Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Polo III

Podsumowanie 321 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Benzynowy Volkswagen Polo III 1.4 i 60KM 44kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,8
41,04 zł
207
7,2
42,91 zł
23
7,0
42,10 zł
57
Silnik Benzynowy Volkswagen Polo III 1.4 i 60KM 44kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,9
24,67 zł
23
8,5
26,62 zł
3
8,0
24,96 zł
8

Lista raportów zużycia paliwa (321)

6,3
Volkswagen Polo III
Hatchback 1.4 i 60KM 44kW
Witam! Czytając różne opisy o spalaniu polówki łapię się za głowę!!!! Serwis został stworzony aby porównywać oryginalne spalania a nie wyssane z palca!!!Jeżeli komuś wychodzi 10,11 litrów przy silniku 1.4 to zalecam odwiedzić mechanika.Mi takie spalanie wychodzi przy integrze 1.8 190KM! Co do mojej polówki mam ja 4 lata, zrobiłem nią ponad 50tys.km i jestem bardzo zadowolony ze spalania! Najwięcej spalanie wyszło mi w zimie przy -20C gdzie samochód zimny,ogrzewanie i jazda na trójce bo więcej się nie da. Najmniej to sam byłem zaskoczony. Był taki moment że V-power racing był po 4.11zł zalałem za 20zł wyszło 4.85litra i zrobiłem na tym 115km. Przy dzisiejszych cenach paliw za 20 zł robie 70-80km zależy od stylu jazdy. Polówka pali mi w mieście około 6.2litra jak mam ciężką nogę to 7litra zmiana 3500obrotów i nie ma mowy żeby wzięła więcej!!!!! Trasa około 5-5.8 zależy czy jedziesz sam czy w parę osób i czy jedziesz 100km/h czy cisniesz ją tak 120-140km/h. Co do niektórych komentarzy tym silnikiem do się pojechać dużo!!!! mój rekord to 190km/h w 4 osoby....nie katuję samochodu zrobiłem to raz w ubiegłe wakacje...Pozdrawiam posiadaczy VW!!!!
5,2
Volkswagen Polo III
Hatchback 1.4 i 60KM 44kW
8,6
Volkswagen Polo III
Hatchback 1.4 i 60KM 44kW
8,6
Volkswagen Polo III
Hatchback 1.4 i 60KM 44kW
7,9
Volkswagen Polo III
Sedan 1.4 i 60KM 44kW
Jestem właścicielem samochodu od 2 lat. Przejechałem nim 30tys km. Jest to dobry samochód miejski z dużym bagażnikiem. Silnik niestety nie jest dynamiczny i przydałby się minimum 100 konny na taką "budę". Średnie maksymalne spalanie jest wynikiem krótkich 3km odcinków do pracy w zimę przy 5 osobowej załodze. Minimalne spalanie w trasie wyszło mi 5.6l/100km nie przekraczając 90km/h lecz nie uwzględniłem go, ponieważ to nie była jazda lecz toczenie się(dla testów). Samochód ma 145tys przebiegu i jeszcze długo pojeździ. Ważne żeby dbać o samochód i naprawiać usterki na bieżąco. I z dala od niedoświadczonych mechaników popijających piwo w pracy, przez których będziemy mieli dodatkowe wydatki.
6,5
Volkswagen Polo III
Hatchback 1.4 i 60KM 44kW

Volkswagen Polo III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

6,7
Volkswagen Polo III
Sedan 1.4 i 60KM 44kW
dokonałem precyzyjnego pomiaru zużycia benzyny Pb95 na dystansie 5,500 km 60% trasa 40% miasto-duże w lecie 2 letnie auto w idealnym stanie 5,48l/100 km bez klimy; w zimie krótkie trasy 8-12km 8,5l jeżdzę na oponach 185/60/R-14 a więc stosunkowo szerokich; zanotowałem gwałtowny wzrost zuzycia paliwa przy uszkodzonych kablach wysokiego napięcia nawet 11 l benzyny Pb 95
6,3
Volkswagen Polo III
Sedan 1.4 i 60KM 44kW
wykonanie ; termostat-wymiana , siedzenie kierowcy, korektor siły hamowania kól tylnych, układ wydechowy, kopułka, rozdzielacz kable, korozja pewniw dosyć szybko by go zaatakowała w okresie 14 lat 2 razy był całkowicie konserwowany oddołu, bardzo dużo zamienników więc ceny części zamiennych nie rujnują, natomiast cena zakupu nowego samochodu jest znaczna w porównaniu do konkurencji
9,3
Volkswagen Polo III
Sedan 1.4 i 60KM 44kW
Tak jak mówiłem, założyłem gaz IV generacji (sekwencyjny) i muszę powiedzieć, że jestem zadowolony, choć spalanie do najmniejszych nie należy. Za średnie spokojnie należy przyjąć 9,5l gazu na 100km (8,8 osiągnąłem jeżdżąc poniżej 90 km/h), a mam na czym się opierać ponieważ przejechałem już ok 8 000 km na tej instalacji. Mały silnik szybko osiąga temperaturę odpowiednią do pracy na gazie, komputer sam wtedy przełącza auto na gaz, jest to praktycznie niezauważalne (żadnych szarpnięć). Najlepsze jest jednak to, że nie odczułem żadnej straty mocy (co jest ważne przy i tak mizernych osiągach tego silnika). Zauważyłem tylko, że gdy szybko nacisnę pedał gazu to silnik nie reaguje od razu, tylko z opóźnieniem i nagle (jakby zbierał moc i nagle ją uwalniał) jednak nie przeszkadza to zbytnio gdy się przyzwyczaimy i odpowiednio będziemy operować gazem. Polecam, jeżdżenie jest o ok 45% tańsze niż na benzynie, a koszt instalacji (1900 zł) zwróci się po ok. 12 000 km.
6,5
Volkswagen Polo III
Hatchback 1.4 i 60KM 44kW
do kolegi wyzej jak masz polowke 1.4 16v to zamien ja na 1,4 8v slabsza bo ma 60 km ale nie do zaje.....
Volkswagen Polo III