Szukaj

Lista ocen Audi A6 C7 Avant Facelifting (16) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 9 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Krzysiek
Audi A6 C7
Avant Facelifting 3.0 TDI competition 326KM 240kW
Quattro prawdziwe z Torsenem - absolutne 10/10. Nie da się opisać jak ten napęd jest dobry. Podsumowaniem napędu może być to - za wcześnie zmieniłem koła na letnie, przyszła śnieżyca, lód na drodze. A ja podjechałem pod stromy podjazd, zatrzymałem się i ruszyłem pod górę w tych warunkach. Jak bym nie wiedział to bym przysiągł, że mam założone zimówki. Poza tym napęd świetnie trzyma auto w zakrętach i daje niesamowitą pewność prowadzenia. Czuć,...
5,0
~Artur S
Audi A6 C7
Avant Facelifting 3.0 TDI competition 326KM 240kW
Posiadam wersję z pneumatycznie regulowanym zawieszeniem, które jest genialne. Mimo,że auto oryginalnie stoi na 20" felgach z oponą o profilu 35, to w trybie comfort auto pływa na nierównościach. A gdy zajdzie potrzeba pobawić się w zakrętach, w trybie Dynamic można obniżyć zawieszenie i amortyzatory utwardzą się dając poczucie pełnej kontroli nad autem. Dopełnieniem jest tu aluminiowe zawieszenie wielowahaczowe, które choć nie jest tanie...
5,0
~Noiz
Audi A6 C7
Avant Facelifting 3.0 TDI clean diesel 218KM 160kW
mistrzowskie połączenei komfortu i prowadzenia, nie wybija plomb jak BMW serii 5 , ale i nie buja jak E klasa Mecedesa - pneumatyka , fajna opcja, ale rzadka i droga, do tego , gdy się popsuje , chic nie jest tak awaryjna jak wAirmatic w Mercdesie - to koszty ,,w dziesiątkach tysiecy ppln :( - więc niekonieczny dodatek, zwlaszcza na polskie drogi - to znaczy: najlepsze na PL drogi, ale.. serwis bedzie boleć kosztami..
5,0
~Wojtek
Audi A6 C7
Avant Facelifting 2.0 TDI ultra 190KM 140kW
Tu znów porównam do Superba. Superbowi blizej do bujającego dyliżansu. Tutaj zawieszenie jest nieco twardsze, ale samochód daje wrażenie komfortu i wyeliminowano niepotrzebne bujanie. Audi wybite przez dziury, nierówności - bardzo szybko i kontynuuje jazdę bez zbędnego bujania. Trzyma się też stabilnie drogi na zakrętach, a układ kierownicy działa ultra precyzyjnie.
5,0
~Maro
Audi A6 C7
Avant Facelifting 3.0 TDI clean diesel 320KM 235kW
Mam pneumatykę, sportowe zawieszenie i sportowy mechanizm różnicowy. Myślałem że będzie twardo, a po przestawieniu na komfort jest ... komfortowo i miękko, dołków i nierówności prawie nie czuć. Jak dla mnie jest bardzo dobrze. Przed wysokim krawężnikiem można podnieść o jakieś 3-4 cm do góry, podnosi dość wolno ale skutecznie.
4,0
~Pachol
Audi A6 C7
Avant Facelifting 2.0 TDI ultra 190KM 140kW
Ktos kiedys napisal o tym modelu "Audi Classic"-dokladnie tak jest. Nie jest to auto do szybkiej,agresywnej jazdy.Miekki uklad kierowniczy.FWD-na szybkim stracie tragedia.Kola miela i miela . Mam porowownanie do Subaru-tam auto samo prosi sie o wiecej. Tu jest zupelnie odwrotnie-relaks,ale w plynnym i wystarczajacym tempie.
4,0
~Romek
Audi A6 C7
Avant Facelifting 3.0 TDI clean diesel 272KM 200kW
Napęd quattro jest fenomenalny, dojedziesz zawsze i wszędzie bez znaczenia na warunki pogodowe. Jedyny minus to lekkie wynoszenie przodem na wąskich oponach zimowych przy agresywnej jeździe po ostrych zakrętach.
5,0
~Vigo
Audi A6 C7
Avant Facelifting 2.0 TFSI 252KM 185kW
Bez zarzutów, dobrze wybiera nierówności chociaż jest twarde (S-line obniżone fabrycznie o 3 cm). Za to odpłaca bardzo stabilnym prowadzeniem i dużą dozą pewności i zaufania na zakrętach.
4,0
~Krzysiek
Audi A6 C7
Avant Facelifting 2.0 TDI ultra 190KM 140kW
Nie mam niestety quattro i trochę to czuć podczas jazdy, zwłaszcza przy dynamicznym ruszaniu. Poza tym - jest tak jak bym się spodziewał po 1.8 tonowym samochodzie.
5,0
~Matteo91
Audi A6 C7
Avant Facelifting 3.0 TDI clean diesel 272KM 200kW
Auto z napędem quattro sprawia, ze samochód jest "przyklejony" do jezdni. Świetnie sprawdza się w każdych warunkach pogodowych.
Audi A6 C7 Avant Facelifting