Szukaj

Indywidualne usterki Hyundai i30 III Hatchback

Podsumowanie 8 usterek Filtruj
Blokowanie się hamulców tylnego koła
  • Hyundai i30 III Hatchback
  • układ hamulcowy
  • 53 tys. km
Po przekroczeniu przebiegu 50tyś km, przy dłuższych trasach (20km) zapalała się kontrolka ciśnienia w oponach. Po sprawdzeniu kół, okazywało się że jedno z tylnych kół (lewa, prawa na zmianę) było tak gorące, że nie dało się go dotknąć. W ASO stwierdzili, że to nadmiar rdzy na tarczach i konieczna jest ich wymiana, mimo iż pozostała ponad połowa...
Problem rozwiązany
2 komentarze
Stukanie na niskich obrotach i przy hamowaniu silnikiem
  • Hyundai i30 III Hatchback 1.0 T-GDI 120KM 88kW 2017-2020
  • układ napędowy
  • 110 tys. km
Dziwne stukanie podczas jazdy na każdym biegu przy zwalnianiu od 2tys obrotów do 1,5 lub przyspieszaniu. W zależności od prędkości jazdy stukanie zwalnia bądź przyspiesza. Międzyczasie zostało wymienione sprzęgło, jednak problem został. (Stukanie nie ma nic wspólnego z kołami)
Oczekuje na rozwiązanie
Wyciek z okolic skrzyni biegów
  • Hyundai i30 III Hatchback 1.4 MPI 100KM 74kW 2017-2020
  • układ napędowy
  • 19 tys. km
W okolicy 19tys km przebiegu pojawił się nieduży wyciek z okolic skrzyni biegów.
Problem rozwiązany
3 komentarze
Ślizgające się sprzęgło
  • Hyundai i30 III Hatchback 1.4 MPI 100KM 74kW 2017-2020
  • układ napędowy
  • 27 tys. km
Przy przebiegu 27000 po przekroczeniu 3000 obrotów zaczyna ślizgać się sprzęgło.
Problem rozwiązany
4 komentarze
Tryb eco
  • Hyundai i30 III Hatchback
  • instalacja elektryczna
  • 12 tys. km
Na desce rozdzielczej pojawił się napisa "ECO". Samochód nie posiada żadnych przełączników do zmiany tego trybu (ani przy skrzynii biegów, ani na keirownicy, ani obok kierownicy). Jest to wersja podstawowa i30 Classic Plus + Business z wolnossącym silnikiem 1.4 100 KM i skrzynią manualną. Efektem włączenia tego trybu jest zmulona praca...
Problem rozwiązany
5 komentarzy
Dziennik kosztów dla Hyundai i30 III Hatchback
Średni koszt przejechania 100 km
30,50 zł
6,8
l/100km
8,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Zamiast włączyć START/STOP wyłącza silnik
  • Hyundai i30 III Hatchback 1.4 MPI 100KM 74kW 2017-2020
  • silnik
  • 1 tys. km
Raz na jakiś czas po zatrzymaniu pojazdu, kiedy ma się włączyć STOP i świecić kontrolka zielona start stopu, jakby wyłączał zupełnie silnik. Strzałka obrotów idzie na ułamek sekundy do 3000 i zapalają się kontrolki oleju i akumulatora. Tak jakby wyłączył silnik, a nie zastopował. Miałem ten sam model z rocznika 2018 i tam nie występowało to...
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
falujące obroty na wolnym biegu spadają do 1000 i podnoszą sie do 2000
  • Hyundai i30 III Hatchback 1.4 MPI 100KM 74kW 2017-2020
  • silnik
  • 18 tys. km
po rozgrzaniu samochodu w czasie jazdy po wysprzęgleniu auta obroty spadają do 1000 i podnoszą się do 2000 a najbardziej to widać przy włączonej klimatyzacji
Oczekuje na rozwiązanie
3 komentarze
skaczące obroty
  • Hyundai i30 III Hatchback 1.4 MPI 100KM 74kW 2017-2020
  • inne
  • 13 tys. km
skaczące obroty na biegu jałowym, zgłoszone do serwisu Hyundaia, tam zgłosili do centrali, od kilku miesięcy cisza - nie wiedzą co to, a ja myślę że problem jest w silniczku krokowym, ale kto by kobiety słuchał
Oczekuje na rozwiązanie
5 komentarzy
Aktualnie przeglądasz indywidualne usterki
Przejdź do typowych usterek
Hyundai i30 III Hatchback