Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Passat B8

Podsumowanie 353 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Volkswagen Passat B8
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Benzynowe Volkswagen Passat B8
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Diesla Volkswagen Passat B8
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,5
33,92 zł
7
6,2
37,71 zł
16
5,2
31,51 zł
6
7,2
44,29 zł
13
6,7
41,00 zł
2
7,8
47,53 zł
12
7,2
44,06 zł
6
Pokaż więcej silników
Silniki Hybrydowe Plug-in Volkswagen Passat B8
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Lista raportów zużycia paliwa (353)

7,9
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
5,4
Volkswagen Passat B8
Variant 1.6 TDI BlueMotion SCR 120KM 88kW
7,2
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TDI BlueMotion SCR 190KM 140kW
Silnik bardzo oszczędny na trasie przy dłuższych dystansach. Na autostradzie przy prędkościach ok 130 km/h pali w zależności od wiatru: 4,9 l/100 trasa Paryż Amsterdam, lekki wiatr w plecy do 6,2 trasa Warszawa-Wrocław (S8) gdzie wiatr cały czas wiał od przodu. Na trasie wakacyjnej 5500 km, średnia prędk.106 km/h, (PL-Hiszpania-Francja-PL) spalił średnio 5,6l /100 przy 4 osobach i pełnym bagażniku. Na baku za każdym razem spokojnie można było przejechać 1000 km. W mieście na krótkich odcinkach w warszawskim ruchu pali od 7 do 11 l w zależności od korków.
7,8
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
4,1
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TDI BlueMotion SCR 150KM 110kW
Jak sie chce potrafi byc obrzydliwie ekonomiczny z punktu widzenia zapotrzebowania na paliwo
4,4
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TDI BlueMotion SCR 150KM 110kW
Zaskakujaco niskie spalanie na w gruncie rzeczy krótkiej trasce do pracy (25km. strona)

Volkswagen Passat B8 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,7
Volkswagen Passat B8
Limousine 2.0 TDI BlueMotion SCR 150KM 110kW
8,7
Volkswagen Passat B8
Limousine 2.0 TSI BlueMotion Technology 220KM 162kW
Polecam, samochód jest dynamiczny a jak tego oczekujemy to ekonomiczny.
9,7
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
6,3
Volkswagen Passat B8
Variant 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
Auto ma już prawie 4 lata i póki co kompletnie bezawaryjna jazda. Jeżdżąc z głową (płynnie, wytrącając prędkość a nie hamując, wykorzystując różnicę terenu itd) drogami krajowymi od miejscowości do miejscowości 90km/h bez problemu robię 5,3L/100km (pomiar na odcinkach 300-400km). Gdyby pojechać totalnie eko to 5.0L/100km osiągalne, ale wtedy nie ma to nic wspólnego z normalną jazdą :) ogólnie średnio wychodzi 6,5L/100km gdy się jeździ jak na typowego Kowalskiego - tu szybciej, tu wolniej, tu w peletonie, wiadomo o co chodzi :) jak się włącza ułańska fantazja to i 8,5L/100km pokazuję. U sąsiadów na autobahnie przy stałej jeździe 220-230km/h piję około 13L/100km. Jednak tak niska pojemność silnika pozwala tylko na chwilowe korzystanie z takich magicznych prędkości, gdyż po dłuższej nieprzerwanej kilkugodzinnej sesji motor był by do remontu :) Podobno pod względem technicznym to najlepszy wybór w obecnych TSI, wszystkie wady wyeliminowane - ile w tym prawdy? Nie wiem. Wiem za to, że jak na jedną oś to tej mocy jest ciut za dużo, przy agresywnym ruszaniu koła boksują i na 1ce i na 2ce, a nawet czasami i na 3ce, także motor jest dobry ale do zrywania auta już w trakcie jazdy np przy wyprzedzaniu - do startowania przydał by się 4motion. Jak na jedną oś to 150 koników też wystarczy w zupełności. Pozdrawiam
Volkswagen Passat B8