Szukaj

Raporty zużycia paliwa Toyota Hilux VIII

Podsumowanie 20 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Diesel Toyota Hilux VIII 2.4 D-4D 150KM 110kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Lista raportów zużycia paliwa (20)

9,7
Toyota Hilux VIII
Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW
9,3
Toyota Hilux VIII
Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW
Ten samochód ma wadę fabryczna, nie we wszystkich egzemplarzach ujawnia się ale wiem że w Polsce są 2 mój i ktoś jeszcze trafił. Niecały 1 tys km i check engine , przez 10 miesięcy 15 wizyt serwisowych, 1 wizyta mechanika z centrali i 1 wizyta Belgów - auto dalej nie naprawione. W samochodzie wymienione , sonda lambda , sterownik komputera nowa mapa wgrana. Niecały rok a po zimie na wszystkich chromach powychodziły pęcherze tylko listwy przy szybach całe, na zabudowie oryginalnej też wszystkie klamki do wymiany. Przycisk na kierownicy po 2 miesiącach się starł, lakier na progach podobnie ściera się przy wysiadaniu, gałka zmiany biegów też starta. Zawieszenie tył cały czas skrzypi, smarują ale to nic nie daje ( w ich demonstracyjnym podobnie jest) Olej w skrzyni biegów fabryczny nic nie wart po wymianie na nowy odrazu inny samochód. Wtryskiwacze w nich też są trefne i wymieniają na nowe. Manual oczywiście miej pali średnio 10,5l automat 11-12 l System start stop w automacie to nieporozumienie.
8,7
Toyota Hilux VIII
Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW
9,6
Toyota Hilux VIII
Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW
9,5
Toyota Hilux VIII
Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW
Ogólnie nie wydaje mi się, żeby można było zejść ze spalaniem poniżej 9.0 l w cyklu mieszanym, przy jeździe poza terenem zabudowanym z prędkością nie przekraczającą 120 km/h
8,9
Toyota Hilux VIII
Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW
10,0
Toyota Hilux VIII
Półtorej kabiny 2.4 D-4D 150KM 110kW
9,1
Toyota Hilux VIII
Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW
11,0
Toyota Hilux VIII
Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW
Trochę wcześnie na opinie
9,3
Toyota Hilux VIII
Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW
Jak w każdym samochodzie - ekonomiczność zależy od stylu jazdy i warunków na drodze. Silnik po downsizingu można uznać za oszczędny, jak na tę masę samochodu. Spalanie; podjeżdżając w korku - 23 l/100 km, mój rekord oszczędności na trasie: 7,5 l / 100 km. W cyklu mieszanym, bez duszenia pedału gazu auto pali przeciętnie 10,5 l / 100 km. Jazda ze stałą prędkością 60 km/h - nie więcej niż 5 l / 100 km. Nie miałem jeszcze potrzeby tankować Adblue.
Toyota Hilux VIII