Szukaj

Lista ocen Audi A4 B5 Sedan (444) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 469 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Adam
Audi A4 B5
Sedan 1.9 TDI 110KM 81kW
Wokół zawieszenia Audi A4 b5 i pochodnych krążą legendy. Pojawiają się głosy że trzeba je wymieniać co 15-20 tys. km. I to prawda kiedy zakładamy najtańsze zamienniki bo z reguły na tyle one starczają. Ceny zaczynają się już od ok 600 zł za komplet na przód. Kiedy już się sypie warto zainwestować w coś lepszego. W moim przypadku na wahaczach Febi przelatałem już ponad 40 tys i póki co jest ok. Nieco ubiły się tulejki w wahaczach nośnych na...
3,0
~bobo
Audi A4 B5
Sedan 1.8 20V Turbo quattro 150KM 110kW
tu zaczyna sie temat rzeka. właściwości jezdne bajka ALE wieloznacz z przodu wytrzymuje max 40 tys km nie ważne jakiej firmy czy znanej czy mniej znanej różnica jest w cenie. z tyłu też wielowachacz choć z wymiennymi tulejami. tulei jest 4 na strone i do najtańszych nie należą. jaka kolwiek praca z zawieszeniem przednim lub tylnym wiąże się z koniecznością ustawienia zbierznosci i kąta pochylenia. wszystkie 4 koła są regulowane co...
4,0
~Jachu
Audi A4 B5
Sedan 1.9 TDI 90KM 66kW
Powiem krótko, komfort jest w cenie:) Auto niemalże płynie po dziurach i wybojach. Wielowahaczowe zawieszenie robi swoje i sprawia, że nasze audi niczym dzielna fregata pokonuje wzburzone fale polskich dróg. Minusem są jednak koszty naprawy poszczególnych elementów, które niestety lubią się dość często psuć. Tu wahacz, tam przegub, to guma na przegubie, a ceny oryginalnych części niemałe...Kupując jednak podróbki możemy liczyć się z tym, że za...
3,0
~Blitz SR
Audi A4 B5
Sedan 1.6 i 101KM 74kW
tutaj chyba największy ból dla mnie. Przede wszystkim dla mnie seryjne zawieszenie jest za miękkie. Owszem pozwala to na komfortowe pokonywanie naszych dziurawych jezdni, ale co za tym idzie: bardzo delikatne zawieszenie na naszych drogach nadzwyczaj szybko pada... wielowahaczowe zawieszenie może nie jest aż tak drogie- koszty wahacza ok. 90-150zł (pośrednie zamienniki), ale częstotliwośc napraw może wyprowadzić z równowagi. Druga rzecz przy...
4,0
~Al
Audi A4 B5
Sedan 1.6 i 101KM 74kW
Trzyma się świetnie drogi nawet na wysokich oponach i nie za szerokich (195/60 r15) - pod warunkiem w 100% sprawnego zawieszenia. Zawieszenie nie jest mocną stroną A4 B5. Przód zmieniałem już 2 razy na przestrzeni 100tyś (nasze Polskie drogi...). Przedni zawias skomplikowany i kosztowny - części Lemfordera (najwyższa półka) to koszt około 2tyś zł. Nie gorsze Rouwile\'owskie - 1500zł około, a do tego dojdzie robota i to niełatwa bo zawieszenie...
2,0
~skiba
Audi A4 B5
Sedan 1.9 TDI 90KM 66kW
Wielowahacz sypie się non stop. Jeżeli się nie wymieni całego na części jakiejś normalnej marki (np. febi bilstein ok. 1400 zł), to cały czas jest walka i pakowanie kasy. Nawet niezłej marki wahacz potrafi wytrzymać pod 100 000 i nic, a potrafi się wysypać po 15 bo pękają gumki na sworzniach. Zawieszenie zdecydowanie zbyt skomplikowane. Nie jest to wina materiału, bo większość ludzi zwala winę na aluminium. Winą jest to że mamy 4 wahacze na...
4,0
~darek
Audi A4 B5
Sedan 1.9 TDI 90KM 66kW
Auto prowadzi się dość dobrze i komfortowo. W porównaniu z BMW E46 jest jednak daleko jeśli chodzi o wrażenia z prowadzenia. Podróżowanie jest jednak przyjemne i komfortowe. Wszyscy narzekają na żywotność przedniego zawieszenia. Na oryginalnych wahaczach zrobiłem 100tys po naszych drogach założyłem jeden nieoryginalny i wcale nie najtańszy i był do wymiany po 20tys. Tylko oryginalne wahacze i jest ok. Dodam, że auto jeździ na 195/65 r15 co też...
2,0
~szoszo
Audi A4 B5
Sedan 2.6 150KM 110kW
Przednie wahacze (4 sztuki po jednej stronie) niestety powoduja mocny spadek ogolnej oceny auta. Producenci przewiduja 50000 km jazdy bez wymiany jedna na naszych drogach skraca sie to do 30000. Najtansze zamienniki jakie znalazlem to cena za komplet na 2 strony 1400 zl + wymiana po ktorej trzeba robic geometrie zamieszenia. Twarde zawieszenie powoduje to ze odczywalna jest kazda nierownosc. Czyli wszystko sprowadza sie do stanu naszych drog...
5,0
~Schreder
Audi A4 B5
Sedan 1.6 i 101KM 74kW
Mimo silnika przed przednią osią do tej pory nie miałem drugiego takiego auta, które tak pewnie i dobrze prowadziło by się w zakrętach czy to na trasie. Oczywiście, przy zimówkach na 15 calowych felgach kolorowo już tak nie jest ale na letnich 16 calach naprawdę jeździło się super. Wspomaganie działa bardzo dobrze, dając lekki opór przez co auto prowadzi się super w trasie. W mieście nierówności są wyłapywane w odpowiednim stopniu ale trzeba...
3,0
~Adam
Audi A4 B5
Sedan 1.6 i 101KM 74kW
Przez niemal cały czas mojego użytkowania (niecałe 2 lata) w zawieszeniu coś ciągle stukało i były luzy - notorycznie zużywające się wahacze - z 8 wahaczy za mojej kadencji wymieniłem 6 wahaczy, a i tak wystarczy żeby 1 miał luz, to już wyjmuj portfel (1 wahacz około 150-200 zł dobry zamiennik). Jak jest sprawne zawieszenie, a o to ciężko, to jeździ się super. Nawet z luzami jeździ się wygodnie, ale denerwuje to bujanie na boki. Robiłem też...
Audi A4 B5 Sedan