Szukaj

Lista ocen Dacia Duster II SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW 2020-2021 (15) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 10 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Leemaxx
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Auto prowadzi się pewnie,mimo wysokiego gabarytu i lekkiego przechyłu na ciaśniejszych zakrętach .Wspomaganie w mieście to mocna strona tego auta.Kierownicą operuje się lekko i przyjemnie.W trasie ,przy dużych prędkościach nie odczułem natomiast ,że układ kierowniczy jakoś mocniej się utwardza,co dla niektórych osób może być minusem .Mnie osobiście tak zestrojony układ nie utrudniał kierowania pojazdem.
5,0
~Mika
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Bajka. Duster jest mistrzem podmiejskich dróg: nierówności, dziur, progów zwalniających i krawężników. Łyka je niemal nieodczuwalnie, jeździ się jak na kanapie. Tu po prostu nie ma się do czego przyczepić. Przy okazji, auto ma mocne wspomaganie - kierownica chodzi bardzo lekko, dzięki temu jazda jest bardzo przyjemna.
5,0
~Jan
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Samochód dobrze trzyma się drogi, drobne myszkowanie następuje przy prędkościach 140 i więcej km/h ale nie kupujemy tego samochodu, żeby nim jeździć po autostradzie nie? Na drogach szutrowych, trawie lub po lesie samochód spisuje się fenomenalnie. Małe dziury są prawie niewyczuwalne podobnie do niskich krawężników.
4,0
~Nemeczek
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Miękko i komfortowo. Praca zawieszenia jest słyszalna, auto nie lubi bocznych podmuchów wiatru i zauważalnie pochyla się na zakrętach. Duży skok zawieszenia plus duży prześwit robią swoje. Wg mnie samochód idealnie zestrojony na polskie dziurawe drogi i bezdroża, ciekawe tylko jak z trwałością części?
4,0
~Nemeczek
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Miękko i komfortowo. Praca zawieszenia jest słyszalna, auto nie lubi bocznych podmuchów wiatru i zauważalnie pochyla się na zakrętach. Duży skok zawieszenia plus duży prześwit robią swoje. Wg mnie samochód idealnie zestrojony na polskie dziurawe drogi i bezdroża, ciekawe tylko jak z trwałością części?
5,0
~Mały
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Coś co mnie zaskoczyło pozytywnie. BMW, Skoda, w tych autach omijam/omijałem dziury w drodze. Dacia łyka wszystko, i sunie prosto. Zawieszenie sprężyste, jazda na wprost na nierównościach świetna.
1,0
~Morling1
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Niech ktoś zabierze to pieprzone esp bo kur... a nie da się go wyłączyć a zimą nie wjedzie na mostek na podwórko. Jak to ku... przeszło homologację, przecież to niezdatne do jazdy
4,0
~komornik
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
samochód prowadzi się poprawnie - jest zdecydowanie twardszy niż poprzednik, samochód jeździ bardzo przyjemnie na trasie, na rondach załadowany buja
5,0
~Adam
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Wszystko ok, na serpentynach w Dolomitach czy Bieszczadach (nawet zimą) spokojnie daje sobie radę, czasem zamruga ESP.
Dziennik kosztów dla Dacia Duster II SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Średni koszt przejechania 100 km
22,00 zł
8,1
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~a
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Dobrze zestopniowane zawieszenie. Pomimo 17" kół auto płynie na nierównościach a w zakrętach nie ma bocznych przechyłow.
Dacia Duster II SUV