Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Passat B5

Podsumowanie 255 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Benzynowy Volkswagen Passat B5 1.8 T 20V 150KM 110kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,1
60,76 zł
71
10,0
60,28 zł
119
Silnik Benzynowy Volkswagen Passat B5 1.8 T 20V 150KM 110kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,5
36,16 zł
28
11,2
35,05 zł
37

Lista raportów zużycia paliwa (255)

8,6
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW
9,9
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW
Jak na silnik 1.8 turbo, który jeździłby jedynie na benzynie musiałbym chyba wygrać w totka. Aczkolwiek zagazowany jest do przeżycia nawet w mieście, chociaż są ekonomiczniejsze auta, nawet w tym segmencie.
9,7
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.8 T 20V 150KM 110kW
9,7
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW
9,3
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW
10,7
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B5
Średni koszt przejechania 100 km
45,00 zł
7,3
l/100km
10,1
l/100km
11,5
l/100km
Zobacz dzienniki
10,0
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW
Auto ma już 15 lat, na gazie jeździ od ponad 7, więc wyniki jak na tak sportowy silnik są bardzo zadowalające. Zero problemów z silnikiem i napraw wokół niego. Oby dalej się tak spisywał. Takie niskie spalanie uzyskuje się już na trasie dłuższej niż 100 km.
8,9
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW
Posiadam Paseciaka ponad 3 lata, na początku palił jak smok i miałem przez niego nie jedną paliwową nerwicę:) Ale z biegiem czasu nauczyłem się ujażmiać tego bydlaka. Teraz mam takie wyczucie gazu mocy i prędkości, że potrafię się do niego dostosować. Ogólnie to mam ciężką nogę, ale jak juz wspomniałem, bardzo dobrz czuję swój samochód, a to ważne przy spalaniu..
11,5
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW
9,6
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW
Instalacja 4GasII (Inter Cars). Pewnie, jak dla Polaków, jeden z najważniejszych czynników. Spalanie jest naprawdę niskie w porównaniu do mocy i możliwości silnika, ale wiedziałam, że tak będzie dlatego też celowałam w ten silnik. Przykłady: trasa 400km (drogi krajowe), średnia 84km/h (częste przyspieszania, wyprzedzania) to 10.6l gazu. Trasa 400km (autostrada + krajowa), średnia 121km/h to 10.1 l gazu. Najmniej wziął mi 8.2l na trasie przy spokojna jeździe (auto było trochę załadowane, pasażer, pies i bagażnik na dachu), jazda 80-120km/h na krajowych drogach. W mieście najwięcej wziął mi 11.5 a mieszkam w dużej aglomeracji, w której o płynnym ruchu można często zapomnieć. Robię statystykę od 6387,5km i średnie spalanie lpg wyniosło 10.05 litra. Dla mnie rewelacja, bo b3 1.6 palił więcej (w mieście potrafił wciągnąć 13l lpg). Silnik oczywiście umie wciągnąć, jeżeli się go ciśnie. Tuż po kupnie jechałam do domu i cieszyłam się autem i grzałam, wziął wtedy 12.9l gazu, ale to była zima, drogi krajowe a ja wyprzedzałam kogo się dało. Naprawy tanie, tak jak w b3, jeżeli ma się zaufanych ludzi w warsztacie.
Volkswagen Passat B5