Szukaj

Lista ocen Citroen ZX (189) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 164 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Piotr
Citroen ZX
Hatchback 1.4 75KM 55kW
Auto sie nie trzyma drogi na zakrętach w porównaniu do np.japończyka to totalne dnooo nie radze szybko wchodzić w zakręty poprostu... Za to konfort w porównaniu do japończyków jest większy, ale ja stawiam na bezpieczeństwo... Pozatym przeguby zawieszenie wszystko sie psuje...strasznie i to we wszystkich citroenach zx ale z tyego co słyszałem w innych motelach jest to samo.
5,0
~Michu
Citroen ZX
Kombi 1.4 i 75KM 55kW
Przez 300 tys. wymieniłem 2x amortyzatory z przodu i 1x z tyłu. 1x półosie (z przegubami), końcówki kierownicze, tulejki i sworznie z przodu. Przy 250 tys. regenerowałem belkę tylną. Za to dziur nie czuć żadnych (Golf czy nawet audi wymięka). Notorycznie sypią się łączniki stabilizatora. Ostatnio (po 300 tys. padł krzyżak kolumny kierowniczej)
4,0
~piotrex
Citroen ZX
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
Autko świetnie się prowadzi jest elastyczne nie to co Golfy .Daje poczucie panowania nad autem i komfort prowadzenia a co za tym idzie przyjemność z jazdy tym autkiem.Gdyby jeszcze nie ta tylnia belka.Ale i tak jest lepiej jak w Peugocie tam co roku było coś w zawieszeniu do roboty zawsze coś stukało a tutaj narazie nic wszystko OK.
4,0
~rufig@buziaczek.pl
Citroen ZX
Kombi 1.9 TD 90KM 66kW
Układ jezdny - bajka. Ten samochód po prostu płynie po jezdni. Mam wersję break (kombi), przez co efekt pływania po nierównościach jest jeszcze wzmocniony. Można puścić kierownicę i jechać po "kocich łbach" i autko nie zjedzie z kursu. Bardzo słabe gumowe obudowy sworzni stabilizatorów z przodu - średnio wytrzymują 7000 km.
4,0
~Plewson
Citroen ZX
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
Auto trochę buja się na zakrętach, jednak zawsze jeździ się nim pewnie. Pożera dziury - tam gdzie w nowych autach można wybić sobie zęby, cytrynka zdaje się lewitować ponad asfaltem. Na minus osiadający tył przy trzech osobach na kanapie, choć to już raczej kwestia zużycia belki w moim egzemplarzu.
5,0
Citroen ZX
Hatchback 1.8 i 101KM 74kW
Jeszcze nie udało mi się wypaść z zakrętu mimo dużych prędkości. Auto reaguje tak jak się tego spodziewam, jest wystarczająco miękkie, ale też nie buja na zakrętach. Dobrze wybiera polskie wyboje. Jedynie łączniki stabilizatora szybko się zużywają, ale są to części tanie i szybkie do wymiany.
3,0
~Maciek WErcław: mbuba@op.pl
Citroen ZX
Hatchback 1.1 60KM 44kW
Tylna belka sprawia, że auto ucieka w zakrętach, zbyt miekkie zawieszenie, strasznie buja na trasie i nie daje poczucia pewności w trakcie pokonywania łuków (trzeba dodawać gazu w zakrętach, wtedy nadsterowność daje sięopanować, można też dokręcić śruby w tylnej belce (przy łożyskach) - pomaga)
4,0
~BARTI
Citroen ZX
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
Zawiachy są po prostu super- samochód pływa po drodze a nie jedzie- b.dobrze tłumi wszystkie nierówności. Jak sprowadziłem go z Niemiec było ok. Wystarczyło mu 2 tys km. po naszych dziurach i zawieszenie do wymiany. Po wymianie zawiachów jeżdżę już 30 tys i jest jak tuż po sprowadzeniu.
4,0
~bootsman
Citroen ZX
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
+: od nowosci nie robione amory - wychodzi na testach sprawnosc 65-70% po 10 latach. komfort zawiechy - bardzo OK. Na zakretach - cudo, jezdze po gorach stowka z wielka przyjemnoscia. - : na lacznik stabilizatora mam juz abonament - co najmniej raz do roku, bo stuka. Ale 50zl, wiec co mi tam.
Dziennik kosztów dla Citroen ZX
Średni koszt przejechania 100 km
33,33 zł
7,0
l/100km
8,5
l/100km
10,6
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~MateuszZx
Citroen ZX
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
Miękko, wygodnie - części naprawdę tanie! Jedyne co jest a 4+, a nie 5 to końcówki drążków się szybko zużywają - trzeba kupić droższe zamiast 15zł dajmy 25zł i żywotność dłuższa o 30 tysięcy:) Wymiana elementów gumowych 150zł z wymianą - to jest dużo za komfort ? :)
Citroen ZX