Downsizing? Na pewno nie w Subaru XV!
Automaniakom marka Subaru kojarzy siÄ™ przede wszystkim z niebieskÄ… ImprezÄ… pokonujÄ…cÄ… odcinki specjalne. Jednak od ostatniego startu aut spod znaku...
Subaru XV zaprezentowane w Genewie zbudowane zostaÅ‚o na zupeÅ‚nie nowej platformie koncernu. Konstrukcja pÅ‚yty podÅ‚ogowej zostaÅ‚a wzmocniona i usztywniona w niektórych miejscach sztywność konstrukcji wzrosÅ‚a o 100%. Inżynierowie z Fuji Heavy Industries dopracowali dodatkowo zawieszenie oraz poprawili pracÄ™ ukÅ‚adu kierowniczego.
W centralnej części kabiny pojawiÅ‚ siÄ™ dotykowy ekran o przekÄ…tnej 8 cali. System rozrywki oferuje obsÅ‚ugÄ™ multimediów oraz umożliwia podÅ‚Ä…czenie telefonu. Plastiki zastosowane do wykoÅ„czenia wnÄ™trza charakteryzujÄ… siÄ™ wyższÄ… jakoÅ›ciÄ…. Zwiekszeniu ulegÅ‚a także ilość miejsca w kabinie i przestrzeni bagażowej.
Przed Państwem najbardziej jaskrawy i prowokacyjny stylistycznie model Subaru, jaki trafił do seryjnej produkcji. Jego projektanci w końcu doszli do wniosku, że współczesny crossover musi wyglądać groźnie (poprzednia Impreza XV nie robiła takiego wrażenia), nawet jeśli tak naprawdę jest rodzinnym vanem. A przecież XV ma większe ambicje.
~PowagosławUroda aut Subaru, szczególnie ostatnio, jest odwrotnie proporcjonalna do ich ceny. W przypadku XV, jedno i drugie trudno zrozumieć. W sumie, mówiąc łagodnie, miłość od pierwszego wejrzenia jest możliwa tylko wtedy, jeśli, nie daj Boże, masz z -7 dioptrii. Ale czego oko nie widzi, tego sercu nie żal.
~Luzacjusz