Szukaj

Napinacz paska
Kia Ceed III

  • Autor: Sławek wróg Kia od teraz
  • Kategoria: układ napędowy
  • usterka wystąpiła przy przebiegu 19 tys. km
Napinacz paska niedomaga. Przez co uszkodzeniu ulega koło masowe i także korbowód. Auto na przejechane 19 000, tak dziewietnascie tysiecy i to druga taka awaria. Nie kupować ceeda z roku 2021 w dieslu.

Komentarze

Kia ceed pierwsza awaria napinacza przy 8 tys km naprawa silnika 4 miesiące później przy przebiegu 33tys to samo serwis powiedział ze za 15 tys km może być kolejna awaria tego napinacza ….
Odpowiedz
przy 15tys km pierwsze zgrzyty napinacza...
po zgłoszeniu umówili wizytę weryfikacyjną za 3 tygodnie... uszkodzeniu uległ wał... więc napinacz + remont silnika ... 3msc czas naprawy
przy 55tys km drugi zgrzyt napinacza... usterka wróciła... auto w serwisie już ponad 1msc, brak informacji z salonu kiedy... tylko info że czekamy, na super nowy zmodernizowany napinacz, nic więcej nie wiedzą i że nie są wróżką... bezczelność serwisu przekracza wszelkie granice... KIA INTERBIS GDAŃSK NIE POLECAM!!!
Odpowiedz
Dwa dni temu odebrałem swojego Ceeda z serwisu. Stał 2 tygodnie. Uszkodzony napinacz i koło. Niby napinacz jest poprawiony a koło wklejają i przykręcają (zalecenie z Kia). Mój miał przebieg 47 tys km i bardzo krótko jeździłem na trybie eko (a auto-stop zawsze wyłączam).
Odpowiedz
Pan Sławek, "koło masowe i korbowód"?! Tylko jeden?? A co z pozostałymi? Rozpacz ogarnia.
Odpowiedz
Miałem awarię napinacza paska rozrządu dwa razy przy 17 i 24 tys. km. Teraz auto stoi w serwisie. Ulepszony napinacz ma być dostępny za ponad dwa miesiące. Auto kolegi czeka na cześć już ponad miesiąc. Poza tym auto bardzo przyjemne. Ale straciłem do niego zaufanie. Samochód z grudnia 2021.
Odpowiedz
Nie napinacz rozrządu tylko napinacz MHEV. Skoro tych aut jest aż tyle to nie ciężko się domyśleć że zaczęło brakować czesci. A to nie jest wina serwisów ani pracowników serwisu. Dostawcą czesci jest marka KIA a nie dealer. My diagnozujemy i sprawdzamy dostępność części. Po wpisaniu w system nr napinacza dostepnosc wychodzi BRAK i jest 147 oczekujących. To co dealer ma zrobić. Problem jest ogólnoeuropejski marki Kia i hyundai. Więc jak fabryka wyda np 500 napinacz to myślicie se gdzie on trafi do niemiec Francji czy do Polski
Odpowiedz
Niestety to co kolega napisał to prawda, w mojej była podobna awaria przy 23 tyś a kolega ma identyczna i w jego egzemplarzu identyczna usterka wystąpiła przy około 44 tyś. A tak przy okazji to pisk/hałas przy takiej usterce jest nie dowytrzymania
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Kia Ceed III
Średni koszt przejechania 100 km
39,50 zł
5,5
l/100km
7,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Kia Ceed III