AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Audi
A6
C6
Opinie
Opinie
Lista ocen
Audi A6 C6
(164) - Układ jezdny
Na liście zabraknie
177
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
5,0
~Krzysiek
Audi A6 C6
Avant 3.0 V6 TDI 233KM 171kW
Posiadam obecnie wersię s line z zawieszeniem mechanicznym i jestem bardziej zadowolony niz w poprzednim audi a6c6 z 2005 roku które miało zawieszenie pneumatyczne. Obecny model ma dużo lepsze trzymanie na zakrętach i przy bardzo szybkiej jeździe jest bardziej przewidywalny . O kosztach serwisu się nie wypowiem , ponieważ przy obecnym przebiegu nic jaszcze nie potrzeba było naprawiać Uważam ,że wychwalanie zawieszenia pneumatycznego jest...
Dodane
8 lat temu
4,0
~Krzysztof2137
Audi A6 C6
Limousine 3.0 V6 TDI 225KM 165kW
A6 prowadzi się naprawdę dobrze, wręcz płynie po drodze. Zawieszenie nie przenosi nierówności na kierownicę. Niestety rozkład masy nie jest najszczęśliwszy (silnik wisi na zderzaku), co powoduje, że auto to bywa podsterowne. Quattro niewiele tu daje, bo kiedy już straci się przyczepność przednich kół w krytycznej sytuacji, to niewiele można zdziałać. Jest to zdradliwe, ponieważ A6 prowadzi się naprawdę pewnie, ale tylko do pewnego momentu,...
Dodane
6 lat temu
3,0
~Pit
Audi A6 C6
Avant 3.0 V6 TDI 240KM 177kW
Dobra trakcja na śliskich nawierzchniach - nie sposób wprowadzić auto w poślizg, quattro wręcz uniemożliwia poślizg, esp ingeruje niewyczuwalnie. Bardzo duże poczucie bezpieczeństwa zimą. In minus: późna reakcja na skręt, pomocna w trasie przy dużych prędkościach (spokojne reakcje). Podsterowność w sytuacjach granicznych - ciężki nos, ciężki silnik przesunięty za bardzo do przodu robi swoje. Ocenę obniża słaby komfort jak na tę klasę aut -...
Dodane
14 lat temu
4,0
~Mariusz
Audi A6 C6
Limousine 2.4 V6 24V 177KM 130kW
Jazda VOLVO powoduje że przestawiasz się o 180 stopni w stosunku do jazdy parkowanie zawracanie itp ... Promień skrętu jest powalający na kostki Volvo S80 tragedia tak jest !!! Trzeba mieć lotniskowiec. Tu sprawność zawracania parkowania dzięki wspomaganiu elektrycznym idealnie. Auto mimo może też dość ciężkiego przodu daje się dobrze prowadzić, jest dość wyczuwalne, z zawieszeniem S-line pewnie jest znacznie lepiej, miałem poprzednie Audi...
Dodane
5 lat temu
5,0
~Varp
Audi A6 C6
Avant 2.0 TFSI 170KM 125kW
Jestem pod wrażeniem, ten samochód nie jedzie tylko płynie. W końcu zrozumiałem i doświadczyłem czym jest prawdziwa przyjemność z jazdy, a nie tylko przemieszczanie się z punktu a do punktu b. Teraz chce mi się po prostu gładziutko i z przyjemnością \"sunąć\" przed siebie siedząc sobie komfortowo za kierownicą. Poza tym jest układ ESP, który można wyłączyć jeśli lubimy \"poćwiczyć\" drift, ale przy normalnej eksploatacji auta nie musimy się...
Dodane
13 lat temu
5,0
~Krzysztof2137
Audi A6 C6
Limousine 3.0 V6 TDI 240KM 177kW
Posiadam A6 z zawieszeniem pneumatycznym i uważam, że jest świetne. W trybie komfort płynie po drodze, zaś w trybie dynamic auto robi się twardsze i sztywniejsze, przy czym oczywiście obniża się. Wcześniej miałem zwykłe zawieszenie w A6 przed liftingiem i zdecydowanie polecam szukać auta z pneumatycznym zawieszeniem. Kosztowo nie jest źle, sam miech można kupić za 400zł, regeneracja całego amortyzatora to około 1000zł, regeneracja kompresora...
