Szukaj

Informacje o Subaru XV II Crossover 1.6i 114KM 84kW 2017-2020

Lata produkcji: 2017 – 2020
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Subaru XV zaprezentowane w Genewie zbudowane zostało na zupełnie nowej platformie koncernu. Konstrukcja płyty podłogowej została wzmocniona i usztywniona w niektórych miejscach sztywność konstrukcji wzrosła o 100%. Inżynierowie z Fuji Heavy Industries dopracowali dodatkowo zawieszenie oraz poprawili pracę układu kierowniczego.

 

W centralnej części kabiny pojawił się dotykowy ekran o przekątnej 8 cali. System rozrywki oferuje obsługę multimediów oraz umożliwia podłączenie telefonu. Plastiki zastosowane do wykończenia wnętrza charakteryzują się wyższą jakością. Zwiekszeniu uległa także ilość miejsca w kabinie i przestrzeni bagażowej.

czytaj więcej
Powagosław

Przed Państwem najbardziej jaskrawy i prowokacyjny stylistycznie model Subaru, jaki trafił do seryjnej produkcji. Jego projektanci w końcu doszli do wniosku, że współczesny crossover musi wyglądać groźnie (poprzednia Impreza XV nie robiła takiego wrażenia), nawet jeśli tak naprawdę jest rodzinnym vanem. A przecież XV ma większe ambicje.

~Powagosław
Luzacjusz

Uroda aut Subaru, szczególnie ostatnio, jest odwrotnie proporcjonalna do ich ceny. W przypadku XV, jedno i drugie trudno zrozumieć. W sumie, mówiąc łagodnie, miłość od pierwszego wejrzenia jest możliwa tylko wtedy, jeśli, nie daj Boże, masz z -7 dioptrii. Ale czego oko nie widzi, tego sercu nie żal.

~Luzacjusz
Produkowany od 2017 do 2020 roku
Pojemność skokowa 1600 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 114 KM (84 kW) przy 6200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 150 Nm przy 3600 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów bokser
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,5 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 78,8 x 82 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4 Symmetrical AWD
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(92%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Silnik - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,7
~jaggy
Subaru XV II
Crossover 1.6i 114KM 84kW
Dla mnie strzał w dziesiątkę. Nie lubię nadmiarowości i ... w tym aucie prawie wszystko mi pasuje. Jedynie bagażnik mógłby być 'ciut' większy .( 380-400l), - byle nie kosztem miejsca z tyłu ! :). prowadzenie - bajka, naprawdę świetne, bardzo precyzyjne i stabilne - lepsze niż w moim poprzednim Mitsubishi Outlanderze III - Mitsu był ok ale na zakrętach za miękki, trochę pływał. Silnik oszczędny jak na STAŁY napęd na 4 koła. Po mieście jeździ się świetnie jak trzeba szybko ruszyć ze skrzyżowania to można 'wyĺączyć' CVT i obroty idą do maksimum - nie ma tego w wersji silnikowej 2.0, jest to dostępne w 1.6) aby zrównoważyć niby słabszy silnik - fakt 114 kM to nie potwór. Nie ścigam się w mieście a na autostradzie.... jazda z prędkościami 140-160 to dla niego nie problem . Nie jest to wyścigówka to nie Subaru WRC :). Kabina jest naprawdę przestronna, obsługa łatwa, jakość materiałów więcej niż przyzwoita, sporo miejsca na tylnych siedzeniach. Dla mnie jako kierowcy największy luksus to jakość prowadzenia, stabilność, przewidywalność i precyzja prowadzenia. W żadnym z dotychczasowych aut nie czułem się tak pewnie za kierownicą jak w tym a jeżdżę już prawie 30 lat :). Jeździłem fiatami, fordami, toyotami, lanciami, nissanami, mitsubishi, żeby wymienić niektóre z nich. Jestem naprawdę zadowolony.
4,9
~Zbychu
Subaru XV II
Crossover 1.6i 114KM 84kW
Auto jest naprawdę rewelacyjne pod wieloma względami. Bardzo uniwersalne. Idealny wybór dla kierowców, którzy nie lubią ograniczeń wynikających ze złego stanu dróg lub ich braku. Dzięki systemowi eyesight sprawdza się dobrze w długiej trasie autostradami. Auto pozwala poczuć naprawdę duża frajdę z jazdy po zakrętach. Jeśli zastanawiacie się czy brać, a obawiacie się o moc silnika, powiem tyle żeby brać - docenicie komfort podróżowania i możliwości terenowe oraz układ jezdny- nie będziecie żałować. Jeśli chcecie się ścigać z "somsiadem" to nie brać, od razu dopowiem, że tym autem można spokojnie wyprzedzać na naszych drogach w optymalnych bezpiecznych warunkach - do 'fisiowania"zaś - nie nadaje się.
4,9
~Andrew
Subaru XV II
Crossover 1.6i 114KM 84kW
Kupując to auto miałem pewne obawy. szczególnie dotyczyły one słabego przyspieszenia, małej mocy i linearnej skrzyni biegów. Do zakupu rozważałem kilka modeli aut. Ostatecznie pozostały Subaru oraz Skoda Karoq. Pomimo dużego upustu jaki dostałem na skodę, podjęliśmy rodzinną decyzję o zakupie Subaru. Na razie to strzał w 10. Auto w mieście spisuje się doskonale. Ma super bogate wyposażenie w wersji comfort. Niestety w pozostałych modelach trzeba było za wszystko grubo dopłacać. Jedynym sporym problemem jest jak na razie spalanie. Poza tym, nic szczególnego nie zauważyłem.
Subaru XV II Crossover