Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Passat B8

Podsumowanie 15 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Benzynowy Volkswagen Passat B8 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,8
40,80 zł
8
6,4
38,64 zł
5
Silnik Benzynowy Volkswagen Passat B8 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,1
25,21 zł
2

Lista raportów zużycia paliwa (15)

6,6
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Super. Palność znikoma, a duże auto i bardzo dynamiczne. W trasie na wakacje zszedłem do 5 litrów. Super.
7,1
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Wszystko było pięknie do momentu jak się nie zesrała skrzynia DSG. NIe polecam kombinacji zadnego silnika z tą skrzynią. Ta benzyna 1.4 tsi sama w sobie jest ok. Mało pali i jest zrywna. Do jazdy wystarczy. Ale ta cholerna skrzynia automatyczna to porażka.
6,7
Volkswagen Passat B8
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Nie spodziewałem się tak oszczędnego silnika w tak dużym aucie jakim jest Passat B8. Tylko 1.4 i 125 koni, a turbina sprawia, że autem jeździ się dość dynamicznie, nawet na autostradach. Spalanie wychodzi naprawdę znikome i nie mówię, że jeżdżę jak dziadzio. Trasa na odcinku 200km z czterema osobami na pokładzie z prędkością 120-130km/h średnio 6 litrów benzyny. Na odcinku 100km na trasie z przepisową prędkością do 100 km/h głównie operujac 5 i 6 biegiem wyszło 5 litrów benzyny. Zatłoczone miasto i korki, przy zimnym silniku na krótkich dystansach, wyszło 8 - 8.5 litrów benzyny. To naprawdę super palność.
6,7
Volkswagen Passat B8
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Nie spodziewałem się tak oszczędnego silnika w tak dużym aucie jakim jest Passat B8. Tylko 1.4 i 125 koni, a turbina sprawia, że autem jeździ się dość dynamicznie, nawet na autostradach. Spalanie wychodzi naprawdę znikome i nie mówię, że jeżdżę jak dziadzio. Trasa na odcinku 200km z czterema osobami na pokładzie z prędkością 120-130km/h średnio 6 litrów benzyny. Na odcinku 100km na trasie z przepisową prędkością do 100 km/h głównie operujac 5 i 6 biegiem wyszło 5 litrów benzyny. Zatłoczone miasto i korki, przy zimnym silniku na krótkich dystansach, wyszło 8 - 8.5 litrów benzyny. To naprawdę super palność.
7,9
Volkswagen Passat B8
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Jak nie chcesz tracić kasy to zamontuj porządną instalację do aut z silnikiem z bezpośrednim wtryskiem. Ja wybrałem Passata B8 bo szukałem dużego auta z prostym silnikiem, a takim okazał się 1.4 tsi 125 KM. Jeździ bardzo dynamicznie już od 1500 obrotów. Jak na takie gabaryty jest bardzo dobrze i z przyśpieszeniem i wyprzedzaniem. Wiadomo, trzeba go przycisnąć ale obroty spokojnie idą do 7000 tysięcy, a sam silnik się nie męczy. Instalacja LPG sprawiła, że jeżdżę oszczędniej. Dla szukających Passata B8 w kombi nie stracicie przestrzeni bagażowej bo jest wielka, w sedanie z instalacją jest trochę gorzej bo koło zawsze będzie się walać i przeszkadzać w załadunku. Co do silnika to odpuśćcie sobie montaż w silniku 1.4 tsi 150 ACTA, bo tam jest system odłączania cylindrów i raczej niezły specjalista musiałby przerabiać elektrykę i montować instalację by nie popieprzyć tego. A to generuje dodatkowe koszty i może nie sprawdzić sie do końca. Po roku eksploatacji na LPG stwierdzam, że przy przebiegu 170 tysięcy zero poboru oleju silnikowego i innych durnych problemów. Koszt instalacji około 4000zł.
8,3
Volkswagen Passat B8
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Do swojego Passate 1.4 125 KM zamontowałem instalację na markowych komponentach. Mimo, że ma turbo i bezpośredni wtrysk benzyny sam silnik jak twierdziła osoba montująca instalację, nie jest skomplikowany. Dotrysk benzyny jest minimalny i ma chłodzić wtryskiwacze paliwa. Samo spalanie benzyny jest minimalne i te od 5 do 10 litrów benzyny na miesiąc starczy w baku, tzn staram się mieć więcej niż rezerwa by nie "zajechać wtryskiwaczy benzyny". Co do LPG to palność bardzo dobra. Wynosi średnio 1,5 do 2 litrów więcej jak benzyny. I tak średnio minimalnie wyszło mi 6,8 na LPG. No nawet jakbym liczył 7 litrów to na takie auto jest bardzo mało. W mieście około 10 litrów. To też mało i tanio :) bo przy obecnych cenach paliw 100 km wynosi mnie 22zł po mieście.
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B8
Średni koszt przejechania 100 km
47,50 zł
6,4
l/100km
8,2
l/100km
Zobacz dzienniki
5,7
Volkswagen Passat B8
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Silnik bardzo elastyczny. Dobrze ciągnie już od 1500 obr/min. Jadąc drogą krajową 80-90km/h auto spaliło 4,4l/100km. Na autostradzie z prędkościami około 150, 4 osoby + bagaże - 7l/100km
9,7
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
6,0
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
6,7
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
passat z 2017 1,4-125 km wersja trendline z wieloma dodatkami kupione w rybniku kolejne auto z grupy wv kupione w salonie jako nowe poprzednio 10 innych aut też z salonu [nowe auto stanowi zawsze mniejszy problem ] auto jak auto zależy z czego na co się przesiadamy .Jak na swoją moc zbiera się nieźle przy wyprzedzaniu po redukcji na niższy bieg spokojnie wyprzedza nieważne czy górka czy po płaskim .przy spokojnej jeździe ostatnio odwoziłem córkę na lotnisko do W-wy 3 osoby i bagaże prędkość 110/120 i wyszło sam byłem zdziwiony 4,,8 [mam fotkę 280 km w obie strony].Auto garażowane na razie nic się nie dzieje ale olej wymieniam co 1 rok .Trzeba przyzwyczaić się do specyfiki jazdy z turbina aby max wykorzystać moc i zachować rozsądne spalanie .Dużo miejsca zarówno w środku jak i w bagażniku przydatne dodatkowe wyposażenie ,do ok 150/160 km/h w miarę cicho nie trzeba podnosić głosu ogólnie auto ok jak to mówią jakie pieniądze taki towar .Należy się ostro targować u kilku sprzedawców ja pojechałem z łodzi do rybnika bo było 5 tys taniej i dodatkowo zimówki
Volkswagen Passat B8