Szukaj

Informacje o Subaru XV

Lata produkcji: 2012 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od roku 2012, kompaktowy crossover (segment I) był pierwszym tego typu modelem w gamie Subaru. W katalogu japońskiego producenta Subaru XV stał się następcą modelu Outback Sport, jak również Imprezy XV, będącej do tego czasu jedynie uterenowioną odmianą Imprezy. Debiut Subaru XV w roku 2011 poprzedziło zaprezentowanie prototypu noszącego nazwę XV Concept. Samochód w dalszym ciągu powiązany jest blisko z Subaru Imprezą IV generacji (m.in. ta sama platforma podłogowa, zbliżony design), jednakże odwrotnie niż w przypadku Imprezy XV, obecnie to Impreza oparta jest na XV, a nie przeciwnie.
czytaj więcej
Powagosław

Przed Państwem najbardziej jaskrawy i prowokacyjny stylistycznie model Subaru, jaki trafił do seryjnej produkcji. Jego projektanci w końcu doszli do wniosku, że współczesny crossover musi wyglądać groźnie (poprzednia Impreza XV nie robiła takiego wrażenia), nawet jeśli tak naprawdę jest rodzinnym vanem. A przecież XV ma większe ambicje.

~Powagosław
Luzacjusz

Uroda aut Subaru, szczególnie ostatnio, jest odwrotnie proporcjonalna do ich ceny. W przypadku XV, jedno i drugie trudno zrozumieć. W sumie, mówiąc łagodnie, miłość od pierwszego wejrzenia jest możliwa tylko wtedy, jeśli, nie daj Boże, masz z -7 dioptrii. Ale czego oko nie widzi, tego sercu nie żal.

~Luzacjusz

Subaru XV – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Subaru XV

Liczba ocen: 66
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Układ jezdny + Bezawaryjność (poważne usterki) + Widoczność

Wady

- Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie

Wybrane oceny

2,6
~Jakub
Subaru XV I
Crossover Facelifting 2.0i 150KM 110kW
Główny problem to usterki mniejsze i większe oraz koszty ich napraw. Zaczęły się pojawiać zaraz po zakończeniu okresu gwarancyjnego. Niestety auto nie daje o sobie zapomnieć i drąży domowy budżet. Zaraz po okresie gwarancyjnym padły diody światłą stopu w lewej tylnej lampie (całą do wymiany ok 1500zł), po roku zaczęła padać w ten sam sposób lampa prawa. W 6-ym roku użytkowania zaczęły się problemy ze wspomaganiem (zaczęło skręcać kierownicę w lewo). Serwis autoryzowany zaleca wymianę całej maglownicy - koszt ok 12000zł. Znalezienie części używanej nie jest łatwe. Auto jest użytkowane na asfalcie. Nie jeździ w terenie. Przy niecałych 100.000km przebiegu i wieku 6 lat, przekroczyło mój próg bólu. Nie ufam już jego jakości.
4,8
~smatusiak
Subaru XV II
Crossover Facelifting 1.6i 114KM 84kW
Moje pierwsze auto, które daje aż taką przyjemność z jazdy. Dobrze wyciszone, świetne na zakrętach, na każdej drodze sobie radzi. Kupione "w ostatniej chwili" - końcówka produkcji z tym silnikem w wersji topowej. Zamówienie i 6 miesięcy oczekiwania - fracht z Japonii do Amsterdamu, a potem rozwożenie do europejskich importerów. W mieście i ruchu podmiejskim jest świetny - nie trzeba "majstrować kijem w podłodze", więc "miejskie" przyśpieszenie ma lepsze, niż większość aut. Na trasie pomimo niedużej mocy radzi sobie dobrze - prędkość "autostradową" osiągam parę sekund później, niż konkurencja (nie rośnie mi z tego powodu "gula" na szyi), a u celu jestem w podobnym czasie. Prędkości dopuszczalne osiąga bez kłopotów, a szybciej nie jeżdżę (szkoda kasy na mandaty:). Świetny tempomat adaptacyjny - na trasie prawą stopę można trzymać w pozycji "spoczynkowej":). Wszyscy chwalą, gratulują i podziwiają, a jak przychodzi do zakupu, to kupują sobie Toyoty, Nissany, Ople, Renault, VW, Skody, itd. Tak to właśnie jest z Subaru...
4,6
~franciszek
Subaru XV I
Crossover 2.0i 150KM 110kW
jeden chwali drugi - nienawidzi - nie wiem -chyba niektórzy nie maja xv aa chca cos gdzies dodac ale czym to jest spowodowane i co to komu da ? .od siebie napisze iz jest to całkiem przyzwoite auto / auto produkowane w japonii/ zatem jak wszyscy wiedzą niezawodne potrafiące dużo przejachac i malo spalic . tylko eksplooatacja - porównywanie subaru do innych aut z segmentu crossover /suv nie ma sensu bo to jest subaru z prawdziwym stałym napędem na 4 koła dodatkowo symetrycznym majacym 22 cm przeswitu. to wszystko jest spakowane w segment kompakt / golf ,auris ,impreza / ma wszystko to co trzeba miec / exlusive / i prowadzi sie jak subaru na blocie , na asfalcie na sniegu itp . noty w testach bezpieczenstwa ncap najwyzsze - NAJWYZSZE- napisałem jeszcze raz . wieć o co chodzi - nie rozumiem . jezeli ktos porównuje auto niech to porówna dobrze a nie np z duster? jezeli jezdzi mercedesem z gwiazda to subaru ma ich szesć . ...krotko - samochód na każdą okazje i na każdą drogę - unikatowy -bezawaryjny . dobrze ze niedoceniany bo mozna go tanio kupić .dziekuje

