Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Passat B5

Podsumowanie 522 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Diesel Volkswagen Passat B5 1.9 TDI 130KM 96kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,9
42,06 zł
339
6,7
40,72 zł
183

Lista raportów zużycia paliwa (522)

7,4
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.9 TDI 130KM 96kW
Witam :) Odosze sie w tym raporcie głównie do osób zainteresowanych tym autkiem. Posiadam Paska od 5 miesięcy i moge śmiało powiedziec ze jestem zadowolony ze spalania.. Choć teraz w zimie jazda głównie miejska to spalanie rzędu 8,8 l / 100km.. Jazda poza miejska to spalanie w granicach 7.0 l. NIe słuchajcie opini ze auto które ma 130 koni w jeżdzie miejskiej zejdzie poniżej 7.5l bo to jest niemożliwe. Auto moje ma 236tys i narzie odpukac zero wkładu finansowego.. Oczywiście nie mówie tu o filtach i oleju bo wiadomo że takie rzeczy sie zurzywaja. Pozdrawiam serdecznie Paweł:)))
5,4
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.9 TDI 130KM 96kW
7,3
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.9 TDI 130KM 96kW
6,5
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.9 TDI 130KM 96kW
Szału nie będzie: to duży, drogi w zakupie i utrzymaniu wóz, który ma swoje humory. Cena przeglądu ze wszystkimi filtrami (co rok!!!)i olejem to wydatek 400-500zł. Naprawy są jeszcze droższe. Ale który się nie psuje..... Zużycie paliwa: trasa-do 5.5l, miasto 5.8-7.5l/100. Nie wierzcie w bajki typu 4,2 na setkę. Ostatnie tankowanie: jazda po mieście: 40l/555km. Tyle mi pali po Nowym Sączu. Na pełnym baku w trasie robię spokojnie 1000km, po mieście od 760-860km.
5,7
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.9 TDI 130KM 96kW
doskonałe
7,4
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.9 TDI 130KM 96kW
zbyt dużo

Usterki Volkswagen Passat B5

Liczba wpisów: 220

Volkswagen Passat B5 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

7,2
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.9 TDI 130KM 96kW
no i tu muszę powiedzieć że jest przeciętnie. W porównaniu do skody oktavi 1,9 tdi - 90 km to zużycie paliwa jest znacząco większe.
8,3
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.9 TDI 130KM 96kW
Jest to pasek z 6 biegową skrzynią biegów po małych modyfikacjach m.in, chip (nie box)+ sport zawieszenie. Obecnie posiada ok. 170KM/390Nm mocy i dostało skrzydeł tak naprawdę dopiero po modyfikacji softu. Spalanie dzięki temu miało się zmniejszyć, ja jednak takiej różnicy nie zaobserwowałem. Na trasie najniższe spalanie jakie udało mi się zrobić to 6.3 l przy normalnej jeździe. Natomiast średnie spalanie bardzo rzadko poniżej 8,5 l. Autko jak widać do oszczędnych nie należy, nie mniej jednak jestem z niego bardzo zadowolony. Moim kolejnym autkiem już raczej passacik nie będzie chociaż W8? kto wie :p
7,9
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.9 TDI 130KM 96kW
Posiadam Passata 1.9 tDI 130 km w 6 biegowej skrzyni. Spalanie oczywiście zależne od nogi kierowcy , w trasie przy małym natężeniu ruchu na 5 biegu ~ 90km/h lub na 6 bieg ~ 110 km/h spalanie wychodzi w okolicach 5,5;6 l/ 100km. Osobiscie nie udało mi się zejśc niżej. Przy normalnej jezdzie ( do 140) , czestym wyprzedzaniu samochodów spalanie ok. 6,2-7,5 l. różnie. Jeśli chodzi o miasto to tak jak ktos napisał wcześniej, na odcinkach ok 10km lepiej wybrac mpk.Silnik się nie nagrzewa do odpowiedniej temp. przez co spalanie wynosi 9-10 litrów, w zimie myślę ze 11 l/100km spokojnie. Układ paliwowy z pompowtryskami w tym silniku jest mocno wrażliwy na jakość paliwa i radzę każdemu użytkownikowi auta z tym włąsnie silnikiem zalewania paliwa na sprawdzonych stacjach a nie hipermarketowych , tylko dlatego ,że jest 10 gr róznicy na litrze a na całym baku 8 zł. To nie LPG , że wymienimy filtr za 30 -40 zł i jest ok. Regeneracja pompowtryskiwaczy wyniosła mnie ponad 3000zł i od teraz juz wiem , że nie opłaca się oszczędzać na paliwie! Po za tym rewelacja , należy tylko dbać o silnik i turbine. Warto przegonić zamochod co jakis czas profilaktycznie i nie powinnismy miec z nim zadnych problemów.
7,2
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.9 TDI 130KM 96kW
Jak na tak dynamiczne auto spalanie jest znośne. Na mohera pali 5.2/100km normalnie 6.4-7/100km a jak się śpieszę to od 8 w górę. Ceny części są wysokie! A więc utrzymanie auta jest tak naprawdę drogie i nie wynagradza mi tego, ani spalanie, ani dynamika. To jest mój ostatni VW, a na pewno ostatni diesel. No chyba, że wrócę do korzeni i kupie starego Golfa II z silnikiem 1.6 intercoolerem.
Volkswagen Passat B5