Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volvo V40 II

Podsumowanie 174 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Volvo V40 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,8
70,91 zł
1
8,0
47,81 zł
9
7,8
46,99 zł
10
6,2
37,26 zł
2
7,2
43,12 zł
20
7,6
45,67 zł
3
7,4
44,47 zł
2
7,3
43,87 zł
1
7,0
41,76 zł
6
7,1
42,67 zł
3
9,9
59,19 zł
2
9,7
58,29 zł
1
8,5
50,88 zł
3
9,9
59,19 zł
2
9,3
55,89 zł
1
9,2
55,09 zł
3
10,4
62,50 zł
2
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Volvo V40 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
4,9
29,97 zł
32
5,6
33,88 zł
6
5,5
33,57 zł
5
5,2
31,57 zł
7
5,6
33,88 zł
4
7,6
46,39 zł
1
5,7
35,08 zł
19
5,8
35,19 zł
26
5,3
32,35 zł
1
6,3
38,46 zł
1
5,7
34,80 zł
1
Pokaż więcej silników

Zużycie paliwa Volvo V40 II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (174)

5,8
Volvo V40 II
Hatchback Facelifting 2.0 D3 150KM 110kW
Silnik drive-e, czterocylindrowy, szybciej się nagrzewa od silnika pięciocylindrowego i pali istotnie mniej nim osiągnie temperaturę roboczą. Skrzynia biegów TF-71SC przełącza lepiej biegi od starszej TF-80SC. 3,9 l/100 km spalanie jakie można uzyskać przy jezdzie autostradowej ze stałą prędkością około 90 km/h.
4,9
Volvo V40 II
Cross Country 2.0 D3 DRIVE-E 150KM 110kW
Dużo kosztuje ale mało pali. Serwis tyle samo kosztuje co Hondy.
5,7
Volvo V40 II
Hatchback 2.0 D3 150KM 110kW
Jeśli w ASO to tak samo jak w hondzie
7,3
Volvo V40 II
Hatchback 2.0 T2 DRIVE-E 122KM 90kW
8,0
Volvo V40 II
Hatchback Facelifting 2.0 T5 245KM 180kW
7,9
Volvo V40 II
Hatchback 1.5 T3 DRIVE-E 152KM 112kW
witam, kupiłem silnik 1.5 ze względu na wiarę w niskie spalanie. Jestem bardzo rozczarowany. Dynamika auta 4, komfort super, spalanie oceniam przy tej pojemności silnika na -3 ( może nawte na 2). Jest to nowa platforma silników DRIVE-E. Volvo obiecuje że silnik mało spala i jest bardziej ekonomiczny niż poprzednia generacja. Niestety tak nie jest!. Mieszkam w mieście i do pracy mam 3 km. Samochód garażuję więc otwieram garaz, odpalam, wyjeżdżam na podjazd, zamykam garaz i brame (cała operacja trwa max 2 minuty - mała dziąłka:(, ), spalanie z komputera odcinkowego przy delikatnej jeździe (obroty max 2300/min i zmiana biegu), to 14,5 lt ( to jest min spalanie na moim codziennym odcinku przy "dziadkowej jeździe"). Odważyłem się kiedyś, gdy silnik już był ciepły pokonać drogę do do po pracy zabawą jaką daje ten silnik - KU MOJE ZASKOCZENIU SPALANIE WYSZŁO 18lt (to nie była jazda na czerwonym polu - po prostu bardziej dynamiczna). Generalnie samochód jest komfortowy, z wyjątkiem spalania. Dla przykładu tankując zbiornik do pełna ( pistolet 2 razy odbija, zbiornik 62lt),, komputer pokazuej przy miejskiej jeździe zasięg około 400km. Przepraszam ale spalanie 15LT! w silniku 1500cm3? Szef ma 340-konne BMW 340 - spalanie około 11lt. Piszę o troszkę zdegustowany, ponieważ ktoś z was może zapytać że coś jest nie tak z moim silnikiem. W ramach gwarancji umówiłem się na wizytę w serwisie w Rzeszowie - oczywiście wszystko jest OK ( według nich). Zadziwnia mnie jeszcze jedna kwestia. Moje poprzednia Honda Civi 2009n 1800cm3, mimo że bierze od wymiany do wymiany około 0,5lt oleju tp ma rurę wydechową zardzewiałą, VolVO ma zakpoconą, ze niedługo powinienem wymiatać z niej sadzę - oczywiście w serwisie twierdzą że ich demo mają takie same, wiec ten typ tak ma. Reasumując - samochód komfortowy, wygodny, szybki jak na silni 1500 ( mój pierwszy z TURBO), ale NIKOMU NIE POLECAM mąlego silnika VOLVO skoro ten motor pali tyle samo co 245km 2,0 T5? Po co oni produkowali 1.5 T3? na krótkich odcinkach zdecydowanie doradzam ( Honda średnio ok 10lt, VOLVO 15lt), na długich trasach krajowych - HONDA 5,9-6,3, VOLVO min jakie udało mi się osiągnąć to 7,3 przy jeżdzie zgodnie z przepisami. Nię zachęcam, nie odradzam ale chiałem się podzielić moinimi doświadczeniami. Mimo kulturalnej obsługi w serwisie nie czuję się przekonany że moje VOLVO powinno spalać około 5lt więcej niż 1800cm3 Honda Civic 2009 ( chociaż z całym szcunkiem do VOLVO ale HONDA silniki ma SUPER).

Usterki Volvo V40 II

Liczba wpisów: 14

Volvo V40 II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

6,4
Volvo V40 II
Hatchback 1.5 T3 DRIVE-E 152KM 112kW
Na długiej trasie, stojąc trochę w korkach w Warszawie i pędząc na autostradach i ekspresówkach udało mi się osiągnąć spalanie 6,2. Przy prędkości stałej 100km/h spalanie 5,8. Przy prędkości 90km/h nawet 5,2.
7,5
Volvo V40 II
Hatchback Facelifting 2.0 T3 152KM 112kW
Oszczędna jazda na trasie mieszanej Bielsko- Poznań- Bielsko z autostradą A4 przez Wrocław 6.7 l/100
7,2
Volvo V40 II
Cross Country D2 115KM 85kW
żadna rewelacja,
7,7
Volvo V40 II
Hatchback 2.0 D3 150KM 110kW
Volvo V40 II