Raporty spalania Subaru XV

Liczba raportów: 84
Średnie spalanie dla Subaru XV
7,4 – 8,7
l/100 km
5,7 – 6,3
l/100 km
9,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,5
Subaru XV II
Crossover Facelifting 2.0i-S e-BOXER 150KM 110kW
Trzeba nauczyc sie jezdzic tym wynalazkiem. Po zakupie zona miala srednie spalnie w granicy 8.7 ltr, Ja bez specjalnego zamulania mialem 7.6. Po miesiacu uzytkowania zona zeszla do 7,8. Teraz gdy jest zimno to spalanie oscyluje w granicy 9/9,5 ltr. Caly czas ta sama trasa (50% trasa i 50% miasto) i podobne warunki drogowe, wiec pomiar raczej wiarygodny. Wszystkie odczyty z komputera pokladowego. I tak jak wspomnialem, w miescie sporo mozna zaoszczedzic na spalaniu umiejetnie operujac pedalem gazu i tym samym jezdzic jak najwiecej na elektryku. Na trasie, jadac ze stala predkoscia, elektryk nie daje praktycznie nic i tu paradoks, mozna osiagniac mniejsze spalanie w miescie niz na trasie.
10,7
Subaru XV I
Crossover 2.0i 150KM 110kW
Nie wiem skąd ta średnia, podaje dane z dystrybutora , a nie z komputera ponieważ komputer zaniża o 0.8 litra. miasto spokojnie: 9 miasto dynamicznie: 17 miasto średnio: 11 w zimie bywało średnio i 13l trasa 90 kmh : 8l trasa 120kmh: 9,2 Trasa 140kmh: 10,5 l napęd super , poza tym nic ciekawego. Dynamika zerowa zwłaszcza przy załadowanym aucie.
7,4
Subaru XV II
Crossover Facelifting 1.6i 114KM 84kW
Na A1 przy tempomacie 145km/h, co wg GPS daje ok. 140km/h wyszło 9,5 l na 100 km. Na trasie Warszawa-Włocławek i spowrotem (320 km) przy przepisowej jeżdzie (gdzie 90, tam 90, gdzie 70, tam 70, itd) wyszło mi 6,5 - bardzo przyzwoicie.
Subaru XV