Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volvo C70 II

Podsumowanie 6 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Diesel Volvo C70 II 2.0 D3 150KM 110kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,7
52,77 zł
4
8,8
53,68 zł
2

Lista raportów zużycia paliwa (6)

8,3
Volvo C70 II
Coupe Cabrio 2.0 D3 150KM 110kW
8,3
Volvo C70 II
Coupe Cabrio 2.0 D3 150KM 110kW
9,3
Volvo C70 II
Coupe Cabrio Facelifting 2.0 D3 150KM 110kW
8,3
Volvo C70 II
Coupe Cabrio Facelifting 2.0 D3 150KM 110kW
REALNE SPALANIE (dla niechcacych czytac co ponizej) - trasa 6,5-7,0/100 (autostrada 140-160 7,5/100), miasto 9,5/100 (krotkie odcinki, troche korkow, nieduza dyznamika). Powiem tak: silnik sam w sobie jest bardzo oszczędny, jak już kolega wcześniej wspomniał auto o masie ok 1750 kg i automatyczna skrzynią (z przekladnia hydrokinetyczna, DSG to juz skok w przod a volvo go nie ma) spaliło mi najmniej 5,5L/100 - jazda bardzo oszczędna po trasie 90km (NAJWYZEJ przepisowo bez autostrad)i w tym w miescie ok 20km (tak, spaliło 5,5l/100km). Tragedią jest to że silnik się powoli rozgrzewa i na miasto w krótkich odcinkach raczej nie ma co liczyć na mniej jak 9,5/100 (trasa typu 3km, postój, powrót 3km). Mi w miescie pali od 9,3-9,9/100 (krótkie odcinki; przy sredniej dynamice i bez uporczywych korkow np. przez pół godziny spali nawet 8,5/100). Na trasie przy w miare normalnej jezdzie 6-7/100km. Autostrada 140-160km/h - 7,5l/100. NALEZY pamietac, ze gdy autem trzeba mocno hamowac (oprocz sytuacji zagrozenia) to znaczy ze za dlugo przyspieszamy i wtedy spalanie zawsze jest sporo wieksze, to samo tyczy sie postojow z odpalonym silnikiem - ba, wtedy to i 12/100 pokaze, choc moze nie nalezy wierzyc na slowo ;] ). Oprocz wolnego rozgrzewania sie silnika, w nowszych modelach (jak nowe v40) jest system start-stop, co z pewnoscia po miescie by sporo pomoglo, podobnie jak pomoglo by dogrzewanie chlodziwa na zimnym silniku. Ogolnie chce sprawdzic czy webasto (oraz, a w sumie przede wszystkim swiece zarowe na chlodziwie - podobnie jak w VW) cos zmieni, ale podejrzewam ze całkiem sporo. Okres zwrotu mysle ze w przedziale 1-2 lat (ok 15tys km rocznie).
10,1
Volvo C70 II
Coupe Cabrio 2.0 D3 150KM 110kW
Palic mogłby mniej.natomiast serwis Ok.Ceny przeglądow w porownaniu z Mercem Audi Bmw na korzysc volvo.
7,9
Volvo C70 II
Coupe Cabrio 2.0 D3 150KM 110kW
Spalanie w małym mieście ( korki,prędkości 20-60 km/h ) 11-12 l. Jak na automat i 1700 kg masy własnej- to chyba niezły wynik. Wynik 6,5 l. przy jeżdzie na długiej trasie - przy gorszej aerodynamice tzn. ze złożonym dachem. Tak to wygląda po 5000 km. Do 2000 km palił trochę więcej.
Volvo C70 II