Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volvo C70 II

Podsumowanie 21 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Volvo C70 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,6
64,87 zł
4
Silniki Diesla Volvo C70 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,7
54,92 zł
6
7,6
48,16 zł
7
8,9
56,34 zł
4

Zużycie paliwa Volvo C70 II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (21)

8,5
Volvo C70 II
Coupe Cabrio Facelifting 2.0 D4 177KM 130kW
7,2
Volvo C70 II
Coupe Cabrio Facelifting 2.0 D4 177KM 130kW
wyniki dla automatu - pali stosunkowo duzo jak na diesla ale tez wazy swoje. minimalne spalanie przy jezdzie maks 70kmh odcinek drogi okolo 50 km.
8,3
Volvo C70 II
Coupe Cabrio Facelifting 2.0 D3 150KM 110kW
REALNE SPALANIE (dla niechcacych czytac co ponizej) - trasa 6,5-7,0/100 (autostrada 140-160 7,5/100), miasto 9,5/100 (krotkie odcinki, troche korkow, nieduza dyznamika). Powiem tak: silnik sam w sobie jest bardzo oszczędny, jak już kolega wcześniej wspomniał auto o masie ok 1750 kg i automatyczna skrzynią (z przekladnia hydrokinetyczna, DSG to juz skok w przod a volvo go nie ma) spaliło mi najmniej 5,5L/100 - jazda bardzo oszczędna po trasie 90km (NAJWYZEJ przepisowo bez autostrad)i w tym w miescie ok 20km (tak, spaliło 5,5l/100km). Tragedią jest to że silnik się powoli rozgrzewa i na miasto w krótkich odcinkach raczej nie ma co liczyć na mniej jak 9,5/100 (trasa typu 3km, postój, powrót 3km). Mi w miescie pali od 9,3-9,9/100 (krótkie odcinki; przy sredniej dynamice i bez uporczywych korkow np. przez pół godziny spali nawet 8,5/100). Na trasie przy w miare normalnej jezdzie 6-7/100km. Autostrada 140-160km/h - 7,5l/100. NALEZY pamietac, ze gdy autem trzeba mocno hamowac (oprocz sytuacji zagrozenia) to znaczy ze za dlugo przyspieszamy i wtedy spalanie zawsze jest sporo wieksze, to samo tyczy sie postojow z odpalonym silnikiem - ba, wtedy to i 12/100 pokaze, choc moze nie nalezy wierzyc na slowo ;] ). Oprocz wolnego rozgrzewania sie silnika, w nowszych modelach (jak nowe v40) jest system start-stop, co z pewnoscia po miescie by sporo pomoglo, podobnie jak pomoglo by dogrzewanie chlodziwa na zimnym silniku. Ogolnie chce sprawdzic czy webasto (oraz, a w sumie przede wszystkim swiece zarowe na chlodziwie - podobnie jak w VW) cos zmieni, ale podejrzewam ze całkiem sporo. Okres zwrotu mysle ze w przedziale 1-2 lat (ok 15tys km rocznie).
11,0
Volvo C70 II
Coupe Cabrio 2.5 T5 230KM 169kW
Auto zdecydowanie nie do wyścigów, choć dźwięk 5 cylindrów nakłania do mocniejszego deptania gazu. Szkoda tylko, że silnik benzynowy jest ledwie akurat do takiej masy samochodu, słabszy byłby już strasznym mułem. Przy ostrej jeździe po mieście można dojść bez problemu do 20 litrów, najgorszy pomysł do codzienny dojazd do pracy 5-8 kilometrów, auto zdąży się akurat rozgrzać porządnie, kiedy już jest się na miejscu - do czasu rozgrzania pali najwięcej, chwilowo pojawia się nawet 30-40 litrów / 100. Przy oszczędnej jeździe udało się na krótkim odcinku zejść poniżej 7. Normalny przelot w trasie to 8-9. Jazda autostradą ciągle lewym pasem zakres 140-160 km/h to 11 litrów.
10,2
Volvo C70 II
Coupe Cabrio 2.5 T5 230KM 169kW
Samochód bezawaryjny, praktycznie bezobsługowy. Jak na 1800 kg zużycie w normie.
6,6
Volvo C70 II
Coupe Cabrio 2.0 D4 177KM 130kW
Na przykładzie trasy okołoświątecznej - 1600 km w 3 dni - głównie trasy PL (spora część po autostradach). Samochód jeździł oszczędnie - przy prędkości 120 spalanie w okolicach 6,3 - 6,6 przy prędkości 140 - 150 spalanie niższe - 5,5 - 6,0 - czyli faktycznie GT :). Jazda dynamiczna ale bez przesady - ten model nie jest zaprojektowany z myślą o wyścigach. spalanie z komputera spadło mi z 7,6 do 6,9 :).
7,1
Volvo C70 II
Coupe Cabrio 2.0 D4 177KM 130kW
180 koni musi wypić - ale nie jest źle - przy spokojnej jeździe można poruszać się w okolicach 7l na 100km - przy agresywnej prawej nodze górnej granicy nie ma - wynik rzędu 11 - 12l jest jak najbardziej realny. Ale tak jak wspominałem wcześniej auto ze względu na zestrojenie zawieszenia i masę własną nie zachęca do szaleństw a poczucie komfortu raczej wycisza niż pobudza :).
9,8
Volvo C70 II
Coupe Cabrio 2.0 D4 177KM 130kW
Jesli chodzi o zuzycie diesla to bardzo duzo zalezy od tego jak jezdzisz. Jesli chcesz oszczedzac na paliwie to spokojnie zejdziesz do poziomu 7-8 litrow. Gornej granicy spalania nie jestem w stanie okreslic, ale spokojnie moze zrobic male spustoszenie w portfelu. Jesli chodzi o naprawy i serwisy to nie wiem jeszcze ile to bedzie kosztowalo.
9,6
Volvo C70 II
Coupe Cabrio 2.5 T5 230KM 169kW
Jak na 230 KM pali ok, nie za dużo nie za mało, coś za coś.... jak się lekko daje gazu to potrafi być ekonomiczny, przy szaleństwach po mieście wciągnie i 18l/100km
10,1
Volvo C70 II
Coupe Cabrio 2.0 D3 150KM 110kW
Palic mogłby mniej.natomiast serwis Ok.Ceny przeglądow w porownaniu z Mercem Audi Bmw na korzysc volvo.
Volvo C70 II