Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volvo V40 II

Podsumowanie 9 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Benzynowy Volvo V40 II 1.5 T3 152KM 112kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,7
45,97 zł
3
8,1
48,57 zł
6

Lista raportów zużycia paliwa (9)

8,1
Volvo V40 II
Cross Country Facelifting 1.5 T3 152KM 112kW
Warszawa i korki to zużycie 9.5l/100km plus. Przy 120km/h z boxem zużycie 7.6/100km
6,9
Volvo V40 II
Cross Country Facelifting 1.5 T3 152KM 112kW
7,7
Volvo V40 II
Hatchback Facelifting 1.5 T3 152KM 112kW
Automat, jazda w mieście 7.5-8 litrów. Dynamicznie w mieście i na trasie 140 to już 9l. Najniżej 6.5l na trasie.
7,8
Volvo V40 II
Hatchback Facelifting 1.5 T3 152KM 112kW
7,9
Volvo V40 II
Hatchback Facelifting 1.5 T3 152KM 112kW
8,7
Volvo V40 II
Hatchback Facelifting 1.5 T3 152KM 112kW
Auto pali wiecej o niecały 1litr benzyny od odpowiednika 1.5 150KM grupy VAG, jednakże przyjemniej brzmi i silnik jest trwalszy. Coś za coś :)

Usterki Volvo V40 II

Liczba wpisów: 14

Volvo V40 II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

9,0
Volvo V40 II
Hatchback Facelifting 1.5 T3 152KM 112kW
8,0
Volvo V40 II
Cross Country Facelifting 1.5 T3 152KM 112kW
Średnie z 6000 miasto/trasa/tereny podmiejskie po równo: 8,1l/100km. Nie jeżdżę jak fajtłapa, raczej dynamicznie, ale nie jak wariat. Myślę, że jest to średnia, przy normalnej jeździe. W trasie przy prędkościach autostradowych 9l. Odcinki 180km/h - 12,5l
7,5
Volvo V40 II
Hatchback Facelifting 1.5 T3 152KM 112kW
Świetny silnik do tego auta, dynamiczny, oszczędny w trasie jak i w mieście. Przy 140km/h pali około 8-9l/100km. Dodatkowo chciałem zauważyć, że silnik T3 ma bardzo przyjemny dźwięk jak na swoją niewielką pojemność zmniejszoną z 2.0 (MT) do 1.5(AT) + 8s do setki mówi samo za siebie przy dość dużej wadze w porównaniu do innych kompaktów co nie ma dużego wpływu na prowadzenie, wręcz jest bardzo dobre, przyjemne i w miarę bezpośrednie. Jeżeli chcemy osiągnać niskie spalanie w mieście (około 7,5-8) to trzeba jeździć w trybie ECO+ i umiejętnie posługiwać się systemem Start-Stop. Gorąco polecam - gdyby mi nie zależało na niskim zużyciu paliwa w mieście wybrałbym wersje 190 KM dla lepszej elastyczności powyżej 140 km/km ale to tylko na niemieckich autostradach :)
Volvo V40 II