Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Passat B8

Podsumowanie 345 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Volkswagen Passat B8
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Benzynowe Volkswagen Passat B8
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Diesla Volkswagen Passat B8
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,5
33,87 zł
7
6,2
37,66 zł
16
5,4
33,15 zł
4
7,2
44,23 zł
13
6,7
40,94 zł
2
7,8
47,46 zł
12
7,2
44,00 zł
6
Pokaż więcej silników
Silniki Hybrydowe Plug-in Volkswagen Passat B8
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Lista raportów zużycia paliwa (345)

7,9
Volkswagen Passat B8
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Jak nie chcesz tracić kasy to zamontuj porządną instalację do aut z silnikiem z bezpośrednim wtryskiem. Ja wybrałem Passata B8 bo szukałem dużego auta z prostym silnikiem, a takim okazał się 1.4 tsi 125 KM. Jeździ bardzo dynamicznie już od 1500 obrotów. Jak na takie gabaryty jest bardzo dobrze i z przyśpieszeniem i wyprzedzaniem. Wiadomo, trzeba go przycisnąć ale obroty spokojnie idą do 7000 tysięcy, a sam silnik się nie męczy. Instalacja LPG sprawiła, że jeżdżę oszczędniej. Dla szukających Passata B8 w kombi nie stracicie przestrzeni bagażowej bo jest wielka, w sedanie z instalacją jest trochę gorzej bo koło zawsze będzie się walać i przeszkadzać w załadunku. Co do silnika to odpuśćcie sobie montaż w silniku 1.4 tsi 150 ACTA, bo tam jest system odłączania cylindrów i raczej niezły specjalista musiałby przerabiać elektrykę i montować instalację by nie popieprzyć tego. A to generuje dodatkowe koszty i może nie sprawdzić sie do końca. Po roku eksploatacji na LPG stwierdzam, że przy przebiegu 170 tysięcy zero poboru oleju silnikowego i innych durnych problemów. Koszt instalacji około 4000zł.
8,0
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.4 TSI 125KM 92kW
Instalacja LPG sprawdza się w tym aucie jak się jeździ dużo w trasie lub po mieście. Wtedy opłacalność jej instalacji szybko się zwraca. Co do jakiś problemów, to po dwóch latach jazdy na podtlenku LPG nie stwierdzam nic poważnego ani żadnych usterek. Samo spalanie jest niskie jak na tę mase auta. Instalacja nie spowolniła silnika i jeździ tak samo na Pb jak na LPG. Zreszta to nie czasy instalacji z poloneza i lanosa.
8,3
Volkswagen Passat B8
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Do swojego Passate 1.4 125 KM zamontowałem instalację na markowych komponentach. Mimo, że ma turbo i bezpośredni wtrysk benzyny sam silnik jak twierdziła osoba montująca instalację, nie jest skomplikowany. Dotrysk benzyny jest minimalny i ma chłodzić wtryskiwacze paliwa. Samo spalanie benzyny jest minimalne i te od 5 do 10 litrów benzyny na miesiąc starczy w baku, tzn staram się mieć więcej niż rezerwa by nie "zajechać wtryskiwaczy benzyny". Co do LPG to palność bardzo dobra. Wynosi średnio 1,5 do 2 litrów więcej jak benzyny. I tak średnio minimalnie wyszło mi 6,8 na LPG. No nawet jakbym liczył 7 litrów to na takie auto jest bardzo mało. W mieście około 10 litrów. To też mało i tanio :) bo przy obecnych cenach paliw 100 km wynosi mnie 22zł po mieście.
8,3
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
7,5
Volkswagen Passat B8
Limousine 2.0 TDI BlueMotion SCR 190KM 140kW
6,2
Volkswagen Passat B8
Limousine Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B8
Średni koszt przejechania 100 km
47,50 zł
6,4
l/100km
8,2
l/100km
Zobacz dzienniki
6,5
Volkswagen Passat B8
Limousine Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
7,3
Volkswagen Passat B8
Limousine Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
9,1
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TSI BlueMotion Technology 280KM 206kW
Jest dużo lepiej, niż się spodziewałem jak na tak mocny silnik. Z racji 6 biegów ma 3 tysiące obrotów przy prędkości ok. 140 km/h, także w trasie trochę spala i tutaj trzeba się przygotować, że jazda autostradowa to spalanie od 8-9 litrów w górę. Raz dając trochę w palnik miałem wynik około 11,5 litra, ale wtedy leciałem długi odcinek powyżej 200 km/h (Trasa S8, Wrocław - Łódź). Gdy jeździsz drogami poza terenem zabudowanym (90-120 km/h), wtedy spalanie szybuje w dół, mój najlepszy wynik to 7,5 litra (trasa Karpacz - Wrocław). Na takich drogach ten silnik jest bardzo oszczędny. Przy jeździe trasą (140 km/h), a także zwykłej (bez oszczędzania) jeździe drogami poza miastem (Wrocław - Bełchatów) wynik to jakieś 7,9 litra. Jazda "wokół komina na krótkich odcinkach, a także jazda po Wrocławiu (w korkach), spalanie wychodzi w okolicy 10,5 - 11,5 litra. Podsumowując: Auto idealna na jazdy drogami poza terenem zabudowanym (100-120 km/h), wtedy jest strasznie oszczędne. Przyjeździe na autostradzie już zaczyna więcej pić, bo niestety 140 km/h jest już na 3000 obrotów. Przy jeździe "wokół komina" na krótkich dystansach, a także w jeździe po mieście wychodzi najgorzej, trzeba liczyć już z 10 -11 litrów.
7,0
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
Volkswagen Passat B8