Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Passat B8

Podsumowanie 345 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Volkswagen Passat B8
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Benzynowe Volkswagen Passat B8
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Diesla Volkswagen Passat B8
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,5
33,84 zł
7
6,2
37,62 zł
16
5,4
33,12 zł
4
7,2
44,19 zł
13
6,7
40,90 zł
2
7,8
47,41 zł
12
7,2
43,95 zł
6
Pokaż więcej silników
Silniki Hybrydowe Plug-in Volkswagen Passat B8
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Lista raportów zużycia paliwa (345)

5,9
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TDI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Średnio po mieście wychodzi 6,2-6,6 l/100km. Na trasie przez Niemcy z prędkościami ponad 200 km/h wyszło 7,8l l/100 km. Po szosach średnio 4,7-5,3, po drogach ekspresowych jadąc koło 130-140 km/h wychodzi ok 5,5-6 l/100 km. Natomiast jadąc na tempomacie równo 100km/h wyszło 4,5l/100 km. Raz zrobiłem test jadąc autostradą za tirem ok 100 km wyszła mi średnia 87km/h a spalanie 3,3 l/100km. Silnik jest świetny, szybko reaguje na gaz i jest bardzo przyjazny w codziennej eksploatacji. Zimą już po ok 3 min z kratek wentylacyjnych leci ciepłe powietrze! Passat B8 to bardzo auto dopracowane w najdrobniejszych szczegółach.
5,3
Volkswagen Passat B8
Limousine 2.0 TDI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Średnio po mieście wychodzi 6,2-6,6 l/100km. Na trasie przez Niemcy z prędkościami ponad 200 km/h wyszło 7,8l l/100 km. Po szosach średnio 4,7-5,3, po drogach ekspresowych jadąc koło 130-140 km/h wychodzi ok 5,5-6 l/100 km. Natomiast jadąc na tempomacie równo 100km/h wyszło 4,5l/100 km. Raz zrobiłem test jadąc autostradą za tirem ok 100 km wyszła mi średnia 87km/h a spalanie 3,3 l/100km. Silnik jest świetny, szybko reaguje na gaz i jest bardzo przyjazny w codziennej eksploatacji. Zimą już po ok 3 min z kratek wentylacyjnych leci ciepłe powietrze! Passat B8 to bardzo auto dopracowane w najdrobniejszych szczegółach.
5,7
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TDI BlueMotion Technology 150KM 110kW
To auto korporacyjne więc nie wiem.
6,1
Volkswagen Passat B8
Limousine 2.0 TDI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Pierwsze dane z jazdy wg. komputera pokładowego. Minimalne spalanie to jazda po krajowej drodze 120km z prędkością ok 100 km/h. Przy przejeździe s8 260km z predkoscia 160km/h na tempomacie(6.8l/100km) plus 20km drogą powiatów spadło na 6.7l. Przy jedzie trochę po mieście i aow s8 7.4l. Jeszcze go nie gniotłem bo dobrego nie zachęca. ..
7,7
Volkswagen Passat B8
Variant 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
Drogie opony, serwis vw w cenach jak w innych markach
6,9
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TDI BlueMotion SCR 240KM 177kW
Witam, Mam zrobione 60tys. w w sześć miesięcy. Jeżdżę bardzo dynamicznie - stąd wysokie dane średniego spalania. Samochód potrafi "zjeść" od 10 do 12 litrów przy bardzo agresywnej jeździe czyli ponad 200km na godzinę... natomiast jeżdżąc z prędkością do 100km można osiągnąć spalanie poniżej 6 litrów... średnia spalania z 60tys. to 7,9 - 8,2 litra - co dla tak dużego i dynamicznego samochodu jest naprawdę niewielkie. Trzeba jeszcze podkreślić, że samochód posiada napęd 4x4... Dla "normalnego" użytkownika samochód będzie palił w granicach 6,5 - 6,8 litra na 100km. Jak na takiego "kolosa" to bardzo małe spalanie...
8,2
Volkswagen Passat B8
Variant 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
bardzo delikatna jazda przy rozmowie i podziwianiu krajobrazu to 6,5. Najniższe trasa z Zakopanego do Lwa 5,8, ale to różnica poziomów i trasa jest bardzo jednostajna przez Czarny Dunajec (nie przez Zakopiankę). Samochód dotarty więc podaję moje spalanie z 8000km, wychodzi 8 do 8,2l. Jest to srednie spalanie więcej trasy, jednak równiez bardzo dużo miasta na zimnym czyli max 8km na zimnym silniku. Generalnie jazda dynamiczna (180 na blacie po niemieckiej autostradzie oczywiście + normalna trasa 80 do 120) Zawsze około 7,5 do 7,8. Wracając do zimnego silnika i miasta to zawsze pierwsze odpalenie okolice 11 do 12 litrów (Przy 9km na zimnym) Później już spada w dół bo oscyluje w okolicy 9,5 do 10 litrów. Zaznaczam,że mam dosyć ciężką noge, ale zauważyłem, że np dziadkowanie w trasie sie nie opłaca. W spalaniu różnica wyjdzie może 1 litr a dziadkowanie w nowych TSI jest męczace. Każdy nowy TSI od VAG wychodzi na hamowniach w okolicy 200km - sprawdzcie sami po forach itp. Strasznie mocny silnik. Mam bmw e93 280km tez benzyna a sprint do 100km/h to tylko 1 sekunda szybciej niż mój passat kombi 1.8 z niby 180km. Potęzny moment obrotowy 320Nm robi swoje (manulana skrzynia ma 320Nm - automat 250Nm). Przypominam bmw pali w trasie 9litrów a miasta do 17 litrów. Wynik passata uważam za bardzo dobry. Posiadałem passata b6 w dieslu 140km. Dramaty z dpf, wtryski przerabiałem i podziekowałem za diesla. Trzeba być totalnym głupcem, żeby w salonie dopłacić 10.000zł wiecej aby oszczedzać po 2 litry na 100km, słuchac rechotania (te nowe diesle też rechoczą) i martwić się o osprzet silnika. Przejechane 10.000km olej w normie, jak narazie picie oleju przez tsi to bujda. Bardzo polecam samochód. Przy 180km/h cisza - normalnie rozmawiasz w srodku. Najcichszy samochód jakim jeździłem.
6,0
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TDI BlueMotion SCR 240KM 177kW
Jak na razie tylko 1 przegląd long-life po 30 tys km, więc trudno się wypowiedzieć. Problemy zaczną się kiedy pojawią się awarie a minie już gwarancja, bo współczesne auta - w tym to - są napakowane po dach elektroniką, która spodziewam się, nie jest tania przy naprawach w ASO (a czasami nie będzie się dało tego naprawić inaczej).
7,0
Volkswagen Passat B8
Limousine 2.0 TDI BlueMotion SCR 190KM 140kW
Silnik przy ekonomicznej jeździe pali tyle co nic. Nie narzekam na zbyt duże koszty,w koncu nie jest to premium
6,3
Volkswagen Passat B8
Limousine 2.0 TDI 150KM 110kW
Volkswagen Passat B8