Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Golf III

Podsumowanie 354 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Diesel Volkswagen Golf III 1.9 TDI 90KM 66kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
4,9
31,03 zł
3
5,5
34,45 zł
253
5,5
34,51 zł
98

Lista raportów zużycia paliwa (354)

5,8
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
Tani w utrzymaniu, mało pali. Nawet jak sie zepsuje to finansowo nas nie wykończy.
6,4
Volkswagen Golf III
Kombi 1.9 TDI 90KM 66kW
W mój egzemplarz musiałem wsadzić trochę remontu, bo poprzedni właściciel trochę zaniedbał autko, jednak warto. Bardzo ekonomiczny silnik a części nie drogie.
5,3
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
5,0
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
Witam.Ten silniczek jest spoko .Mam juz go od 50000 tyś km i tylko wymieniałem świece żarowe ale to wina byłam moja .Najmniej spaliłem 4.2 przy 3 osobach i pelnym bagazniku predkośc około 100 km/h.Pozdrawiam posiadaczy
4,8
Volkswagen Golf III
Kombi 1.9 TDI 90KM 66kW
8,1
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
Miasto około 8-9 litrów Trasa około 7 litrów Spalanie wysokie spowodowane automatyczną skrzynią biegów, ale mi to nie przeszkadza
6,0
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
5,2
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
spalanie dla mnie rewelacja. -rozrząd 480 z robocizna i częściami+ poducha pod skrzynią biegów 150zl z robocizna zrobione przy wymianie rozrządu, -wymiana oleju 150 zeta z robocizną co 10000km -1100 wymiana kompletnego zawiasu (przód, tył amory sprężyny gumy itd) i drążki kierownicze, -filtry, żarówki h1, i reszta materiałów taniocha -części blacharskie taniocha (200 zl/szt progi + malowanie wymiana), -awaria alternatora 70 zeta, -awaria rozrusznika 120 zeta<-- jedyna rzecz która unieruchomiła mi auto na szczęście na 1 dzień (pojechał na popych do elektryka), -60 zl szt tarcze bremboo nie te najtańsze +klocki -system głośników hertz(2wofer 2 tweer) i radiojvc z usb(280+ 340) -20 zl manetka do wycieraczek 1 bieg nie działał) -50 tylne pasy (ktoś je wyciął ) -30 spawanie rury wydechowej dziura przy katalizatorze (dalej jest oryginał) to wszystko co wymieniałem w ciagu 80000km w 2,5 roku urzywania autka :) chyba nie najgorzej patrząc na to ze kilku rzeczy wymieniać nie trzeba bylo
5,1
Volkswagen Golf III
Kombi 1.9 TDI 90KM 66kW
autko uważam za bardzo ekonomiczne a silnik 1,9 TDI chyba najlepszy jaki powstał do tej pory taka jest moja skromna opinia, być może trafiłem na bardzo dobry egzemplarz ale myślę ze warko się za tym modelem pokręcić i poszukać z kimś kto się trochę zna na samochodach ponieważ dużo golfików trafia w "dresiarskie rece" co nie wróży nic dobrego więc uważam, ze lepiej kupiś w dobrym stanie np. od niemca>:)
4,8
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
Samochód z silnikiem 1Z. Tankowany jest zawsze Dieslem extra ze stacji z muszlą w logo (nie będę wymieniał firm z nazwy). Gdy tankowany był na innych stacjach (znanych, które też mają programy lojalnościowe w całej Polsce i nie tylko), to spalanie rosło spokojnie o pół litra na każde 100km. Podane dane spalania są danymi zanotowanymi na paliwie wymienionym na początku postu, na którym jeździmy od ponad dwóch lat, tankując średnio co dwa tygodnie. Średnio samochód jeździ pół/pół na długiej trasie/krótkiej trasie i mieście. Tankowany jest zawsze do pełna i z wiadomych względów za każdym razem sprawdzane jest jego spalanie. Na jednym baku golfikiem jesteśmy w stanie zrobić spokojnie 1200km. Próbowaliśmy również kilka razy bioestru, ale spalanie wzrastało nawet o 1 litr na 100km, a po nocy stania, przy rozruchu i przez kilka minut po nim z wydechu walił biały dym o "frytkowym" zapachu w ogromnych ilościach - zostawała zasłona dymna jak cholera :) Spalanie 4,5l/100km uzyskaliśmy na zimówkach (Fulda Kristall Montero oraz Vredestein Snowtrac3 175/65R14), natomiast na letnich (Barum Bravuris 195/55R15) wzrosło o 0,2l/100km - wiadomo szerszy balon = lepsza przyczepność oraz wzrost spalania. Dodam, że samochód kupiliśmy w Niemczech i nie wiadomo jaki w rzeczywistości miał przebieg - teraz ma na liczniku ponad 320kkm, ale jaki na prawdę - tego nigdy się nie dowiemy. Słowem: stara generacja silnika, ale bardzo żywotna, oszczędna i nie do zdarcia. Warunek: na bieżąco wymieniać olej i filtry i nie tankować byle dziadostwa.
Volkswagen Golf III