Szukaj

Informacje o Citroen C4 Picasso II

Lata produkcji: 2013 – 2018
Segment: VANy

Citroen C4 Picasso II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

3,3
~wojciksson
Citroen C4 Picasso II
Picasso 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Witam,samochód eksploatuje od 6 lat, pominięty mapowo układ adblue,wycięty dpf (zatarta pompa,kupiony drugi zbiornik,zrobiona adaptacja bez efektu,po której pojazd jednak widział zbiornik), regeneracja alternatora, wymiana tarczy sprzęgła,dwa razy wysprzęglik( raz w trasie),brak sterowania szybą kierowcy,wymiana amortyzatorów przód, problemy z tylnym prawym zaciskiem hamulcowym,wiecznie się zacina, nawet bo zregenerowaniu,pominięty alarm,wymiana pompki układu hydraulicznego(awaria na trasie), a teraz wizyta u lakiernika i koszt o.3tyś ,żeby doprowadzić go do dobrego stanu. Jak można polecić taki pojazd
4,3
~Robert
Citroen C4 Picasso II
Picasso 1.6 e-HDi 92KM 68kW
Kupiłem to auto trochę bez przekonania. Podobała mi się jego sylwetka i po zapoznaniu się z informacjami ogólnodostępnymi postanowiłem poznać się z francuską technologia. Jest to mój pierwszy francuski samochód i z tego co po tych kilku latach użytkowania ,nie ostatni. Auto ogólnie bardzo przyjemne w użytkowaniu. Jeździ się nim wygodnie tak w mieście jak również w dalszej trasie. Zawieszenie jest komfortowe ani zbyt miękkie ani jakoś specjalnie za twarde. Dużym zaskoczeniem na plus było oszczędne spalanie i promień skrętu tego auta. Zawraca prawie w miejscu. W środku jest bardzo dużo przestrzeni i nie ma poczucia klaustrofobii. Bagażnik jest bardzo pojemny i pozwala przewozić naprawdę dość sporo. Z rzeczy na minus to brak fizycznego wyłącznika Start&stop i ciągła potrzeba szukania tego w opcjach tabletu. System multimedialny potrafi się czasami zawiesić ale po ponownym uruchomieniu zapłonu wszystko wraca do normy. Ogólnie jestem zadowolony z codziennego użytkowania mojej cytryny.
4,9
~zdzisław
Citroen C4 Picasso II
Picasso 1.6 e-HDi 114KM 84kW
Miałem C-5 ale C-4 to całkiem inna generacja auta prosty przykład klimatyzacja sterowana elektronicznie w C-5 musiałem cały czas mieć włączoną klimatyzacje bo parowały szyby tu wystarczy eko i szyby nie parują czy to lato czy zima. Skrzynia 5 biegowa to porażka a silniki te same 1,6. i w C-5 i w C-4.Picasso to samochód całoroczny domek na kółkach. Do bagażnika wkładam ponton 4 osobowy silnik plus akumulator kamizelki ratunkowe plus torby podróżne i jeszcze mam miejsce.Samochód jest lżejszy o 300 kg i pali około litra mniej.
Średnie spalanie dla Citroen C4 Picasso II
6,8 – 7,8
l/100 km
5,4 – 6,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,3
Citroen C4 Picasso II
Picasso 1.6 HDi 92KM 68kW
Fajne autko, bardzo przestrzenne i ekonomiczne lecz serwisownie kosztowne, lubi pokazywać kontrolki niezbyt precyzyjnie czasami jest to spadek napięcia na zaśniedziałej klemie plusowej i brak wspomagania kierownicy (awaria układu wspomagania) po przeczyszczeniu wszystko o.k!, po 160000km brak czynnika FAP, który pompka dozuje do paliwa i trzeba uzupełnić z ponownym zaprogramowaniem koszt za 0,9 litra Fap to w serwisie około 1000zł w nieautoryzowanym zrobili mi za 450zł, lakier na nadwoziu bardzo delikatny ale nie będę się czepiał bo przyzwyczaiłem się do Audi Q5 a to inna liga. Podsumowując to auto super lecz miękkie a jak ktoś ma ciężką nogę to i 8 litrów w mieście połknie. Pozdrawiam
6,3
Citroen C4 Picasso II
Picasso 1.6 HDi 92KM 68kW
Fajne autko, bardzo przestrzenne i ekonomiczne lecz serwisownie kosztowne, lubi pokazywać kontrolki niezbyt precyzyjnie czasami jest to spadek napięcia na zaśniedziałej klemie plusowej i brak wspomagania kierownicy (awaria układu wspomagania) po przeczyszczeniu wszystko o.k!, po 160000km brak czynnika FAP, który pompka dozuje do paliwa i trzeba uzupełnić z ponownym zaprogramowaniem koszt za 0,9 litra Fap to w serwisie około 1000zł w nieautoryzowanym zrobili mi za 450zł, lakier na nadwoziu bardzo delikatny ale nie będę się czepiał bo przyzwyczaiłem się do Audi Q5 a to inna liga. Podsumowując to auto super lecz miękkie a jak ktoś ma ciężką nogę to i 8 litrów w mieście połknie. Pozdrawiam
6,3
Citroen C4 Picasso II
Picasso 1.6 HDi 92KM 68kW
Fajne autko, bardzo przestrzenne i ekonomiczne lecz serwisownie kosztowne, lubi pokazywać kontrolki niezbyt precyzyjnie czasami jest to spadek napięcia na zaśniedziałej klemie plusowej i brak wspomagania kierownicy (awaria układu wspomagania) po przeczyszczeniu wszystko o.k!, po 160000km brak czynnika FAP, który pompka dozuje do paliwa i trzeba uzupełnić z ponownym zaprogramowaniem koszt za 0,9 litra Fap to w serwisie około 1000zł w nieautoryzowanym zrobili mi za 450zł, lakier na nadwoziu bardzo delikatny ale nie będę się czepiał bo przyzwyczaiłem się do Audi Q5 a to inna liga. Podsumowując to auto super lecz miękkie a jak ktoś ma ciężką nogę to i 8 litrów w mieście połknie. Pozdrawiam
Citroen C4 Picasso II