na zakup, obejżałem i przeczytałem wszystko co się dało w...
4,5
~Adam
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Pamiętając o tym, z jakiej półki cenowej jest Duster, uważam, że to zdecydowanie najlepszy wybór na rynku. Jest (optymalnie) duży, (wystarczająco) komfortowy, jeździ po (prawie) wszystkim, pali (relatywnie) mało, koszta eksploatacji są niskie. Autem przez 12 miesięcy przejechałem 36Kkm po Polsce i Europie, po różnych drogach, bez żadnej usterki, leję paliwo, myję i jadę dalej. Podkreślam, to nie jest klasa premium, a samochód który nowy...
3,9
~Marcin
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Samochód relatywnie tani, stosunek ceny do jakości w momencie zakupu korzystny. Niestety Duster jest bardzo awaryjny a serwis Renault/Dacia pozostawia więcej niż wiele do życzenia. Po roku i przejechanych ok 25 tysięcy kilometrów uszkodziła się turbosprężarka. W efekcie samochód stał ponad miesiąc w w ASO, ponieważ tyle czasu trwało ściągnięcie części - nowej sprężarki. Oczywiście, mimo wykupienia dodatkowego pakietu easy service nie...
3,2
~Łukasz S
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Autko fajne ja za taką cenę. Jednak drugi raz nie kupiłbym tego samochodu. Niby to suv, niby wysoko zawieszony itp. jednak tam gdzie innymi samochodami wjeżdżałem ( Seat Altea, Honda Civic, Seat Exeo) Duster okazuje się być zerem. Wszyscy którzy chcą kupić Dustera w wersji z napędem na jedną oś powinni dobrze sie zastanowić, wyjazd na narty problem, podjazd pod górkę problem, jazda po zwyklej ulicy pod górkę przy opadach śniegu TRAGEDIA. W TYM...
4,6
~Jan
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Przesiadłem się z piętnastoletniego Opla Astra 3, 1.6 twinport 105 km 150 Nm. Nowy samochód to zawsze nowy samochód :) ciężko porównać z takim leciwym bo tutaj nic nie trzeszczy ani nie stuka. Niemniej jeśli chodzi o parametry silnika i masę to są one zbliżone. Moim zdaniem Dacia króluje tu zdecydowanie nad Oplem, jest o wiele zwinniejsza, ma zdecydowanie większe przyspieszenie i lepiej znosi dociążanie bagażami. Jedynie w jeździe...
Dziennik kosztów dla Dacia Duster II SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Średni koszt przejechania 100 km
22,00 zł
8,1
l/100km
Zobacz dzienniki
4,1
~otaru84
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Autko naprawdę fajne nie dla ludzi z przerośniętym ego po prostu auto które ma jeździć być tanie w utrzymaniu i ekonomiczne. Jest parę niedoróbek np. brak uszczelki pod maską i wlewem paliwa. Ale to nic uciążliwego samemu można kupić i założyć. Po tysiącu zaczął skrzypiec pedał sprzęgła w serwisie od ręki przesmarowali. Auto dla rodziny 2+1 lub 2+2 idealne, w miarę duży bagażnik i miejsca też ok można się doczepić do plastików że twarde ale...
3,4
~Janek
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Nie rozumiem fenomenu tego auta (i ogólnie SUV-ów). Kiedyś cena czyniła cuda, ale teraz? Jeździłem wcześniej starszymi hondami accord i citroenami C5. A to jest zupełnie inny świat motoryzacji. Dość prymitywny.
3,6
~Tomek
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Po 10 tys rrozsypala się skrzynia biegow, kilka wizyt pudrowanie przez Aso problemu w końcu ja rozebrali i cała się rozleciala. Części brak nowej brak miesiąc bez auta, zastępcze na kilka dni z limitami km. Praca Aso i naprawa z podejście do klienta to syf kila i 100m bagna. Poziom planowania pracy odnajdowania usterek i naprawy to dramat
3,6
~Tomek
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Po 10 tys rrozsypala się skrzynia biegow, kilka wizyt pudrowanie przez Aso problemu w końcu ja rozebrali i cała się rozleciala. Części brak nowej brak miesiąc bez auta, zastępcze na kilka dni z limitami km. Praca Aso i naprawa z podejście do klienta to syf kila i 100m bagna. Poziom planowania pracy odnajdowania usterek i naprawy to dramat
Dacia Duster II SUV