Dodane
6 lat temu
4,0
~Yyyyy
Audi A6 C6
Limousine 3.2 V6 FSI 255KM 188kW
Ocena dobrze bo zostawiam jeszcze pole dla Bentley'a :). Zakręty pokonuje super koła 18 i szerokość gumy 255 z napędem quattro sprawia ze przedmioty podróżujących trzeba mądrze lokować w bezpiecznych miejscach. Optymalne koła na nierówności to 17 z szerokością opony 225 większe przeskakuja na koleinach i sprawiają wrażenie pijanego kierowcy. Wspomaganie kręci bardzo leciutko szczególnie przy parkowaniu potem celowo sie zmniejsza.
Dodane
12 lat temu
4,0
~Starless
Audi A6 C6
Avant 3.0 V6 TDI 240KM 177kW
Napęd Quattro to wspaniała konstrukcja, auto jedzie jak przyklejone. Niestety jest też minus, mój tatko w czasie jazdy spytał, czy tak drogie auto musi tak podskakiwać, rzeczywiście mógłby być bardziej komfortowy, poprzeczne garby są odczuwalne jako dudnienie. Jeździłem najnowszą E klasą z pneumatycznym zawieszeniem. Różnica pomiędzy A6 i MB bardzo duża na korzyść MB, za to zakręty to domena Audi.
Dodane
15 lat temu
4,0
~Starless
Audi A6 C6
Avant 3.0 V6 TDI 240KM 177kW
Napęd Quattro to wspaniała konstrukcja, auto jedzie jak przyklejone. Niestety jest też minus, mój tatko w czasie jazdy spytał, czy tak drogie auto musi tak podskakiwać, rzeczywiście mógłby być bardziej komfortowy, poprzeczne garby są odczuwalne jako dudnienie. Jeździłem najnowszą E klasą z pneumatycznym zawieszeniem. Różnica pomiędzy A6 i MB bardzo duża na korzyść MB, za to zakręty to domena Audi.
Dodane
15 lat temu
Usterki
Audi A6 C6
Liczba wpisów:
41
Audi A6 C6 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu
Najnowsze usterki
Dzwignia Tiptronic przy rozgrzanej skrzyni biegów działa z wyczuwalnym oporem.
Trzecie światło stop.
kontrolka silnika - bład pasów- gwałtowne wibracje silnika
Zobacz więcej
usterek
5,0
~Sławek
Audi A6 C6
Allroad quattro 3.0 V6 TDI 233KM 171kW
Adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne to jest coś! Pomijam już nawet możliwość sporego podniesienia w terenie czy tryb "Comfort". Dostosowuje się do warunków na drodze, ze wzrostem prędkości automatycznie obniża. No i zawieszenie zawsze jest wypoziomowane bez względu na załadunek. Rozłożenie masy w stosunku do np A4 jest korzystniejsze. Czuć 50:50. Stosunkowo mały promień skrętu.
Dodane
6 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
...
17
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Audi A6
Zobacz 175 aut
od ręki
Audi A6 C6
4,4 (341 ocen)
Sprawdź oferty Audi A6
Wybierz nadwozie
Allroad quattro
Avant
Limousine
RS6
S6 Avant
S6 Limousine
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Audi A6 w pigułce
Audi A6
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Audi A6
Dane techniczne
Audi A6 C6
Raporty zużycia paliwa
Audi A6 C6
Opinie
Audi A6 C6
Usterki
Audi A6 C6
Publikacje
Audi A6
Newsy
Audi A6
Galerie
Audi A6
Nasze pomiary
Audi A6
Filmy
Audi A6
Ogłoszenia
Audi A6
Ceny aut używanych
Audi A6
Dziennik kosztów
Audi A6 C6
Opinie o instalacjach LPG
Audi A6 C6
Testy zderzeniowe
Audi
Aktualnie przeglądasz
Audi A6 C6
Dane techniczne
559 raportów
zużycia paliwa
738 ogłoszeń
używanych
41 zgłoszonych
usterek
27 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Audi A6
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy