Szukaj

Lista ocen Citroen C4 Picasso I (77) - Silnik

Na liście zabraknie 30 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Malmo
Citroen C4 Picasso I
Picasso 1.6 VTi 120KM 88kW
jak bym mógł wykastrowałbym umysłowo i nie tylko gościa który wymyślił aby zmienić głowicę dodać zmienne fazy rozrządu i to w technologii podobno BMW - wstyd, maskara i dno i siedem metrów mułu i bąbelki... brakuje słów na opisanie tego G .. jak by się dało wystawił bym ocenę jak w piosence mniej niż zero! kompletnie za słaby do tego auta nawet dokupiony kapelusz dla dziadka i założony niczego nie tłumaczy.. zawalidroga.. to najlepsze...
4,0
~Waldek
Citroen C4 Picasso I
Picasso 2.0 HDi FAP 150KM 110kW
Silnik z automatem niestety traci dość sporo na temperamencie i mocy-miałem okazję jeżdzić takim samym silnikiem z ręczną skrzynią.Nadto,mimo nowoczesnej skrzyni Automat znacznie podwyższa spalamnie min.ok.1-1,5l/100km.Zaleta jest bardzo dobre wyciszenia silnika-ale zaznaczam iz ja mam wercje Exlusiv z podwójnymi szybami co wpływa na poziom hałasu.Silnik zdecydowanie lepiej radzi sobie w mieście,niż na polskich trasach(na niemieckich...
5,0
~Robert
Citroen C4 Picasso I
Picasso 2.0 HDi FAP 150KM 110kW
Bardzo wysoka kultura pracy,doskonała elastyczność, imponująca na biegu piątym, trochę gorsza na szóstym. Auto jest ciężkie i niemałe więc jestem pełen podziwu dla jego dokonań na tych wakacjach- wyprawa do Włoch i Chorwacji czteroosobodą rodziną z pełnym ekwipunkiem tzn. załadowany po brzegi bagażnik plus box plus lodówka samochodowa na tylnym środkowym siedzeniu. Ani przez moment nie odzułem że silnik nie daje rady. Stąd najwyższa z ocen.
3,0
~meniu
Citroen C4 Picasso I
Picasso 1.8 16V 125KM 92kW
Spodziewałem się trochę lepszej dynamiki po 125km. Żeby wyprzedzić, trzeba nieraz redukować, bo przy obciążeniu auto przyspiesza dopiero powyżej 3500 obr./min. Elastyczność przy niskich obrotach nie powala. Mazda 6 2.0 zbierała się znacznie lepiej, ciągnęła już od 2000 obr./min (ale też miała 15KM więcej). Apetyt na paliwo całkiem spore. Ale za to silnik niezawodny.
4,0
~Kantos
Citroen C4 Picasso I
Picasso 1.8 16V 125KM 92kW
Pracuje cicho, jak na ta masę nieźle przyśpiesza. Oczywiście nie jest to rajdówka tylko auto rodzinne i pod tym kątem trzeba ją oceniać. Jako że to benzynówka ( raczej rzadziej spotykana niż diesel ) zużycie paliwa szczególnie w mieście może przyspożyć bólu głowy. Wg. komputera 10-12 litrów na setkę to sporo. Na trasie 7-9 litrów. Stąd pomysł założenia gazu. DOBRZE.
4,0
~MarcinC4
Citroen C4 Picasso I
Picasso 2.0 HDi FAP 150KM 110kW
Witam - uzupełniam moją opinię wpisaną tutaj jako MarcinC4 z dnia 2008-02-19. Jedynie tam gdzie mam nowe uwagi będę coś dopisywał - reszta bez zmian. Dodam jeszcze, że auto uległo kasacji w wyniku wypadku jaki miałem w listopadzie 08 i nabyłem samochód taki sam - nowy, który po przejechaniu kilku tys. km na razie wydaje się być pozbawiony wad wieku dziecięcego poprzendika.
5,0
~multijet
Citroen C4 Picasso I
Picasso 1.8 16V 125KM 92kW
Z silnikiem prawie nic się nie dzieje, prawie bo raz przeszedł w tryb awaryjny ale winą było przebicie na świecy zapłonowej. Wymiana załatwiła sprawę. Bardzo dobrze chodzi na gazie, praktycznie nie czuć różnicy. Rok jeździłem na benzynie ale spalanie rzędu 8L/100km spędzało mi sen z powiek wiec później założyłem gaz i teraz jestem w pełni szczęśliwy.
5,0
~Leo
Citroen C4 Picasso I
Picasso 2.0 HDi FAP 150KM 110kW
Silnikiem jestem zachwycony. Ta jednostka otrzymała wiele nagród i wychodzi na to, że w pełni zasłużenie. Bardzo elastyczny, ekonomiczny, bezawaryjny. Spalanie z boxem na dachu i pełnym obciążeniem na odcinku 2000 km to 7,4 L - a proszę mi wierzyć nogę mam ciężką. Do 140 km/h nie ma obaw przed wyprzedzaniem.
2,0
~Tomasz
Citroen C4 Picasso I
Picasso 1.6 HDi 109KM 80kW
Przy 300 tys ma przedmuchy, olej ścieka na wydech. Dokuczał ciągły brak mocy (poradziłem sobie z tym po roku) spowodowany a to rozwalona turbiną, a to EGR do wymiany i milionem innych spraw. Dynamika poprawną, spalanie dosyć wysokie - prawie 8 litrów w trybie mieszanym, dużo latania koło komina
5,0
~aprox
Citroen C4 Picasso I
Picasso 1.6 VTi 120KM 88kW
Silniczek pracuje pięknie, w porównaniu z moim poprzednim dieslem to kwintesencja ciszy :), aż miło słuchać tylko takiego charakterystycznego sssyczenia i nic więcej, na te gabaryty auta przyspieszenie jest naprawdę fajne - nie jest to oczywiście \"demon\" ale przecież nie o to chodzi w tym aucie
Citroen C4 Picasso I