Szukaj

Usterki Ford S-Max I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Ford S-Max I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Ostatnio dodane typowe usterki Ford S-Max I

Hałaśliwa elektryczna pompa wspomagania kierownicy (TDCi).
  • Ford S-Max I
  • układ kierowniczy
Występowanie usterki:
Tak 45
Nie 11
Ten typ tak ma, ale trudno się do tego przyzwyczaić. Ciągły gwizd o nieprzyjemnej częstotliwości trudny do zagłuszenia nawet przez radio. Wzmaga się w niskich temperaturach. Wymiana pompy nie pomaga, bo to jej cecha konstrukcyjna. Problem występuje we wszystkich s-maxach ze zmienną siłą wspomagania zależną od prędkości.
6 komentarzy
Zapala kontrolka usterka silnika i traci moc
  • Ford S-Max I
  • układ wydechowy
  • 210 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 15
Nie 0
Podczas długiej jazdy zapala się kontrolka usterka silnika i traci moc . Po zgaszeniu i odpaleniu wszystko wraca do normy
8 komentarzy
Auto przerywa i gasnie podczas jazdy
  • Ford S-Max I Van 2.5 i 20V 220KM 162kW 2006-2010
  • silnik
  • 245 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 4
Nie 2
Auto po około 30 km jazdy zaczyna przerywać i gasnie nastepnie można je znowu odpalić jechac dalej nastepne 30 km i znów to samo
1 komentarz
Słabe zabezpieczenie antykorozyjne profili podwozia
  • Ford S-Max I
  • części blacharskie
Występowanie usterki:
Tak 6
Nie 2
2 komentarze
Brak zabezpieczenia antykorozyjnego progów.
  • Ford S-Max I
  • części blacharskie
Występowanie usterki:
Tak 9
Nie 5

Ostatnio dodane indywidualne usterki Ford S-Max I

Odgłos tarcia metalu o metal skrzynia automat TF81SC / DURASHIFT
  • Ford S-Max I Van 2.0 TDCi 140KM 103kW 2006-2010
  • układ napędowy
  • 283 tys. km
Skrzynia automat tf81sc. Niepokojący odgłos szurania, tarcia, rezonansu ciężko to jednoznacznie określić ale jest słyszalne tylko na 4, 5 lub 6 biegu w niskim zakresie obrotów od około 1600 do 2000 rmp, potem znika. Początkowo myślałem że toskrzynia ale może to coś rezonuje ? wydech sprawdzony, osłona termiczna przykręcona. Myślalem o...
Problem rozwiązany
2 komentarze
Spalony moduł od klimatyzacji i moduł od nawiewu oraz fleszowanie świateł przy zmianie biegów na zimnym silniku
  • Ford S-Max I Van 2.0 TDCi 140KM 103kW 2006-2010
  • instalacja elektryczna
  • 230 tys. km
Witam. Mam problem z modułem od nawiewu latem spalił się wymieniłem na nowy chodził do tej pory gdy ustawiałem nawiew na maxa na zimnym silniku wyłączał się po przejechaniu kilku kilometrów było już ok teraz wogle nie działa a modułu od klimy już nie wymieniałem do tego na zimnym silniku przy zmianie biegów światła fleszują
Oczekuje na rozwiązanie
Dziennik kosztów dla Ford S-Max I
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
8,0
l/100km
8,3
l/100km
12,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Wysokie obroty
  • Ford S-Max I Van 2.0 i 16V 145KM 107kW 2006-2010
  • silnik
  • 274 tys. km
Auto po uruchomieniu łapie wysokie obroty 1200. Czasem po nagrzaniu też się utrzymują. Dojeżdżając do skrzyżowania czy też świateł i zawlniajac są wstanie zafalowac do ok 1400. Adaptacja przepustnicy nic nie daje albo na krótką metę.
Problem rozwiązany
4 komentarze
Wysokie obroty
  • Ford S-Max I Van 2.0 i 16V 145KM 107kW 2006-2010
  • silnik
  • 274 tys. km
Auto po uruchomieniu łapie wysokie obroty 1200. Czasem po nagrzaniu też się utrzymują. Dojeżdżając do skrzyżowania czy też świateł i zawlniajac są wstanie zafalowac do ok 1400. Adaptacja przepustnicy nic nie daje albo na krótką metę.
Oczekuje na rozwiązanie
swiatla
  • Ford S-Max I
  • instalacja elektryczna
  • 180 tys. km
w s max z przodu nie swieci sie swiatlo te okragle , z tylu w klapie i boku , oraz sterowanie fotelem pasazera gora i dol , po nacisnieciue pedalu hamulca wszystko zaczyna dzialac ? co za czort siedzi
Oczekuje na rozwiązanie
Ford S-Max I