Szukaj

Lista ocen Peugeot 407 (303) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 280 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~falconn
Peugeot 407
Coupe 3.0 V6 24V 211KM 155kW
407 ma aktywne zawieszenie, można sobie utawrdzić, lub jak kto woli pobujać się jak w miękkim fotelu. Ja chce czuć, że auto mnie słucha, także zawsze wciskam opcję SPORT i auto jest za przeproszeniem sztywne - bez przesady,ale dokładnie tak jak lubię. Napęd na przód sprawdza się idealnie, nie mam żadnych uwag. Opony Goodyera Eagle F1 i Lew jest jak przyklejony do drogi-indeks prędkości do 300 km/h
5,0
~Bogdan
Peugeot 407
SW 2.0 HDi 136KM 100kW
Jak na kanapie! Mówią że zawieszenie nie jest na Polskie drogi, ale to było 15lat temu. Teraz drogi coraz lepsze :) Jestem po wymianie wahacza przegubu z SFK (160z) ale są już za 70zł. wymieniłem sam w 1,5h bez najmniejszych problemów z pomocom forów. A ogólnie to komfort jazdy jest wiele wyższy niż w samochodach koncernu VW i nie do końca bardziej skomplikowany jak twierdzą niektórzy.
4,0
~Wiedeńczyk
Peugeot 407
SW 2.2 HDi FAP 170KM 125kW
Wielowahaczowa konstrukcja zawieszenia sprawia, że jazda na trasach jest dość komfortowa, również dzięki nie za twardo zestrojonemu zawieszeniu. Bardzo dobre i skuteczne hamulce, co należy podkreślić, jako ważną zaletę.Nisko położony średek ciężkości powoduje dużą neutralność na drodze. W trudnych warunkach (śnieg, deszcz) radzi sobie bardzo dzielnie, powodując nieczęsto konieczność ingerencji ESP.
4,0
~adlan
Peugeot 407
SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
zalezy od tego co kto lubi zawieszenie praktycznie niczym sie nie rozni od tego z citroena C5 poza tym ze nie ma hydroactive, ogolnie przyjemne i komfortowe, po blizszym poznaniu zyskuje, na poczaku mnie draznilo ( przesiadka z A6 quattro) teraz zaczynam je doceniac,. P.S trzeba sie nauczy wchodzic w zakrety, jak juz sie to uda, przyjemnosc z jazdy gwarantowana
4,0
~Maybach
Peugeot 407
Coupe 2.7 V6 24V HDi FAP 204KM 150kW
Adaptacyjne zawieszenie jest bardzo wygodne. Sprawnie radzi sobie z wybojami, a przy wyższych prędkościach poprzez jego utwardzenie (i układu kierowniczego) daje poczucie stabilności. Ogromny minus za promień skrętu, a raczej jego brak...wszędzie trzeba zawracać na kilka razy, gorzej jak trzeba wykonywać dziwne manewry na środku skrzyżowania.
3,0
~pekal
Peugeot 407
Sedan 2.0 HDi 136KM 100kW
Auto prowadzi się mało pewnie, a zakręty bierze jak tankowiec. Ktoś kto wymyślił, że w filmie Taxi 4 powinno się znaleźć właśnie to auto prawdopodobnie przedawkował camemberta. jeśli jeździmy spokojnie no to problemu nie ma, przyjemnie i komfortowo, agresywna jazda kończy się podniesieniem ciśnienia do wartości 220/160 już przy 120 km/h
4,0
~ssasdqwe
Peugeot 407
Coupe 2.0 HDi FAP 136KM 100kW
Nieco utwardzony ale mozna sie przyzwyczaic dopiero na długim brukowanym bądź dziurawym odcinku może to dac sie we znaki ale to w końcu coupe ono musi juz tak miec :) dobrze trzyma sie drogi słabiej na ciasnych zakrętach trzeba uważać z fantazja :p aczkolwiek szybko da sie do niego przyzwyczaić wtedy stanie sie dla nas nawet nad wyraz dokładne
5,0
~kiostry
Peugeot 407
SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
zawieszenie bardzo konfortowe, a przy tym swietnie trzyma sie drogi, wszyscy sie podniecaja jakie to nie jest cudowne zawieszenie w fordzie mondeo, a dziwie sie, czemu nikt nie pisze o naprawde wspanialym zawieszenie w peugeocie 407 sw, obok silnika druga najlepsza rzecz w tym samochodzie! Warto jeszcze wspomniec o hamulcach- naprawde zyleta!
4,0
~Roman
Peugeot 407
Sedan 3.0 V6 24V 211KM 155kW
Zawieszenie nowoczesne i z możliwością regulacji tłumienia amortyzatorów. Tryb sportowy (niby z natury nieco twardszy) jest dobrym uzupełnieniem dla fanów szybszej jazdy przy włączonym sportowym trybie automatu ale różnice są mało wyczuwalne szczególnie gdy siedzi się mocno wpasowany w fotel, a pasy też trzymają dość mocno w porównaniu do innych samochodów.
Dziennik kosztów dla Peugeot 407
Średni koszt przejechania 100 km
39,33 zł
7,6
l/100km
9,1
l/100km
11,5
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~WK.
Peugeot 407
SW 1.8 16V 125KM 92kW
Pomimo moich dużych chęci jak na razie nie udało mi się zauważyć żadnych objawów nadsterowności ani podsterowności. Wygląda, jakby samochód był idealnie wyważony w zakrętach. Ale faktem jest, że jeszcze dopiero od miesiąca i nie miałem jeszcze okazji prowadzić samochodu w skrajnych zakrętach przy większej prędkości (głównie w mieście).
Peugeot 407