Szukaj

Lista ocen Audi A6 C7 (96) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 53 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Przeciwnik Audi
Audi A6 C7
Limousine 3.0 TDI 204KM 150kW
No i tutaj jest problem. Bo z jednej strony skrzynia CVT jest rewelacyjna w połączeniu z tym silnikiem. Jeśli ktoś lubi ciszę i spokojną jazdę to można się poruszać 50 km/h i mieć tylko 900 obr/min silnika. Można przyspieszać i nie przekraczając 1500 obr/min i to tak przyspieszać aby nie zawadzać. W trasie przy ok. 180 km/h jest 3000 obr/min, a przy ok. 120 km/h tylko 2000 obr/min. Dlatego jest cicho i mało pali. A przyspieszanie - wcale nie...
5,0
~dao
Audi A6 C7
Limousine 2.0 TFSI 180KM 132kW
W trybie ekonom pracuje bezstopniowo, nie odczuwa się żadnych zmian biegów. W trybie sport bardzo żwawa i wyprzedzanie jest przyjemnością. Jedyny mankament to w trybie ekonom po gwałtownym naciśniciu gazu trzeba swoje odczekać i nawet kiedy przyśpiesza to jest to wolniej niż w trybie sport. Dlatego przed wyprzedzaniem lepiej wrzucić na sport. W tej kwestii skrzynia DSG zachowuje się lepiej. Ale w BMW 5 jest nawet gorzej. Ps. Zmiana....
4,0
~Kierowiec
Audi A6 C7
Avant 2.0 TDI 177KM 130kW
Zaznaczę, że to moje pierwsze auto z automatem. Skrzynia Multitronic wspaniale pracuje z tym silnikiem ponadto tryby pracy skrzyni można zmieniać. W trybie Eco - mułowaty ale oszczędny - wystarczy do codziennej jazdy W trybie auto skrzynia sama dopasuje charakterystykę pracy do stylu jazdy. I tryb Dynamic - jak V8 charakterystyka skrzyni i gang silnika pozwala wyciągnąć bardzo wiele z tego 2.0 TDI. Ponadto tryb sportowy zmiany biegów dźwignią...
5,0
~Noiz
Audi A6 C7
Avant Facelifting 3.0 TDI clean diesel 218KM 160kW
PETARDA! aksamitna, szybka, cicha, neiwyczuwalna, suer opcją są tryby jazdy, eficiency - auto potrafi spalić poniżej 6 l w trasie ! nei do uwierzenia, choc wydaje sie w tym trybie, że cos sie popsuło ;) tak delikatnie reaguje auto na pedał gazu, za to w trybach manualnych (nie ma potrzeby używac) bo najlepszy jest tryb automatyczny S auto robi sie sportowe, dzwiek glosniejszy i bardziej agresywny "sportowy" - łopatki są dodatkiem bardziej dla...
3,0
~Olo
Audi A6 C7
Avant 2.0 TDI ultra 190KM 140kW
7 stopniowa (w trybie sport 6 biegów) zmienia biegi bardzo płynnie i szybko ALE podczas jazdy dąży do utrzymywania jak najniższych obrotów (takich na granicy szarpania) w związku z czym przyspieszenie jest opóźnione a potem włączą się turbo i ... następuje utrata trakcji. Żeby jeździć normalnie trzeba włączyć tryb "sport" (który powinien się nazywać "normal" Dodatkowo po wrzuceniu wstecznego zdarza się "zamulenie"...
5,0
~Maro
Audi A6 C7
Avant Facelifting 3.0 TDI clean diesel 320KM 235kW
Jest dobrze (skrzynia ZF 8HP). Mam porównanie do Audi A6 C6 tiptronilc (ZF 6HP) i ta zmienia biegi dużo płynniej i ósmy bieg jest na prawdę długi. Przy lekkim naciśnięciu gazu redukuje z 8 na 7, nawet jak jedzie 150-160. Przy 160km/h utrzymuje na tempomacie 2 tyś obrotów. Może nie jest tak szybkie na DSG/S-tronic, ale za to nie gubi się w mieście i po naciśnięciu gazu samochód od razu przyspiesza. Na miasto najlepszy był multitronic (miałem w...
5,0
~Kazimierz
Audi A6 C7
Avant 2.0 TDI ultra 190KM 140kW
S tronic czyli DSG. Naprawdę dobra skrzynia zmienia biegi szybko i bez szarpania. Rzadko się opóźnia. Po krętych drogach najlepiej w trybie "S", do normalnej jazdy "D". Jeśli ktoś lubi slamazarna oszczędną jazdę to tryb "E" który zabiera z dynamiki ze 100KM ale przełacza na luz kiedy morze i w sumie spalanie po mieście spada około 0,5 l po mieście. Po trasie nawet nie próbowałem jeżdzić w tym trybie.
5,0
~Krzysiek
Audi A6 C7
Avant Facelifting 3.0 TDI competition 326KM 240kW
Tiptronic, czyli ZF 8HP to klasa sama w sobie. Zmiany biegów są prawie niewyczuwalne. Na wyższych biegach kompletnie niewyczuwalne. Szybkość działania też bardzo dobra. Do tego przyjemność z jazdy zwiększa świadomość pancerności tej skrzyni. Koniecznie trzeba w niej robić wymianę oleju, najlepiej dynamiczną. ASO oczywiście twierdzi, że nie trzeba. Kiedy producent skrzyni (ZF), zaleca regularne wymiany.
5,0
~elc
Audi A6 C7
Avant 2.0 TDI 177KM 130kW
W moim mam skrzynię automatyczną MULTITRONIC, której... tak wszyscy się boją. W rzeczywistości po przebiegu 160 tys.km skrzynia chodzi pięknie, żadnych objawów zużycia, chodzi jakby się było na jeździe testowej w salonie Audi. Od lat jeżdżę tylko automatami, pierwszy raz mam styczność ze skrzynią bezstopniową i stwierdzam, że niema to żadnej różnicy w codziennym użytkowaniu, tylko kwestia przyzwyczajenia.
5,0
~maniak
Audi A6 C7
Avant 3.0 TDI 313KM 230kW
Do tego silnika dostarczana jest specjalnie skontruowana skrzynie Tiptronic, która jest 8 biegowa (a nie 7 biegowa jak w pozostałych wersjach) i nie jest sprzynią dwusprzęgłową, ponieważ ta nie była w stanie wytrzymać momentu obrotowego 700 nm. Za samą skrynię w mojej opinii Audi powinno dostać nagrodę, najlepsza z tych jakie znam, a trochę znam, no może najnowsza skrzynia BMW jest porównywalna.
Audi A6 C7