Szukaj

Indywidualne usterki Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012

Podsumowanie 8 usterek Filtruj
Woda przód prawa strona
  • Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012
  • wnętrze
  • 170 tys. km
Mam problem z wodą w kabinie przód str. Prawa
Problem rozwiązany
1 komentarz
Pękające chyba wszystkie wężyki i rury od turbo
  • Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012
  • silnik
  • 250 tys. km
Wymieniłem chyba wszystkie możliwe rury i wężyki ot turbo: zimnego powietrza (doładowania), oleju, podciśnienia... No ze 3 zakupy przynajmniej robiłem w tym zakresie. Np. padające wężyki od podciśnienia czy od powietrza doładowującego - skutkują check engineami plus dramatycznym spadkiem mocy. A mocy i bez tego nie było za dużo w tej wersji...
Problem rozwiązany
2 komentarze
Padający szósty i trzeci bieg w manualnej skrzyni
  • Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012
  • układ napędowy
  • 236 tys. km
Pewnego pięknego dnia wracałem z delegacji do domu. I co ? nagle mi padła szóstka i musiałem max na piątce jechać. Oddałem do warsztatu, chłopaki stwierdzili, że padł ten bieg. Oddałem do regeneracji. Człowiek zajmujący się naprawami tylko i wyłącznie manualnych skrzyń biegów powiedział, że powyżej 200 tysięcy PLN - to TYPOWE, że pada szóstka w...
Problem rozwiązany
2 komentarze
Pekająca głowica w silniku VW 2.0 TDI, który jest w DiD zainstalowany
  • Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012
  • silnik
  • 215 tys. km
Mniej więcej przy takim przebiegu padła mi głowica. Objawy: silny ubytek płynu chłodniczego, coraz większe zamulenie samochodu, w efekcie pad turbiny, która miała zbyt rozrzedzony olej. Typowa wada rozwierconych silników VW 2.0 TDi z tego okresu produkcji (bodajże w 2010 czy późnej to dopiero poprawiono). Tak jak 1.9 TDi był Top 10 silników ever...
Problem rozwiązany
1 komentarz
nie można zapalić silnika
  • Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012
  • instalacja elektryczna
  • 1000 tys. km
nie można zapalić silnika. Po wymianie akumulatora nie działa rozrusznik po przekręceniu kluczyka , tak jakby go wcale nie było, świeci się czerwona dioda nad przełącznikiem info.
Oczekuje na rozwiązanie
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
58,00 zł
8,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Silnik - po przekroczeniu 3000 obrotów traci moc
  • Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012
  • silnik
Samochód po przekroczeniu 3000 tyś. obrotów silnika traci moc, muszę się zatrzymać wyłączyć silnik i powtórnie uruchomić i jest ok.
Problem rozwiązany
11 komentarzy
Silnik - po odkręceniu korka wlewu oleju idzie biały dym
  • Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012
  • silnik
Witam, Auto posiadam od nowości, nigdy nie miałam żadnych problemów, ma przejechane 75tys km, bardzo ładnie silnik pracuje, ale po odkręceniu wlewu korka oleju idzie biały dym... Czy tak maja te silniki? Czy może coś się dzieje? Nie ma żadnych objawów, oleju dolewam może do 1l na 10tys km. Wszystko chodzi ok.
Problem rozwiązany
4 komentarze
traci moc
  • Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012
  • silnik
Samochód po przekroczeniu 3000 tyś. obrotów silnika traci moc . Nie kopci nie zużywa więcej paliwa , ale co pewien czas muszę się zatrzymać,wyłączyć silnik i powtórnie uruchomić. Przy małych obrotach słychać odgłos jakby karetki pogotowia w oddali na sygnale. Mechanik dwukrotnie już czyścił turbinę i nic nie pomaga.
Problem rozwiązany
18 komentarzy
Aktualnie przeglądasz indywidualne usterki
Przejdź do typowych usterek
Mitsubishi Outlander II