Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Golf VII

Podsumowanie 8 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Diesel Volkswagen Golf VII 1.6 TDI BlueMotion 110KM 81kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,0
30,48 zł
1
4,9
30,14 zł
7
-
-
0

Lista raportów zużycia paliwa (8)

4,7
Volkswagen Golf VII
Variant 1.6 TDI BlueMotion 110KM 81kW
.
4,4
Volkswagen Golf VII
Variant 1.6 TDI BlueMotion 110KM 81kW
Ok
5,5
Volkswagen Golf VII
Variant 1.6 TDI BlueMotion 110KM 81kW
Przy kołach 225/ 45 17" Miasto: 5,0 (jazda oszczędna, bez korków), 6,3(normalna jazda w przeciętnym ruchu), 7,8 (dynamiczna jazda w korkach) Trasa: 4,8 ( do 110km/h), 5,2 (do 150km/h) - 7,8 (spalanie maksymalne na trasie) Uwagi: Koła 17" raczej nie odpowiednie na polskie drogi. Skrzynia bięgów, a szczególnie 1 bieg jakiś krótki, mała elastyczność i słaba moc przy niskich obrotach. Reszta ok. Samochód bardzo przemyślany, ergonomiczny- prosta i przejrzysta obsługa całego sterowania .
4,9
Volkswagen Golf VII
Variant 1.6 TDI BlueMotion 110KM 81kW
Cykl mieszany to 20 km trasa z prędkością 100-110 km/h a później około 15 km miasto, korki, często światła - zużycie 4,5-4,7 litra. Trasa 360 km prędkość 140-150 km/h i kilka odcinków remontowanych - prędkość ok 90 km/h - zużycie 5,38 l.
4,9
Volkswagen Golf VII
Variant 1.6 TDI BlueMotion 110KM 81kW
najczęściej wychodzi mi 5.3l/100km
4,8
Volkswagen Golf VII
Variant 1.6 TDI BlueMotion 110KM 81kW
Dziennik kosztów dla Volkswagen Golf VII
Średni koszt przejechania 100 km
34,50 zł
5,6
l/100km
7,3
l/100km
Zobacz dzienniki
5,4
Volkswagen Golf VII
Variant 1.6 TDI BlueMotion 110KM 81kW
5,0
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.6 TDI BlueMotion 110KM 81kW
Diesel 1.6 TDI 110 KM, produkcja koniec 2015 r. Opony 225/45/R17. Z samochodu jestem bardzo zadowolony. Przejechałem 47 tys. km, w większości w trasie (trochę trasy szybszej, reszta wsie i drogi podmiejskie). Jeżdżę raczej oszczędnie, ale nie zamęczam silnika na niskich obrotach (nigdy nie jadę poniżej 1.4 tys. obrotów mimo że komputer tak sugeruje). Jak się spieszę to gonię i wyprzedzam jak się da. Najprzyjemniejsze przyspieszenie na 3 biegu od 50 do 100 km/h - naprawdę fajnie jedzie :-) Od 4 biegu już nie poszalejemy i osiągi są po prostu akceptowalne. Mam skrzynię 5 biegową, ale jest naprawdę dobrze zestrojona - na autostradzie 140 km/h jest 2,6 tys. obrotów i silnika w ogóle nie słychać (160 km/h - równe 3 tys. obrotów i też jeszcze cicho w środku, ale szumy powietrza już dają o sobie znać). W mieście spalanie potrafi być bardzo niskie – nawet 4,7- 4,8 (mały ruch, niewiele postojów), ale jak trzeba stać w korku i co chwile mamy światła to spalimy 6,7-7 l. Średnio po mieście wychodzi 6 l. Na autostradzie 120 km/h – 5,1-5,3 l. 140 km/h – 5,9-6,0 l. 160 km/h – 6,7-7,0 l. Ten silnik zdecydowanie najmniej pali na drogach lokalnych i podmiejskich! Trasa do pracy 60 km – 20 km droga krajowa (prędkości od 70 do 120 km/h jeśli się da), 30 km droga wojewódzka przez wioski (prędkości między 60 a 100 km/h) oraz 10 km droga podmiejska (40-60 km/h). Spalanie na tej trasie bez klimatyzacji w sprzyjających warunkach wynosi 4.0 l (osiągnięte już co najmniej kilkanaście razy). Przeciętne spalanie wynosi 4,4 - 4,5 l. Jak się spieszę i trzeba więcej wyprzedzać to chyba jeszcze nigdy nie przekroczyłem 5,2 – 5,3 l. Klimatyzacja jeśli nie ma upałów 30 stopni, podnosi spalanie niewiele – myślę że max 0,3 litra (ustawiam zawsze na 22-23 stopnie, automatyczny nawiew). Jednym słowem – to oszczędny samochód i bardzo wygodny, ale na polskie – często dziurawe – drogi polecam brać 16 calowe koła i opony 205/55. Na moich 17 calowych na złej drodze trochę trzepie i zawieszenie też mocniej dostaje po *****. Podane spalanie to spalanie realne – komputer zawsze zaniża spalanie o 0,2-0,3 l/100km. I ważne – absolutnie 0 spalania oleju, żadnych dolewek (wymieniam olej co 15 tys. km). Jeszcze nie doświadczyłem wypalania filtra cząstek stałych, pewnie dlatego że rzadko wjeżdżam do miasta i głównie jednorazowo jadę co najmniej 40-50 km. Na moje potrzeby silnik idealny.
Volkswagen Golf VII