Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Passat B4

Podsumowanie 15 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Benzynowy Volkswagen Passat B4 2.8 VR6 174KM 128kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,3
67,56 zł
4
9,8
58,73 zł
1
Silnik Benzynowy Volkswagen Passat B4 2.8 VR6 174KM 128kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
13,4
41,77 zł
9
11,7
36,50 zł
1

Lista raportów zużycia paliwa (15)

11,7
Volkswagen Passat B4
Sedan 2.8 VR6 174KM 128kW
Jeżdżę tym autem od przeszło pół roku i zaskakuje mnie tak niskie spalanie jak pojemność skokową tego silnika. Nie dość że auto z taką jednostką napędową pozwala bezpiecznie wyprzedzać, dość przyjemnie przemieszczać się zarówno w mieście jak i w trasie to dodatkowo jego spalanie nie przysparza bólu głowy. Stary dobry VR6. Instalacja gazowa to Zenit PRO.
9,8
Volkswagen Passat B4
Sedan 2.8 VR6 174KM 128kW
Jeżdżę tym autem od przeszło pół roku i zaskakuje mnie tak niskie spalanie jak pojemność skokową tego silnika. Nie dość że auto z taką jednostką napędową pozwala bezpiecznie wyprzedzać, dość przyjemnie przemieszczać się zarówno w mieście jak i w trasie to dodatkowo jego spalanie nie przysparza bólu głowy. Stary dobry VR6.
12,1
Volkswagen Passat B4
Kombi 2.8 VR6 174KM 128kW
jeżeli chodzi o miasto zużycie paliwa przy spokojnej jeździe w przedziale 10 - 14 L/100 km, w trasie przy prędkosci do 120 km/H 10 - 12, natomiast przy dynamicznej jeździe , lub dawaniu w pedał ile fabryka może w trasie zaczyna się spalanie na poziomie 20L/100 km, i tak samo jest w mieście, auta z tak dużym silnikiem nie polecam osobom które nie umieją zapanować nad sobą za kierownicą i niemają umiaru w spokojnej jeździe
10,2
Volkswagen Passat B4
Kombi 2.8 VR6 174KM 128kW
7.5 litra na 70 km odcinku jadąc 80-100km z 3-4 światłami.
14,3
Volkswagen Passat B4
Kombi 2.8 VR6 174KM 128kW
13,5
Volkswagen Passat B4
Kombi 2.8 VR6 174KM 128kW
To nie jest Renault Clio. To duże kombi z potężnym silnikiem. Dlatego duże spalanie do chyba normalka. Ceny części to inna bajka. Z jednej strony dobrej jakości reflektory - zamienniki można kupić już za 150 zł/komplet. Z drugiej strony za zrobienie uszczelki w tym silniku warsztaty liczą sobie około 2000 zł.

Volkswagen Passat B4 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

12,4
Volkswagen Passat B4
Kombi 2.8 VR6 174KM 128kW
Jak na ten silnik jest dobrze.
12,2
Volkswagen Passat B4
Kombi 2.8 VR6 174KM 128kW
12,9
Volkswagen Passat B4
Kombi 2.8 VR6 174KM 128kW
Jak na te osiągi jest bardzo dobrze. 14 l gazu w trasie, z prędkościami 160-200 km/h, wraz z ciągłym zwalnianiem i przyspieszaniem (fotoradary) to świetny wynik. Minimalnie musi wziąć te 11 l/100km. W mieście nigdy więcej jak 20l na setkę przy pełnym "butowaniu". Jestem bardzo zadowolony, bo identyczne spalanie LPG miałem w zadbanym bmw 318 które nie jeździło tak szybko...
14,0
Volkswagen Passat B4
Kombi 2.8 VR6 174KM 128kW
fakt jak kupiłem to musiałem przeprogramować komputer od gazu, aby do końca obrotomierza szedł na gazie, bo wcześniej przy 4 tyś przechodził na paliwo i podnosił mi zużycie jak jechałem ponad 160km/h powiem szczerze, że silniki w VW VR6 2.8 są bardzo ekonomiczne - ekonomiczniejsze od 1.8 Turbo, czy 2.0 16V, a kultura pracy silnika 2.8 VR6 100 razy lepsza niż 4-ro cylindrowca; jeździłem w audi 2.6 V6 i BMW 323 to spalanie paliwa i gazu jest o wiele większe niż w 2.8 VR6; w mieście do 60km/h 11,9l; do 120km/h 13l; trasa do 160km/h 12,9l; przy 240km/h 18l gazu na 100km; ale oczywiście jak jedziemy płynnie i przyspieszamy płynie, a nie dojeżdżamy do auta hamujemy i depczemy gaz; trzeba troszkę pojeździć aby dojść do wprawy, zawsze jak się przesiadamy z innego auta w nowym jest inaczej, inaczej prowadzi się, inny moment obrotowy silnika, inna mac, waga, możliwości auta, inne zużycie paliwa z czasem dochodzimy do wprawy, a co za tym idzie mniejsze zużycie paliwa... NAPRAWDĘ EKONOMICZNE AUTO, ale ile daje też frajdy z jazdy VR6 super nie da się opisać trzeba wsiąść i samemu się przejać
Volkswagen Passat B4