Szukaj

Informacje o Citroen C4 Picasso II Picasso

Lata produkcji: 2013 – 2016
Segment: VANy
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,8 m
Promień skrętu 5,4 m
Długość 4428 mm
Szerokość 1826 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2177 mm
Szerokość ze złożonymi lusterkami bocznymi 1971 mm
Wysokość 1610 mm
Rozstaw osi 2785 mm
Rozstaw kół - przód 1573 mm
Rozstaw kół - tył 1576 mm
Zwis przedni 879 mm
Zwis tylny 764 mm
Prześwit 125 mm
Długość siedziska przedniego 1040 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 950 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1510 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1510 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1370 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1375 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1560 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 537 l
Wysokość bagażnika 585 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 930 mm
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Widoczność + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

3,3
~wojciksson
Citroen C4 Picasso II
Picasso 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Witam,samochód eksploatuje od 6 lat, pominięty mapowo układ adblue,wycięty dpf (zatarta pompa,kupiony drugi zbiornik,zrobiona adaptacja bez efektu,po której pojazd jednak widział zbiornik), regeneracja alternatora, wymiana tarczy sprzęgła,dwa razy wysprzęglik( raz w trasie),brak sterowania szybą kierowcy,wymiana amortyzatorów przód, problemy z tylnym prawym zaciskiem hamulcowym,wiecznie się zacina, nawet bo zregenerowaniu,pominięty alarm,wymiana pompki układu hydraulicznego(awaria na trasie), a teraz wizyta u lakiernika i koszt o.3tyś ,żeby doprowadzić go do dobrego stanu. Jak można polecić taki pojazd
4,3
~Robert
Citroen C4 Picasso II
Picasso 1.6 e-HDi 92KM 68kW
Kupiłem to auto trochę bez przekonania. Podobała mi się jego sylwetka i po zapoznaniu się z informacjami ogólnodostępnymi postanowiłem poznać się z francuską technologia. Jest to mój pierwszy francuski samochód i z tego co po tych kilku latach użytkowania ,nie ostatni. Auto ogólnie bardzo przyjemne w użytkowaniu. Jeździ się nim wygodnie tak w mieście jak również w dalszej trasie. Zawieszenie jest komfortowe ani zbyt miękkie ani jakoś specjalnie za twarde. Dużym zaskoczeniem na plus było oszczędne spalanie i promień skrętu tego auta. Zawraca prawie w miejscu. W środku jest bardzo dużo przestrzeni i nie ma poczucia klaustrofobii. Bagażnik jest bardzo pojemny i pozwala przewozić naprawdę dość sporo. Z rzeczy na minus to brak fizycznego wyłącznika Start&stop i ciągła potrzeba szukania tego w opcjach tabletu. System multimedialny potrafi się czasami zawiesić ale po ponownym uruchomieniu zapłonu wszystko wraca do normy. Ogólnie jestem zadowolony z codziennego użytkowania mojej cytryny.
4,9
~zdzisław
Citroen C4 Picasso II
Picasso 1.6 e-HDi 114KM 84kW
Miałem C-5 ale C-4 to całkiem inna generacja auta prosty przykład klimatyzacja sterowana elektronicznie w C-5 musiałem cały czas mieć włączoną klimatyzacje bo parowały szyby tu wystarczy eko i szyby nie parują czy to lato czy zima. Skrzynia 5 biegowa to porażka a silniki te same 1,6. i w C-5 i w C-4.Picasso to samochód całoroczny domek na kółkach. Do bagażnika wkładam ponton 4 osobowy silnik plus akumulator kamizelki ratunkowe plus torby podróżne i jeszcze mam miejsce.Samochód jest lżejszy o 300 kg i pali około litra mniej.
Średnie spalanie dla Citroen C4 Picasso II Picasso
6,9 – 7,4
l/100 km
5,4 – 6,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,3
Citroen C4 Picasso II
Picasso 1.6 HDi 92KM 68kW
Fajne autko, bardzo przestrzenne i ekonomiczne lecz serwisownie kosztowne, lubi pokazywać kontrolki niezbyt precyzyjnie czasami jest to spadek napięcia na zaśniedziałej klemie plusowej i brak wspomagania kierownicy (awaria układu wspomagania) po przeczyszczeniu wszystko o.k!, po 160000km brak czynnika FAP, który pompka dozuje do paliwa i trzeba uzupełnić z ponownym zaprogramowaniem koszt za 0,9 litra Fap to w serwisie około 1000zł w nieautoryzowanym zrobili mi za 450zł, lakier na nadwoziu bardzo delikatny ale nie będę się czepiał bo przyzwyczaiłem się do Audi Q5 a to inna liga. Podsumowując to auto super lecz miękkie a jak ktoś ma ciężką nogę to i 8 litrów w mieście połknie. Pozdrawiam
6,3
Citroen C4 Picasso II
Picasso 1.6 HDi 92KM 68kW
Fajne autko, bardzo przestrzenne i ekonomiczne lecz serwisownie kosztowne, lubi pokazywać kontrolki niezbyt precyzyjnie czasami jest to spadek napięcia na zaśniedziałej klemie plusowej i brak wspomagania kierownicy (awaria układu wspomagania) po przeczyszczeniu wszystko o.k!, po 160000km brak czynnika FAP, który pompka dozuje do paliwa i trzeba uzupełnić z ponownym zaprogramowaniem koszt za 0,9 litra Fap to w serwisie około 1000zł w nieautoryzowanym zrobili mi za 450zł, lakier na nadwoziu bardzo delikatny ale nie będę się czepiał bo przyzwyczaiłem się do Audi Q5 a to inna liga. Podsumowując to auto super lecz miękkie a jak ktoś ma ciężką nogę to i 8 litrów w mieście połknie. Pozdrawiam
6,3
Citroen C4 Picasso II
Picasso 1.6 HDi 92KM 68kW
Fajne autko, bardzo przestrzenne i ekonomiczne lecz serwisownie kosztowne, lubi pokazywać kontrolki niezbyt precyzyjnie czasami jest to spadek napięcia na zaśniedziałej klemie plusowej i brak wspomagania kierownicy (awaria układu wspomagania) po przeczyszczeniu wszystko o.k!, po 160000km brak czynnika FAP, który pompka dozuje do paliwa i trzeba uzupełnić z ponownym zaprogramowaniem koszt za 0,9 litra Fap to w serwisie około 1000zł w nieautoryzowanym zrobili mi za 450zł, lakier na nadwoziu bardzo delikatny ale nie będę się czepiał bo przyzwyczaiłem się do Audi Q5 a to inna liga. Podsumowując to auto super lecz miękkie a jak ktoś ma ciężką nogę to i 8 litrów w mieście połknie. Pozdrawiam
Citroen C4 Picasso II Picasso