Szukaj

Lista ocen Dacia Duster II SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW 2020-2021 (16) - Silnik

Na liście zabraknie 9 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Mika
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Zadziwiająco dynamiczny, cichy i posiadający niezłą kulturę pracy jak na trzycylindrową jednostkę. Auto przystosowane do LPG i co ciekawe, ma na LPG lepsze osiągi niż na benzynie?! Na LPG auto przełącza się momentalnie - nie tankujcie całego baku benzyny bo nie spalicie tego w rok! W mieście, do 50km/h przyspiesza bardzo fajnie, na autostradzie trzeba trochę planować wyprzedzanie, ale jest spoko. Ogólne wrażenie z użytkowania silnika jest...
3,0
~Nemeczek
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Oszczędny silnik o słabej kulturze pracy (3 cylindry) i jednak niewystarczającej mocy jak na masę samochodu. Cieszy fabryczna instalacja LPG, jednak ocenę psuje nierówna praca silnika i niedobory mocy w zakresie od 2000 do 3000 RPM. Przy jeździe z zalecaną przez ekonomizer prędkością obrotową na danym przełożeniu samochód "nie jedzie", wibruje i denerwuje. Dopiero po wkręceniu na wyższe obroty (co robi chętnie i żwawo) jest przyzwoicie....
3,0
~Nemeczek
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Oszczędny silnik o słabej kulturze pracy (3 cylindry) i jednak niewystarczającej mocy jak na masę samochodu. Cieszy fabryczna instalacja LPG, jednak ocenę psuje nierówna praca silnika i niedobory mocy w zakresie od 2000 do 3000 RPM. Przy jeździe z zalecaną przez ekonomizer prędkością obrotową na danym przełożeniu samochód "nie jedzie", wibruje i denerwuje. Dopiero po wkręceniu na wyższe obroty (co robi chętnie i żwawo) jest przyzwoicie....
5,0
~komornik
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
silnik jest nowej generacji - w porównaniu do poprzednika 1,6 jest zdecydowanie lepszy, podczas normalnej jazdy nie czuć charakteru 3 cylindrów, czuć moment obrotowy. Samochód z tym silnikiem nie jest zawalidrogą nadaje się do normalnej jazdy, załadowany nie muli - należy pamiętać że rakietą też nie jest - jestem zadowolony z tego wyboru. Daje 5 gwiazdek z powodu dedykowanej instalacji LPG za 1000 zł
5,0
~Mały
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Jak na 1,0 LPG, dookoła komina naprawdę daje radę. Lubię ten dźwięk . Do 100-110 jest wystarczająco dynamiczny, błyskawicznie się rozgrzewa. Jest subiektywnie szybszy od starego 1,6, którym miałem okazję się przejechać. Gaz działa niezauważalnie, przydałaby się większa butla LPG- jest miejsce. Ciekawostka, auto jest szybsze i dużo elastyczniejsze na LPG.
5,0
~Leemaxx
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Turbina robi swoje.Przy normalnej jeździe w ramach obowiązujących przepisów dynamika silnika zadowalająca. Brak problemów w ruch autostradowym,z wyprzedzaniem,przyspieszaniem ,obciążeniem w franicach rozsądku(5osobowa rodzina +kpl rowerów +box+klima=normalne podróżowanie) Kultura pracy 3 cylindrów mnie osobiście nie męczy .
2,0
~Janek
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
To chyba największa wada Dacii. Niska kultura pracy, wibracje i dźwięk niczym z wirówki od pralki. Hałasuje w każdym zakresie obrotów. Ciężko ruszyć tym z miejsca dopóki nie załączy się turbina. Na trasie przy wyprzedzaniu brakuje mocy. Mały plus za oszczędność, ale jak dla mnie i tak dramat.
5,0
~Jan
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Zaskakująco zwinny jak na niecały litr pojemności. Nie oczekujmy cudów przy prędkościach ponad 120 km/h, albo w gorący dzień z włączoną klimatyzacją. Ale na mieście lub przy prędkościach w okolicy 70-90 km/h jest bardzo dobrze nawet gdy jest załadowana.
5,0
~a
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Dobra elastyczność. Dzięki turbinie można sprawnie przyspieszać już od 2000 obrotów. Bardzo ekonomiczny - nawet poniżej 7 litrów LPG - liczone z dystrubutora. Taniej niż jakimkolwiek benzyniakiem lub dieselem,, a do tego ekologicznie!
5,0
~Adam
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
do 60km/h idzie jak złoto, do 100km/h spokojnie się wyprzedza, powyżej tego silnikowi brakuje elastyczności. Jak na pojemność 1.0 i 3 cylindry to super wyniki.
Dacia Duster II SUV