Szukaj

Lista ocen Opel Astra G Kombi (325) - Silnik

Na liście zabraknie 192 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~cayman
Opel Astra G
Kombi 1.4 16V 90KM 66kW
Silnikt troche mulowaty, poprostu za maly i za slaby jak na tak ciezki samochod, zdecydowanie lepszym wyborem bylby silnik 1.6 16v(spalanie takie samo lub nizsze) lub wiekszy. Co do samego silnika do 244k km bezproblemowy i ... stalo sie odmowil posluszenstwa, obecnie po remoncie znow jezdzi bezproblemowo, obecnie zastanawiam sie nad LPG coz nawet te 8.2l pb na 100km daje spora sumke, gaz jest zdecydowanie tanszy, troche sie obawiam ale...
5,0
~Paweł
Opel Astra G
Kombi 2.0 16V 136KM 100kW
Silnik sam w sobie znakomity. O ile w vectrze był w pewnym sensie "na swoim miejscu" o tyle z astry czyni (a przynajmniej czynił pare lat temu) coś na kształt silent sleepera :) Bardzo dobra dynamika, świetna elastyczność, dzięki której znakomicie się nim wyprzedza. O dziwo - wbrew obiegowym opiniom o tym silniku i wbrew wiedzy potocznej o większości silników opla - moja astra nie brała dużo oleju. Pod warunkiem, że wymieniało się olej...
5,0
~Loki
Opel Astra G
Kombi 1.6 16V 101KM 74kW
silnik bardzo elastyczny i żwawy, pozwala na dynamiczną jazdę także przy wyprzedzaniu w trasie, nieco gorzej jest przy większym obciążeniu ale to już każde auto tak ma. w aucie pracuje instalacja gazowa która założona była w salonie, więc całe ponad 220 kkm jest na gazie, aktualnie jeżdżę na drugiej instalacji gazowej, w pierwszej padł komputer i taniej było wymienić całą instalacje niż ją remontować (tak przynajmniej zeznaje poprzedni...
5,0
~medea@ka.onet.pl
Opel Astra G
Kombi 2.0 16V Turbo OPC 200KM 147kW
Zaskakująco cichy, przeciętny pasażaer nie wie czy to diesel czy benzyna. Powyżej 2 tys. obr. nawet na 5 biegu przyśpieszenie jest znakomite. Przy spokojnej jeździe można zejść na 4 biegu do 1500 obr/minna, wtedy pali poniżej 6l. Jednak jest coś co mnie irytuje - trudno ruszyć z pierwszego biegu przy minimalnym gazie do czego jestem przyzwyczajony (ford scorpio), bo szarpie. Być może jest to spowodowane tym, że nie słychać silnika i muszę się...
4,0
~Hitman3003
Opel Astra G
Kombi 2.0 DTI 101KM 74kW
Dynamiczny, a zarazem oszczędny silnik z turbodoładowaniem. Kiedy nie potrzebujemy mocy, obroty warto utrzymywać w okolicach 1500-1900 rpm. Samochód wówczas zaskakuje wysoką kulturą pracy. Od 2400 rpm zauważalne jest doładowanie turbo i silnik pokazuje pazur. Silnik daje radę w większości codziennych sytuacji. Przy wyprzedzaniu na trasach warto zrobić redukcję do "4", a niekiedy nawet do "3", aby auto wkręciło się na ponad 3000 rpm.
4,0
~ucik
Opel Astra G
Kombi 1.4 16V 90KM 66kW
Silnik 1,4 ma trochę za mały moment obrotowy. Jest to szczególnie widoczne przy dużym obciążeniu. Ale przy spokojnym ruszaniu wszystko jest ok. Poza tym zaskakuje niezłą kulturą pracy, a w trakcie jazdy ma niezłą elastyczność i zaskakuje temperamentem w stosunku do niskiego momentu obrotowego. Zapewne ma tu wpływ 16 zaworów. Przy LPG (sekwencja) sprawuje się idealnie, a silnik staje się bardziej \"miękki\". I to wszystko przy przebiegu 180...
4,0
~olo
Opel Astra G
Kombi 2.0 DTI 101KM 74kW
Kultura pracy tego silnika zawsze podobała mi się, w porównaniu z nowymi dieselami na zimno pracuje \"mięko\" i cicho, bez mechanicznego klekotu. Mam II wersję silnika DTI z 2000r. i problemem jest tu spora turbodziura do 2000 obr.i reakcja na gaz. Polecam silniki po modernizacji z 2002 roku, gdzie porawiła się elastyczność i część mechanicznego osprzętu układu wtryskowego silnika została zastąpiona elektronicznym.
2,0
~Nigdy więcej - jest tyle fajnych aut - teraz Mazda !!!
Opel Astra G
Kombi 1.6 16V 101KM 74kW
Co mnie ten "EcoTec" nawkurzał, to historia - dla tych co nie mieli innych aut - oświadczam, ze są takie silniki które nie biorą oleju nawet przy 200 000 km. Dowodem moja poprzednia KIA - niezawodna - nie to co ten chłam w "cudnym opakowaniu". W ogóle toto nie jedzie poniżej 2000obr., a poniżej 1000 nie ruszy, tylko się zadławi ... Najpierw go wkręc na 2500obr i dopiero ruszaj. Jak na 101KM, to dla mnie kicha ...
3,0
~PODRÓŻNIK
Opel Astra G
Kombi 1.4 16V 90KM 66kW
UWAGA!!!!!!! W MIEŚCIE ŻYRARDÓW SAMOCHODAMI HANDLUJE FACET, KRĘTACZ PISZĘ ŻE JEST PIERWSZYM WŁAŚCICIELEM A KUPUJE USZKODZONE I NAPRAWIA, W TRAKCIE ROZMOWY TELEFONICZNEJ ZAPEWNIA ŻE WSZYSTKO JEST OK A SZPACHLĄ SMIERDZI Z DALEKA, FACET MA OKOŁO 60 LAT I TO JEST JEGO NUMER TELEFONU 609099208, JA JECHAŁEM 300 KM NA DARMO. NA DZIEŃ 23 V 2013 SPRZEDAJE ASTRE I ZAFIRE OSTRZEGAM PRZED NIM
1,0
~SxxxK
Opel Astra G
Kombi 1.4 16V 90KM 66kW
Mało dynamiczny, dużo pali. Dobrze pracuje tylko w zakresie 3 - 4 tys obrotów. Przy 145 tyś km poszła uszczelka, płyn chłodniczy wymieszał się z olejem. Silnik do remontu. Po następnych 50 tyś całkowicie się rozsypał. Teraz mam taki z rozbitej angileskiej astreki. Zobaczymy jak się spisze ale na żadną rewelacje nie liczę. Dodam jeszcze że jeżdżę spokojnie - bardzo rzadko przekraczam 3,5 tys obrotów.
Opel Astra G Kombi